Gå til innhold

Agoy treningsmatter m/veske

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en Agoy treningsmatte med tilhørende veske, og lurer derfor på om noen av dere vet hvor jeg kan få kjøpt det i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke akkurat om den matten du spør om, men de ser veldig kjente ut. Kanskje ta en tur til litt forskjellige for å høre? Det er jo fullt mulig å få tak i en yogamatte her i landet også...

Skrevet

Snehvit: du får tak i sånne på en av butikkene i Bogstadveien, husker ikke hva den heter, men den er relativt high-end. håper det hjelper litt?

Skrevet
Snehvit: du får tak i sånne på en av butikkene i Bogstadveien

Husker du omtrent hvor i Bogstadveien den ligger? Og hva slags type butikk er det?

Skrevet

snehvit: jeg er ikke fra oslo selv, og har bare lest i norske Elle at en av butikkene i Bogstadveien har de mattene. det er en av high-end butikkene, altså en av de som fører Gucci, Versace etc. tror ikke det var Ma (som jeg synes å huske ligger der), men noe ala det. :)

Skrevet

Jeg fant, jeg fant.....

Jeg visste jeg hadde lest noe om Agoy et eller annet sted!

I bilaget som fulgte med mai-utgaven av Elle er det en liten artikkel om mattene, og at du kan få kjøpt de hos Benedikte Ferner. :-)

Gjest Phair
Skrevet

De selger de også i en hudpleiesalong i Markveien på Grunerløkka.

Skrevet

Takk for tipsene! :-) Ble forresten litt overrasket over å høre at de selger disse mattene på en hudpleiesalong... Husker du navnet på den salongen, Patricia?

Gjest Myumi
Skrevet
Takk for tipsene! :-) Ble forresten litt overrasket over å høre at de selger disse mattene på en hudpleiesalong... Husker du navnet på den salongen' date=' Patricia?[/quote']

C'are i Markveien 56C eller

Hud Form og Linje i Markveien 35A

Skrevet

C'are i Markveien 56C eller

Hud Form og Linje i Markveien 35A

Takker så mye, Mezzaluna! :-)

Jeg var forresten innom Benedikte Ferner på lørdag, men der hadde de ikke den typen jeg er ute etter. Kanskje de er midlertidig utsolgt etter mye positiv omtale i det siste.

Jeg har også vurdert å bestille direkte fra Agoys nettsider, ettersom det muligens blir billigere selv etter fortolling. For det er vel bare 24% moms som kommer i tillegg til produktprisen + Agoys fraktkostnader? Jeg har nemlig aldri bestilt varer fra utlandet før som har overskredet 200-kronersgrensen, så jeg er ikke helt sikker på hvilke ekstrakostnader jeg må betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...