Jeanine Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Kjolen min er stroppeløs og selv om det er korsett i den så vil jeg ha bh av noe slag som "løfter" puppene litt. De ser ikke akkurat så spreke ut etter at jeg fikk barn.. Men finnes det push-up bher uten stropper? Har de da noen effekt? Finnes det noe annet? Har hørt om noe tape-greier, noen som har prøvd det og hvordan fungerer det? Finnes det noe annet? Kjolen vil se penere ut med litt pupper...
Gjest Lompa Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 For all del; styr unna bystetapen! De er vanskelig å sette pent på, og et helvete å få av....!:-(
Murf Skrevet 14. mai 2004 #5 Skrevet 14. mai 2004 Gå til en undertøysbutikk. Jeg fant ut at det er best å prøve først, for størrelsene kan variere, selv om de er merket med samme str. M
Gjest Tex Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 Jeg har kjøpt push-up uten stropper på Lindex. Den sitter kjempefint og er ok å ha på. Den har vatterte skåler, og er ganske stiv, med en gummikant på innsiden øverst slik at den ikke sklir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå