Gjest Badebuksa Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Hva er best, penger eller gavekort? Hvorfor?
spinnwild Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Gavekort. Men helst ingen av delene. Jeg vil heller få noe med byttelapp. Penger har jeg jo, også er det jo morsomt å se hva andre tror/mener du vil ha eller trenger
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Penger, siden ikke dealeren min godtar gavekort. Anonymous poster hash: ad4d8...bff 2
Alayne Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Gavekort. Penger i lommeboka har en tendens til å forsvinne på småting som småhandler på matbutikken, en tyggispakke her og der og kanskje en øl på byen. Får jeg et gavekort, kjøper jeg noe fint for det. Synes det rett og slett er litt frekt og ikke gidde bruke gavekort (med mindre det er snakk om veldig rare eller ubrukelige butikker), så mange tusen som forsvinner hvert år... 4
Wonderbitch Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Ville helst fått penger selv men virker veldig rart/flaut å gi til andre enn barn synes jeg.Om ikke mottakeren er i en spesiell situasjon og ønsket seg penger spesifikt.
Gjest shockgirl Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Gavekort er bra dersom det er et gavekort som kan brukes i alle butikkene på et shoppingsenter f.eks, eller om det er en butikk man vet mottakeren liker. Ellers er penger best.
Gjest Gaea Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Gavekort, hvis ikke ender jeg fort opp med å bruke penger på unødvendige småtterier i stedet for noe fint til meg selv. Enten på en butikk giveren vet jeg liker eller et helt senter f.eks. da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå