AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #1 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har vært gift i 19 år, vi har to barn på barneskolen. Hatt våre nedturer, men nå er det virkelig skakkjørt! Jeg fant ut at han har forelsket seg i en 13 år yngre jente. Han har bak min rygg sendt henne hundrevis av smser med kjærlighetserklæringer der han forteller at han forguder henne, at ingen er vakrere enn henne, ingen vil han heller tilbringe tiden sin sammen med +++ Han har bokstavelig talt ligget i sengen ved siden av meg og sendt henne meldinger! Eller skrevet mens han har vært og sett på karate med sønnen vår, på skogstur med meg, på familieferien vår, dratt ut for å "trimme" men egentlig bare satt seg rett ned for å ringe henne.. jeg er så skuffet. De har ikke hatt noen seksuell omgang ettersom jeg har forstått, men det de har gjort sårer meg om mulig langt verre enn om han hadde ligget med henne. De har kuttet kontakten helt nå, men gjort er gjort. Hadde jeg ikke funnet ut av dette ville det jo fortsatt vart. Hva i all verden gjør jeg nå? Jeg er knust! Anonymous poster hash: 6776f...890
MajorasMaske Skrevet 22. desember 2013 #2 Skrevet 22. desember 2013 Hva i all verden gjør jeg nå? Jeg er knust! Du må gjøre deg spennende igjen, etter 19 års ekteskap så kan man gå litt lei..
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har vært gift i 19 år, vi har to barn på barneskolen. Hatt våre nedturer, men nå er det virkelig skakkjørt! Jeg fant ut at han har forelsket seg i en 13 år yngre jente. Han har bak min rygg sendt henne hundrevis av smser med kjærlighetserklæringer der han forteller at han forguder henne, at ingen er vakrere enn henne, ingen vil han heller tilbringe tiden sin sammen med +++ Han har bokstavelig talt ligget i sengen ved siden av meg og sendt henne meldinger! Eller skrevet mens han har vært og sett på karate med sønnen vår, på skogstur med meg, på familieferien vår, dratt ut for å "trimme" men egentlig bare satt seg rett ned for å ringe henne.. jeg er så skuffet. De har ikke hatt noen seksuell omgang ettersom jeg har forstått, men det de har gjort sårer meg om mulig langt verre enn om han hadde ligget med henne. De har kuttet kontakten helt nå, men gjort er gjort. Hadde jeg ikke funnet ut av dette ville det jo fortsatt vart. Hva i all verden gjør jeg nå? Jeg er knust! Anonymous poster hash: 6776f...890 Hva mener du..? Kuttet de kontakten fordi du ønsket det, etter du fant det ut? Og hvis ikke du hadde funnet ut av det, ville dem fortsatt holdt på?Anonymous poster hash: 066c4...265
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 De kuttet kontakten fordi jeg ikke vil de skal ha noe med hverandre å gjøre mer. Hadde jeg ikke funnet ut av dem ville de nok fortsatt svermet for hverandre ja.. dessverre :/ Anonymous poster hash: 6776f...890
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 De kuttet kontakten fordi jeg ikke vil de skal ha noe med hverandre å gjøre mer. Hadde jeg ikke funnet ut av dem ville de nok fortsatt svermet for hverandre ja.. dessverre :/ Anonymous poster hash: 6776f...890 Så sært da. Hvorfor ber du noen om å droppe kontakten med andre egentlig? ..betyr ikke det at du egentlig ikke passer inn i bildet i det hele tatt da? Anonymous poster hash: 066c4...265
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Jeg passet nok ikke inn i deres lille fantasiverden nei. Men skal han bli hos meg får han ikke holde på med henne, jenta har jo hatt hele hjertet hans! Anonymous poster hash: 6776f...890 2
Daraya Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Du må gjøre deg spennende igjen, etter 19 års ekteskap så kan man gå litt lei.. Hø? Det er ikke ts som har gjort noe galt. Det er begges ansvar å holde liv i et forhold, ikke søke spenningen utenfor. 36
Meridian Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Har du spurt han hvorfor han har svermet for en annen dame? Det er viktig å finne ut av. Det er lett å gå lei etter mange år i den samme tralten der man tar hverandre for gitt. Det er helt naturlig å fantasere om andre, helt til man finner ut hva man egentlig har.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Han har brukt alt av kjærlige kallenavn på henne som skatten min, kjære, fineste i verden..+++ Jeg blir så såret. Han har også sagt til meg at han drar på jobb, for så å være sammen med henne på kveldene. Tydeligvis har han vært helt oppslukt i henne. Han ser ut til å angre nå, men jeg kjenner jeg sliter med å komme over dette. Anonymous poster hash: 6776f...890
MajorasMaske Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Hø? Det er ikke ts som har gjort noe galt. Det er begges ansvar å holde liv i et forhold, ikke søke spenningen utenfor. Hun spurte hva hun burde gjøre. Hvem sitt ansvar det er, er irrelevant for det hun spurte om. Hun konkurrerer med ei som er 13 år yngre og da gjelder det å holde utseendet skjerpet. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Han har brukt alt av kjærlige kallenavn på henne som skatten min, kjære, fineste i verden..+++ Jeg blir så såret. Han har også sagt til meg at han drar på jobb, for så å være sammen med henne på kveldene. Tydeligvis har han vært helt oppslukt i henne. Han ser ut til å angre nå, men jeg kjenner jeg sliter med å komme over dette. Anonymous poster hash: 6776f...890 Høres ut som noe som kan være slitsomt å komme over og videre fra ja. Om enn... en gang mulig? Du sier han angrer nå, men hvordan viser ham det til deg?Anonymous poster hash: 066c4...265 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Jeg begynner å lure på om jeg kanskje ikke mestrer å gå videre med ham.. alle de fine ordene han skjenket henne sitter som støpt på netthinnen min. Han gråter mye, ber om tilgivelse. Har blitt med meg på terapi. Men det hjelper så langt ikke. Han har kamuflert sannheten for meg, jeg har stadig funnet nye små drypp. Og det er sårende. Om han bare kunne vært 100% ærlig hele veien. Nå er jeg konstant usikker og lei meg Anonymous poster hash: 6776f...890 1
whoppii Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Er du sikker på at han ikke har vært utro? 8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Vel.. Det handler jo om å bry seg stort sett, for andres følelser og velbehag. En skulle jo tro at en ville ønske sin "soulmate" bare sitt beste på alle måter man er i stand til å være bevisst på, men når og hvis det ikke skulle klare å strekke seg langt nok og bli for mye derimot, så sier det jo seg selv hvor urealistiske forventningene var i utgangspunktet. Ikke alle klarer å kommunisere godt nok sammen til å få noe til å fungere sammen vet du. Og da hvert fall ikke å reparere noe ødelagt sammen i ettertid. Men akkurat det behøver jeg vel egentlig ikke å si til deg, formoder jeg..?Anonymous poster hash: 066c4...265
Kaisamaia Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 ÆSJ! Stakkars deg..hva gjør du nå da? Jeg tror jeg hadde gitt ham opp. 4
Wonderbitch Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Jeg hadde ikke gått videre med en sånn mann, uansett hvor lenge vi hadde vært sammen, barn osv. Hvor lenge varte dette forholdet deres? 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Jeg begynner å lure på om jeg kanskje ikke mestrer å gå videre med ham.. alle de fine ordene han skjenket henne sitter som støpt på netthinnen min. Han gråter mye, ber om tilgivelse. Har blitt med meg på terapi. Men det hjelper så langt ikke. Han har kamuflert sannheten for meg, jeg har stadig funnet nye små drypp. Og det er sårende. Om han bare kunne vært 100% ærlig hele veien. Nå er jeg konstant usikker og lei meg Anonymous poster hash: 6776f...890 Han gråter mye og ber om tilgivelse? Blitt med på terapi og greier? Vel, det høres nå ut som han står på og prøver hvert fall litt da. Og det er jo noe. Da er det jo håp? Det ville vel sett annerledes ut om han ikke gjorde så mye da og bare pratet mye? Dvs å bare fortsette å fylle hodet ditt med nye løgner og gode ord som han tror du vil høre. Da ville det jo kanskje sett litt mørkere ut gjerne.Anonymous poster hash: 066c4...265 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Høres ut som han jeg rotet meg borti for noen år siden, jeg var da "den andre kvinnen" og 14 år yngre... Han viste seg å være en virkelig mesterløgner. Slike kan ikke vanlige folk hanskes med... Løøøøp!!!! For øvrig må du være århundrets mest naive person om du tror at han ikke har vært utro? Går på jobb og tilbringer kveldene med henne? Hallo? Han lyver til deg, er forelsket i en annen, kom deg unna. Anonymous poster hash: f1d5f...67f 10
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Høres ut som han jeg rotet meg borti for noen år siden, jeg var da "den andre kvinnen" og 14 år yngre... Han viste seg å være en virkelig mesterløgner. Slike kan ikke vanlige folk hanskes med... Løøøøp!!!! For øvrig må du være århundrets mest naive person om du tror at han ikke har vært utro? Går på jobb og tilbringer kveldene med henne? Hallo? Han lyver til deg, er forelsket i en annen, kom deg unna. Anonymous poster hash: f1d5f...67f For øvrig må jeg legge til at ingen kunne gråte & trygle mer overbevisende enn han jeg rotet meg bort i. Til slutt gråt og tryglet han i alle retninger.. ;-) (ja, det er absolutt en mulighet at han fremdeles prøver å holde seg inne i varmen hos den 13 år yngre...) Og ja, han og kona gikk i terapi... Han bare løy, til alle... om alt... Anonymous poster hash: f1d5f...67f 3
Gjest TheRighteous Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Hadde aldri gitt han en sjangse til. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå