AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Hei. vi begge er i slutten av 20 årene.vi har bodt sammen siden juni. jeg har et barn fra før av. Jeg er den første skikkelige kjæresten hans,så han er ganske så oppi meg hele tiden,jrg synst det er søtt,vi kan forsatt finne på ting uten å vær sammen. men søsteren til kjæreaten min,virker det ut som at hun ikke liker meg å mener at han prioriterer ting feil,feks: når vi er på middag til foreldrene hans og datteren hennes gråter så kan hun plutseli si høyt at hun gråter fordi hun er redd onkelen sin pga av at han ikke er hos dem nok... barnet kjenner deg ikke lenger osv. jeg ser at kjæresten blir irritert over slikt, men hvorfor kan hun ikke komme på besøk til oss for da? Vist hun er så misfornøyd. di har ei farmor som di to har ansvar av å hjelpe hver dag siden hun ikke har andre til å hjelpe hun. vi er oppe med hun vær dag,tar ho med ut for å handle,kjører hun overalt,vasker,måkeranø alt som er å gjøre jør vi. vi kan feks ikke reise bort en stund for da har hun ikke noen som kan hjelpe,kjæresten har bedt søstra om å begynne å hjelpe til slik at han får slippe litt selv og at di kan dele på ting som skal gjøres,men da kommer hun med at nei hun har egen famillie så hun har ikke tid, men med engang det gjelder penger som skal deles imellom dem eller ting som har verdi så kommer hun først med engang. det virker mer som at hun bare venter på arva og driter i å hjelpe hun. farmoren har sakt at hun vil skrive huse over på kjæresten fordi hun vil at ting skal være slik som det er,har strand linje, vet ikke helt hvs det er men det er noen steiner der som hun snakker om at det er di siste klippfisk greiene osv så hun vil ikke at det skal bort pluss at huset kommer til å bli solgt vist søstra skal ha d. så da vil kjæresten min heller betale hun ut. det fikk hun vite å var opp med hun med engsng for å få ho til å skrive over på begge med engang,laget det styre. jeg klarer ikke å forstå hvorfor siden han hsr sakt at hsn kan betale hun ut? Men det var ikke hrlt poenget med innlegget men derfor jeg tror hun ikke liker meg er fordi at hun alltid er vandt med å ha han der og aiden han ble sammen med meg aå har han ikke alltid tid osv..Anonymous poster hash: f96ed...ea2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Hei. vi begge er i slutten av 20 årene.vi har bodt sammen siden juni. jeg har et barn fra før av. Jeg er den første skikkelige kjæresten hans,så han er ganske så oppi meg hele tiden,jrg synst det er søtt,vi kan forsatt finne på ting uten å vær sammen. men søsteren til kjæreaten min,virker det ut som at hun ikke liker meg å mener at han prioriterer ting feil,feks: når vi er på middag til foreldrene hans og datteren hennes gråter så kan hun plutseli si høyt at hun gråter fordi hun er redd onkelen sin pga av at han ikke er hos dem nok... barnet kjenner deg ikke lenger osv. jeg ser at kjæresten blir irritert over slikt, men hvorfor kan hun ikke komme på besøk til oss for da? Vist hun er så misfornøyd. di har ei farmor som di to har ansvar av å hjelpe hver dag siden hun ikke har andre til å hjelpe hun. vi er oppe med hun vær dag,tar ho med ut for å handle,kjører hun overalt,vasker,måkeranø alt som er å gjøre jør vi. vi kan feks ikke reise bort en stund for da har hun ikke noen som kan hjelpe,kjæresten har bedt søstra om å begynne å hjelpe til slik at han får slippe litt selv og at di kan dele på ting som skal gjøres,men da kommer hun med at nei hun har egen famillie så hun har ikke tid, men med engang det gjelder penger som skal deles imellom dem eller ting som har verdi så kommer hun først med engang. det virker mer som at hun bare venter på arva og driter i å hjelpe hun. farmoren har sakt at hun vil skrive huse over på kjæresten fordi hun vil at ting skal være slik som det er,har strand linje, vet ikke helt hvs det er men det er noen steiner der som hun snakker om at det er di siste klippfisk greiene osv så hun vil ikke at det skal bort pluss at huset kommer til å bli solgt vist søstra skal ha d. så da vil kjæresten min heller betale hun ut. det fikk hun vite å var opp med hun med engsng for å få ho til å skrive over på begge med engang,laget det styre. jeg klarer ikke å forstå hvorfor siden han hsr sakt at hsn kan betale hun ut? Men det var ikke hrlt poenget med innlegget men derfor jeg tror hun ikke liker meg er fordi at hun alltid er vandt med å ha han der og aiden han ble sammen med meg aå har han ikke alltid tid osv..Anonymous poster hash: f96ed...ea2 Er det en lillesøster det er snakk om? Har opplevd en svigersøster som er litt vanskelig selv. Hun er plukk bortskjemt og vant til å ha en storebror som stiller opp med hjelp, penger, emosjonell støtte og alt mulig hele tiden. Når vi ble sammen opplevde jeg at hun furtet mye og kom med sure kommentarer. Vi har nå vært samboere i 4 år og det har gått seg til. Hun kan fremdeles surmule fordi jeg fikk dyrere julegave enn henne, at han ikke dropper kinodate med meg for å gå på butikken for henne når hun ikke orker selv osv, men det har blitt mye bedre. Jeg bare smilte, latet som ingenting og har vært ekstra hyggelig mot henne når hun surer seg. Kill them with kindness Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymous poster hash: 7dacc...318
Gjest Mupsi Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Bare vær hyggelig mot henne, nytter ikke begynne å krangle eller fortelle sannheten om hvordan de oppfører seg til sånne folk. Hun virker meget spesiell.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Er det en lillesøster det er snakk om? Har opplevd en svigersøster som er litt vanskelig selv. Hun er plukk bortskjemt og vant til å ha en storebror som stiller opp med hjelp, penger, emosjonell støtte og alt mulig hele tiden. Når vi ble sammen opplevde jeg at hun furtet mye og kom med sure kommentarer. Vi har nå vært samboere i 4 år og det har gått seg til. Hun kan fremdeles surmule fordi jeg fikk dyrere julegave enn henne, at han ikke dropper kinodate med meg for å gå på butikken for henne når hun ikke orker selv osv, men det har blitt mye bedre. Jeg bare smilte, latet som ingenting og har vært ekstra hyggelig mot henne når hun surer seg. Kill them with kindness Hvor lenge har dere vært sammen?Anonymous poster hash: 7dacc...318 det er store søstra det er snakk om. jeg sier ikke noen ting til hun. bare smiler. jeg føler hun er mega ego!Anonymous poster hash: f96ed...ea2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 det er store søstra det er snakk om. jeg sier ikke noen ting til hun. bare smiler. jeg føler hun er mega ego!Anonymous poster hash: f96ed...ea2 Hun høres veldig ego ut ja. Er hun lik med resten av familien også? Du har min fulle sympati. Anonymous poster hash: 7dacc...318
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Hun høres veldig ego ut ja. Er hun lik med resten av familien også? Du har min fulle sympati.Anonymous poster hash: 7dacc...318 nei. resten av famillien er kjempe koslige. men jeg forstår ikke hvorfor hun kan sitte å si at barnet blir redd han osv???!Anonymous poster hash: f96ed...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå