Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har samboer som jeg trives utrolig godt med, ingenting å utsette der. Jeg vet at han er mannen i mitt liv. Men samtidig har jeg begynt i ny jobb, hvor jeg har gått hen å blitt betatt av en kollega. Vi har en god tone, men ikke noe mer enn på det vennskapelige plan. Altså ikke noe flørting. Jeg vet selv at jeg ikke kommer til å gjøre noe mer ut av dette med denne kollegaen fordi jeg elsker samboeren min, men det er så slitsomt å gå å tenke på en annen mann hele tiden. Jeg blir så forvirret og får dårlig samvittighet. I går fantaserte jeg om han da jeg og samboeren min hadde sex. Noen som har noen tips tiø hvordan jeg kan få denne mannen ut av tankene? Kan jo ikke akkuratt unngå han siden vi jobber sammen.

Anonymous poster hash: 393a8...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se for deg at han gjør ekle ting! Peller seg i nesa, sitter på do, har ting i tennene. Se for deg at han har liten tiss og lukter vondt! :vetikke:

Anonymous poster hash: 51719...e32
  • Liker 3
Skrevet

Tenk på at han holder på med moren din.

Anonymous poster hash: 823f1...af1
Skrevet

Hei. Jeg har samboer som jeg trives utrolig godt med, ingenting å utsette der. Jeg vet at han er mannen i mitt liv. Men samtidig har jeg begynt i ny jobb, hvor jeg har gått hen å blitt betatt av en kollega. Vi har en god tone, men ikke noe mer enn på det vennskapelige plan. Altså ikke noe flørting. Jeg vet selv at jeg ikke kommer til å gjøre noe mer ut av dette med denne kollegaen fordi jeg elsker samboeren min, men det er så slitsomt å gå å tenke på en annen mann hele tiden. Jeg blir så forvirret og får dårlig samvittighet. I går fantaserte jeg om han da jeg og samboeren min hadde sex. Noen som har noen tips tiø hvordan jeg kan få denne mannen ut av tankene? Kan jo ikke akkuratt unngå han siden vi jobber sammen.

Å elske samboeren din som du sier er noe eg tror du innbiller deg, du elsker ikkje samboeren og tror han er mannen i ditt liv om du går å tenker på en annen mann HELE tiden som du sier..

Og å fantasere om andre i ny og ne skjer no sikkert, men dette er en relativ nær person som du treffer i hver dag !!

Nei, stakkers fyren du er sammen med sier eg, respektløst av deg å fortsatt være sammen med han.

La han finne seg en som FAKTISK

Anonymous poster hash: 04b42...e4c

Skrevet

tenker på han hele dagen og fantaserer om han når du har sex med deg selv eller drømmer om det..

Skrevet

At jeg tenker på han hele tiden blir kanskje litt feil å si. Jeg har tenkt på han ganske ofte i det siste. Men tenker mest på samboeren min. Er bare det at jeg blir sliten å forvirret av å tenke på en annen på den måten. Får også veldig dårlig samvittighet. Å si at samboeren min fortjener en annen enn meg syntes jeg er en ekkel ting å si. Dersom jeg hadde sagt st jeg planlegger å være utro så hadde jeg forstått det. Men her småflørter jeg ikke engang. Jeg kan ikke noe for måten jeg tenker på og som keg spesifisert er det ingen dype kjærlighetsfølelser jeg har for denne kollegaen, det har jeg for samboeren min. Snakk om en liten crush å jeg vet at dette er veldig vanlig. Eneste jeg trenger er tips for å slutte å tenke på han.

Skrevet

Det gå over. Vær striks på null-kontakt utover det faglige, så går det over.

Skrevet

At jeg tenker på han hele tiden blir kanskje litt feil å si. Jeg har tenkt på han ganske ofte i det siste. Men tenker mest på samboeren min. Er bare det at jeg blir sliten å forvirret av å tenke på en annen på den måten. Får også veldig dårlig samvittighet. Å si at samboeren min fortjener en annen enn meg syntes jeg er en ekkel ting å si. Dersom jeg hadde sagt st jeg planlegger å være utro så hadde jeg forstått det. Men her småflørter jeg ikke engang. Jeg kan ikke noe for måten jeg tenker på og som keg spesifisert er det ingen dype kjærlighetsfølelser jeg har for denne kollegaen, det har jeg for samboeren min. Snakk om en liten crush å jeg vet at dette er veldig vanlig. Eneste jeg trenger er tips for å slutte å tenke på han.

Du går så langt at du henvender deg til ett forum for å få hjelp til å slutte å tenke på en annen enn din kjære, du sier selv at store deler av dagen går til å tenke på denne crushen, du fantaserer om han og du ser han hver dag..

Tror du virkelig dette går over bare sånn uten videre?

Hva skjer den dagen du og crushen får en enda bedre tone da og du lar følelser osv vokse seg større og sterkere..

Nei, dette går dessverre bare en vei frøken og det er nedenom og hjem er eg redd!

Skrevet

Les igjen, ser han ikke hver dag.

Skrevet

Jeg synes ts burde knulle sin kollega og bli ferdig med det.

Anonymous poster hash: 72b3f...0c9
Skrevet

Jeg synes ts burde knulle sin kollega og bli ferdig med det.

Anonymous poster hash: 72b3f...0c9

Tja, usikker. Kan funke hvis han er elendig i senga, men hva hvis seansen er kjempebra? :vetikke:

Skrevet

Hehe, jeg ville ikke vært utro under noen omstendigheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...