Gå til innhold

I morgen blir jeg drukket ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg veldig til det foerste av to utdrikninglsag - i morgen kommer forloveren min, som (naturlig nok) er min beste venninne, min kjaere er bortreist og vi har leiligheten for oss selv! Vi er begge GP-fans, saa vi maa nok faa med oss det, men ellers aner jeg ikke hva som skal skje! Er dessverre blitt forkjolet, men jeg haaper formen er bedre i morgen :roll:

Referat kommer paa tirsdag (17. mai er Bank Holiday her borte - saa jeg faar vaert med paa feiring med andre nordmenn!).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere får det kjempekos.. :)

Skrevet

Kos deg masse masse med gode venner :-)

Skrevet

Tusen takk - det blir bare meg og forloveren min, men det synes jeg er helt perfekt! To dager foer bryllupet skal resten av gjengen drikke meg ut - vi satser paa baattur i Oslofjorden, restaurant mm. (men det er jo hemmelig for meg, saa jeg aner egentlig ikke hva vi finner paa til slutt!).

Jeg haaper paa et avslappende opplegg for denne helgen - er litt sliten og forkjoelet. Spa hadde vaert topp (og en av de beste spa'ene i Storbritannia er her i Edinburgh...). Men jeg forventer ingenting annet enn en skikkelig kosehelg med min beste venninne :P

Skrevet

GOOD LUCK - - and happy partying popelka :)

I morgen skal jeg drikkes ut :) ...og er spent på hva som kommer til å skje..... :roll:

Skrevet
GOOD LUCK - - and happy partying popelka :)

I morgen skal jeg drikkes ut :) ...og er spent på hva som kommer til å skje.....  :roll:

Kos deg du ogsaa, Scorpina!

Skrevet

LYKKE TIL BEGGE TO!!!! :tommelsmil:

(Venter i spenning på referat!!)

Skrevet

Lykke til! Blir sikkert kjempekoselig! (I morgen skal min kjære drikkes ut også og jer er nervøs og littepittegranne sjalu for at ikke jeg også får..., men jeg får trøste meg med Eurosong... :) )

Men Popelka?? Er ikke du også en Eurosongfantast? Synes å huske at jeg leste en gang at du er glad i det...så da går du jo glipp av det hele!! Er ikke det krise?? :ler2:

Skrevet

Se her Isiselin:

Vi er begge GP-fans' date=' saa vi maa nok faa med oss det, men ellers aner jeg ikke hva som skal skje! [/quote']

Det kan jo se ut som det kan bli et utdrikningslag med innslag av GP!

Skrevet

Her kommer referat fra en kjempefin helg! Forloveren min kom utpaa ettermiddagen paa loerdag, og vi spiste lunsj ute I det fri I hagen under Edinburgh Castle I straalende sol. Paa kvelden spiste vi indisk mat (nam nam) og saa paa GP (skuffende norsk innslag og daarlig standard totalt….GP var noe annet paa 80-tallet!).

Etter GP dro vi ut paa by'n - moette noen hyggelige svensker som spanderte drinker paa oss hele kvelden! De var begge gifte familiefedre saa de preovde ikke aa sjekke oss opp, og de var veldig morsomme aa prate/danse med. Vi kom hjem sent men var heldigvis ikke altfor trette neste dag, naar overraskelsen min forlover hadde planlagt skulle skje….og det ble spa!

Vi dro opp til Balmoral Hotel klokken 10.30, og begynte oppholdet med aa svoemme litt, etterfulgt av dampbad og badstu. Etter en deilig lunsj bestaaende av masse deilige groennsaker og kjoett og grove rundstykker, samt friskt Highland-vann, var det tid for to timer med behandlinger for hele kroppen. Deilig aromaterapi og ansiktsbehandling…vi foelte oss som helt nye mennesker etterpaa!

Utdrikningslaget ble akkurat slik jeg hadde haapet! Veldig snilt av forloveren min aa spandere spa-opphold samt tilbringe en av hennes faa frihelger (hun er lege) med meg! Gleder meg ogsaa til det neste utdrikningslaget, men det er ikke foer 1. juli…Goey aa vaere brud!!

Skrevet

Så flott at det ordnet seg og at du fikk en fin dag sammen med forloveren din!

Og at du får ett til, din heldiggris! :)

Skrevet

Høres ut som du har hatt det fint ja! Det er jo kjempe bra og du er jo så heldig som skal ha et til! Håper det bli like fint :-)

Skrevet

Det hørtes ut som en herlig helg.

Akkurat sånn vil jeg at mitt utdrikkingslag skal være. Spa og kos.

Skrevet

Flott og koselig utdrikningslag! Hørtes veldig hyggelig ut!

Skrevet
Se her Isiselin:

Oj! :oops: Ikke alltid jeg får helt med meg hva som jeg nettopp har lest!

Popelka:

Så bra at du hadde et fint utdrikningslag! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...