AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 jeg er 23 år, vært sammen med ei i 3 år, hun er liksom "Min" og tanken på at hun skal drive på med noen andre er eneste grunnen for at jeg ikke slår opp, då hun ikke har hatt et forhold før meg, eller vært seksuelt aktiv, så hun er "verdifull" teit men sant i mitt hode... Hun har liksom forandret seg, gjort en dum ting, og føler hun ikke respekterer meg. Men hun elsker meg, vil ha familie blablabla. Men, blir det bedre om jeg forlater henne? føler at jeg ikke kommer til og finne noen som hun, noengang, eller at jeg kommer til og få meg en ny jente.. Dette suger...Men alt hadde blitt enklere for meg, untatt tanken på hva hun driver me, og hvem hun er med, det er det største problemet, og den tanken kommer til og gjør meg gal til slutt. What to do?.. Anonymous poster hash: 4b3b1...324
paz Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Er det noen spesiell grunn til at du ikke vil mer? Jeg mener det ser jo nesten ut som du har følelser for henne når du bekymrer deg såpass mye. "føler at jeg ikke kommer til og finne noen som hun, noengang, eller at jeg kommer til og få meg en ny jente" Høres mer ut som at du er forelsket spør du meg, så er litt forvirra. Endret 21. desember 2013 av paz
silusjon Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Du kan jo ikke være sammen med noen fordi du er redd for at hun skal finne noen andre? Dummeste jeg har hørt
frøkna Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Vel om den tanken plager deg såpass er du kanskje forelsket i henne? Eller? Om det er den ENESTE grunnen du er sammen med henne bør du gjøre deg selv og ikke minst henne en tjeneste å gjøre det slutt. Virker ikke som grunnlaget for et lykkelig forhold uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå