aymsa Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Vi har to barn på 3 og 14 år.3-åringen har besteforeldre og et søskenbarn som er to år eldre en halv time unna.I går var 14 åringen på shoppingen med tanten søskenbarnet og besteforeldrene i byen nå før jul.Pappan ringte bestemor og spurte om treåringen fikk være med hjem på overnatting.tante og søskenbarn sover hos sine foreldre da de renoverer huset.Bestemor svarer at dette kan hun ikke svare på og gir røret til tante som er datter.Tante svarer på vegne av foreldrene når pappa spør om treåringen kan komme at det ikke passer ds det allerede er kul på veggene som hun kaller det.Som mor synes jdg dette er et rart og sårt svar for min lille treåring som så gjerne vil leke med sitt søskenbarn.Som foreldre er vi heller lute vant med barnepass og sist lillemann var på besøk der et lenge siden-tidlig i høst.Søskenbarnet overnatter flere ganger i uka hele året og vi møter besteforeldrene stadig på handling med søskenbarnet uten moren med.Moren er jo enslig og må ha avlastning som man kaller det.Vi er to arbeidende foreldre.den ene i turnus og trenger ikke barnevakt. Enden på saken er at svaret ble nei og vi tok lillemann og dro ut på handling.Jeg med nyoperert fot.Akkurat da vi sto i bilen kom zvigers med 14 åringen kjørende.kom ut av bilen.Jeg sa hrlt rolig og høflig at jeg var svært skuffet over at vår 3åring ikke fikk komme på besøk og at det aldri pasdet.Synes også at bestemor kunne svare i sitt eget hus og ikke gi telefonrør og svaret til tante og datter.Sa også at det var stygt og forfordele barnebarn, men at det var helt greit at de ikke ville ha 3åringen der borte.Bare de sa i fra på en ordentlug måte.Da kommer min svigerfar springende og hyler foran barna og oss samt de naboet som evt.var tifeldig ute at jeg kunne kysse han innerst i rævho......Ynnskyld språket her...Jeg var sjokka svarte vare at ddt hærtes jeg ikke og kom aldri til å gjøre-det kunne han gjøre sjøl.Har noen en kommentsr på dette ds jeg prøver å sortere litt her?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Det er helt uakseptabelt av svigerfar. Primitivt.Anonymous poster hash: b430e...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå