Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min leilighet tør jeg sove alene fordi det er lite og jeg har oversikt, mens her er det stort og jeg hører lyder ofte. Han kommer hjem klokken 5-6 i natt og det er så forferdelig at jeg snur døgnet sånn bare fordi jeg er så redd for å sove her. Tør heller ikke dusje osv når han ikke er her.

Hvordan skal jeg bli mindre husredd?

Anonymous poster hash: 07a27...13e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er litt husredd:) Min bror var husredd når pappa var på senvakt, og gikk heller ut i hagen og stod i mørket enn å være inne i det 200kvm store huset alene :fnise: Men det er bare en vanesak:)

Anonymous poster hash: 3c4b6...41f
Skrevet

Kanskje du kan låne en hund eller katt eller noe sånt? Det hjalp meg.. da kunne jeg forsvare lydene og tenke at det bare var dyret ;)

Anonymous poster hash: 9c6a5...e55
Skrevet

Høres ut som du er litt husredd:) Min bror var husredd når pappa var på senvakt, og gikk heller ut i hagen og stod i mørket enn å være inne i det 200kvm store huset alene :fnise: Men det er bare en vanesak:)

Anonymous poster hash: 3c4b6...41f

Hmm, ja, men jeg har ikke et stort hus sånn at jeg kan venne meg til det. Og jeg føler ikke det blir bedre selv om jeg er her en del :/

Før var jeg redd for monstre osv, mens nå er jeg redd for at det skal komme noen som dreper meg eller noe, selv om det er lite sannsynlig her.

Skrevet

Kanskje du kan låne en hund eller katt eller noe sånt? Det hjalp meg.. da kunne jeg forsvare lydene og tenke at det bare var dyret ;)

Anonymous poster hash: 9c6a5...e55

Har ikke noe dyr å låne. Men det går som sagt bra hjemme hos meg.

-TS

Skrevet

Er også veldig husredd, men har til slutt vendt meg til å være her alene av og til. Men nå bor jeg i et hus som er delt inn i 4 leiligheter, så kan liksom "skylde på naboene" om jeg hører noen lyder eller noe.

Er vel bare å hoppe i det, tvinge deg selv til å prøve flere ganger.

Skrevet

Det er ingenting å være redd for. Mest sannsynlig kommer lydene fra en øksemorder under kjøkkenbenken eller fra klovnen under senga.

• Liker 7
Skrevet

Er husredd og bor i en 35-40 kvm leilighet bare. :fnise: Kjæresten jobber ofte natt i helger, så hver gang jeg vil dusje på kvelden låser jeg døra til badet. Pleier som regel å ligge på sofaen og se på tv til jeg sovner, da jeg har problemer med å gå å sove med intensjon - det er da man hører alle disse "lydene".

Anonymous poster hash: bd12f...341
Skrevet

Er også veldig husredd, men har til slutt vendt meg til å være her alene av og til. Men nå bor jeg i et hus som er delt inn i 4 leiligheter, så kan liksom "skylde på naboene" om jeg hører noen lyder eller noe.

Er vel bare å hoppe i det, tvinge deg selv til å prøve flere ganger.

Ja, sånn er det i min leilighet også. Det er så mange i rundt. Men her er det ganske øde. Jeg synes det er så forferdelig, fordi jeg trives så med å være her.

-TS

Skrevet

Er husredd og bor i en 35-40 kvm leilighet bare. :fnise: Kjæresten jobber ofte natt i helger, så hver gang jeg vil dusje på kvelden låser jeg døra til badet. Pleier som regel å ligge på sofaen og se på tv til jeg sovner, da jeg har problemer med å gå å sove med intensjon - det er da man hører alle disse "lydene".

Anonymous poster hash: bd12f...341

Jeg får prøve å sove på sofaen jeg og da tenker jeg, så kanskje det går seg til etterhvert :)

-TS

Skrevet

Et hus lager en del lyder uansett, helt normalt. Hus at tre er levende, og beveger på seg. :) Vann å rørene kan også bråke, her sto rørene å slo ved temperaturforandring, må innrømme at jeg var litt nervøs i begynnelsen. :fnise:

Sov med lyset på, sett på TV eller et eller annet med lav lyd, så har du noe å sove til. Bare til du blir vandt til det og det går seg til. :)

Anonymous poster hash: c4ff5...2d2

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Det er ingenting å være redd for. Mest sannsynlig kommer lydene fra en øksemorder under kjøkkenbenken eller fra klovnen under senga.

Du er slem.

-

Jeg er også husredd, TS. Hos meg hjelper det å ha radio på, og lys på i de fleste rom når mannen min er bortreist.

Endret av Citronella
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Stakkar.

Endret av Gjest
Skrevet

Et hus lager en del lyder uansett, helt normalt. Hus at tre er levende, og beveger på seg. :) Vann å rørene kan også bråke, her sto rørene å slo ved temperaturforandring, må innrømme at jeg var litt nervøs i begynnelsen. :fnise:

Sov med lyset på, sett på TV eller et eller annet med lav lyd, så har du noe å sove til. Bare til du blir vandt til det og det går seg til. :)

Ja, jeg er helt klar over det, men jeg føler ikke det hjelper på, for jeg er redd uansett

Takk for tips, skal prøve å sovne med tv'n på. :)

-TS

Skrevet

Er vel derfor kvinner setter modenhet så høyt hos partner. Må jo kompensere for mangelvarene deres. Anonymous poster hash: 78d50...f88

Skrevet

Ja, jeg er helt klar over det, men jeg føler ikke det hjelper på, for jeg er redd uansett Takk for tips, skal prøve å sovne med tv'n på. :)-TS Anonymous poster hash: 07a27...13e

Uff, ja, jeg vet så alt for godt hvordan du har det, hjelper ikke om man vanligvis er aldri så rasjonell, når den minste ting blir skummelt når en er husredd. :klem:

Skrevet

Er vel derfor kvinner setter modenhet så høyt hos partner. Må jo kompensere for mangelvarene deres.

Anonymous poster hash: 78d50...f88

Mhmmm...derfor menn setter utseende så høyt hos partner. Må jo kompensere for mangelvarene der i gården;)

• Liker 3
Skrevet

Uff, ja, jeg vet så alt for godt hvordan du har det, hjelper ikke om man vanligvis er aldri så rasjonell, når den minste ting blir skummelt når en er husredd. :klem:

Hehe, så sant :P

Skrevet

Er vel derfor kvinner setter modenhet så høyt hos partner. Må jo kompensere for mangelvarene deres.

Hva er det som feiler deg? Komme med frekkheter ut av det blå. Skjerp deg.

Skrevet

Mhmmm...derfor menn setter utseende så høyt hos partner. Må jo kompensere for mangelvarene der i gården;)

Jeg har ingen mangler når det kommer til utseende, eller noe annet for den saks skyld. Jeg er for pen for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...