foreveralone Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Flere ganger når jeg forlater blokka en tur alene får han besøk av henne. De har avtalt et møte i dag eller i morgen også, fant jeg ut. Hun vil gi ham julegave pluss en gave til hans mor. Som de skal åpne opp mens jeg sitter og ser på på julaften. Hadde mareritt i natt, han snakket med noen i tlf og sa jeg elsker deg. Men nektet å svare meg hvem han snakket med. For første gang sjekket jeg eposten hans nå. De har visst mye kontakt. Hun skriver hun savner ham og er glad i ham. Hun har jo ny kjæreste selv også! Jeg fikk puls på 150 mens jeg leste og skalv. Jeg føler meg så sviktet. Han oppfører seg som han virkelig elsker meg. Han får ta et valg. Jeg klarer ikke stole på ham når de møtes i skjul så snart jeg forlater leiligheta. Han kommer hjem om et par timer. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta opp dette.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 For en drittsekk. Her har han tydeligvis fortsatt følelser for exen, men det er dårlig gjort å ikke snakke om det med deg. Jeg mener en ex er en ex, og det er 0 grunn til å ha kontakt med mindre det er pga at det er barn i bildet. Respektløst mot deg, jeg hadde gått fra han. Ikke regn med at han gidder være ærlig med deg en gang. Her er det handling foran ord som gjelder. Å lyve sånn gjør man bare ikke. Anonymous poster hash: 84239...083 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Gamle er dere? Om han sier han elsker noen andre på tlf... så er det ikke mye å lure på. Anonymous poster hash: aba59...4f2 1
foreveralone Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2013 Det var i drømmen han sa han elsket noen..... Hun er vel det største problemet her. Jeg vet ikke hva de gjør når de møtes. Om hun prøver seg, klarer han å dytte henne bort? Jeg må snakke med ham etterpå. Vi bor i en liten by.... Faen klarer ikke skrive for har lyst knuse trynet hennes. Og hennes nye kjæreste burde få høre hva slags forhold hun har til sin ex.
Drakken90 Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Kjenner meg igjen, det endte med et lite kyss bak min rygg, som hun har innrømmet. Jeg har fortalt henne at, en mail bak min rygg eller sms med denne fyren så er det over og ut, da begynte hun og grine fordi hun skjønte jeg mente det..han er ikke akkurat en eks, men gammel bekjent... Her må du nesten stille et ultimatum, vanskelig men, hva ellers ?? Du slapper jo sikkert aldri av i frykt for at dem prater.. 2
foreveralone Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2013 Jeg fant jo ut tidlig at når jeg var borte fikk han besøk av henne. Nå fikk jeg lese svart på hvitt "nn skal til tannlegen i morgen kl 13". Benyttet hver eneste sjanse til å møtes. Virkelig hyggelig. Jeg er så sint...... Dette finner jeg meg ikke i. 1
Drakken90 Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Han er en drittsekk, han har ikke respekt for deg, det har heller ikke "exen" til typen din.. Si i fra til kjæresten til exen hans, send ei anonym meld. Ødelegg alt.. For en drittsekk.... 2
foreveralone Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2013 Vet ikke hvem typen hennes er :/ Usikker på om jeg skal begynne pakke nå eller vente til han har komt hjem og fått forklare seg. Jeg var så lykkelig med ham
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Pakk nå. Sett deg i respekt, så skjønner han at du mener alvor. Hva kan han egentlig si for at dette skal være ok? Anonymous poster hash: ac98c...e0a 4
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Først ringer du dine foreldre og sier du kommer hjem til jul. Så setter du deg rolig ned med ham og spør om han vil ha det slik dere har det akkurat nå (hold deg iskald). Fortell videre at slik du ser det så må han bruke julen til å bestemme seg for hvem av dere han vil være med. Til det skal han få julen, og du vil ha beskjed når han har bestemt seg, og frem til det så tilbringer du julen hjemme hos dine foreldre. Ikke krangle! Hold deg rolig og kald. 4
Gjest TheRighteous Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor er ikke de to sammen lenger egentlig? De oppfører seg jo fortsatt som et par. Hadde jeg aldri funnet meg i. Han burde kutte all kontakt med henne hvis han skal være i et forhold med deg, etter min mening. 2
foreveralone Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor er ikke de to sammen lenger egentlig? De oppfører seg jo fortsatt som et par. Hadde jeg aldri funnet meg i. Han burde kutte all kontakt med henne hvis han skal være i et forhold med deg, etter min mening. Jeg vet faktisk ikke, men jeg skal spørre ham i dag. Blir spennende å se om han velger henne eller meg. Men om jeg blir, hvordan kan jeg stole på ham at han ikke fortsetter å treffe henne. Stter og torturerer meg selv med å lese epostene deres. De drømmer visst ofte om hverandre. Koselig......
Ariele Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Jeg vet faktisk ikke, men jeg skal spørre ham i dag. Blir spennende å se om han velger henne eller meg. Men om jeg blir, hvordan kan jeg stole på ham at han ikke fortsetter å treffe henne. Stter og torturerer meg selv med å lese epostene deres. De drømmer visst ofte om hverandre. Koselig......Hvorfor har du bestemt deg for at han skal velge? Er det noe å lure på?Jeg forstår ikke hvorfor du vil dvele med en type som er en løgner, for du må vel gå ut i fra at de har sex sammen??Pakk sakene dine, og så reiser du hjem til jul. Mye bedre enn å sitte med det brødhue der vel? 4
Drakken90 Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Skriv va som skjedde etter han er komt hjem )
paz Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Hvorfor lar du han få sjangsen til å velge mellom deg og henne? Han burde ikke få sjangsen til å velge. Forlat han du. Gjør han sånn mot deg nå vil det sikkert skje igjen. Synes ikke noen fortjener å bli behandlet slik. Veldig respektløst.. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Vi damer finner oss i for mye veldig ofte. Jeg har gjort samme feil selv, og lært av det. Når en mann ikke respekterer deg, og hvertfall når det er så ille som det her, så er det bare å gå! Jeg forstår det er supervanskelig, men tenk på selvrespekten din. Hvordan skulle du klart å stole på han igjen? Tro meg, du vil få det så mye bedre uten han. Lykke til, gjør alt du kan for å få en fin jul Anonymous poster hash: 84239...083 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Jeg var sammen med en fyr som også møtte eksen sin, ofte. Jeg så bare at han hadde ringt henne og hun hadde ringt han, jeg kjenner følelsen med høy puls og skjelving og den vonde følelsen inni kroppen. Han innrømte til meg at han hadde lånt penger av henne, noe jeg syns var skammelig, for han kunne heller snakket med meg eller noen andre. Engang fant jeg ett bilde av de to sammen som han hadde tatt vare på når vi skulle flytte inn i ny leilighet, jeg spurte hvem det var, han sa det var eksen, da sa jeg " så skal jeg bare kaste det da?" da ble han forbanna, og jeg ble enda mer sur for at han ville ta vare på det, han sa han skulle kaste det "senere".. jaja jeg ba han slutte å møte henne, noe han sa ja til men jeg fant fort ut at han møtte henne alikevell bak min rygg. Han stakk fra meg på fester for å dra på byen å heller møte henne. Jeg gikk fra han, og jeg er glad for jeg ikke venta lengre. Du får stille han ett ultimatum..han har ingen grunn til å møte exen sin, det er en ex for en grunn. Jeg ville heller ikke stolt på han. Jeg syns det er helt uakseptabelt og jeg er en million prosent sikker på at han ikke hadde likt om det var du som møtte din ex... Anonymous poster hash: 96e80...604 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Det der skal bli vanskelig- Of, er han løgnaktig vil han bare lyve til deg fremover. Den frykten der unner jeg ingen. Anonymous poster hash: a4887...a06
miramis Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har gjort noe lignende selv. Ikke alltid lett å glemme eksen, man er jo fortsatt glad i hverandre selv om man ikke fungerte sammen i et forhold. Hadde noen prøvd å nekte meg å snakke med eksen, som jeg er kjær venn med, kunne jeg ikke vært sammen med de.
Gjest Lille-pus Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Jeg synes nok det er litt forskjell på å åpent møtes for å ha det hyggelig sammen, møtes, kaffe, en tur, og det å i hemmelighet sende meldinger om nårtid ens nye partner skal til tannlegen så da kan den andre komme. Det er hemmeligholdet og løgnene som er begynnelsen på slutten, - når alt er åpent kan man snakke om det og finne gode løsninger som ikke truer hverken det som er, det som var eller det som kan bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå