AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har siden 2010 slitt med dott i det ene øret, jeg kom meg ikke til ØNH før i 2011 og han fant ikke noe og henviste meg til MR. Jeg hadde også hatt mange forkjølelser (i ettertid og), ikke bihulebetennelse. MR ga mistanke om en liten polypp i bihulen over øyet på den siden hvor jeg har dott i øret. Men ikke noe ble gjort da den var så liten at de bare trudde at den kanskje var der. I sommer nå i 2013 ble jeg akutt innlagt på sykehuset pga noe helt annet og ble sendt i MR igjen. Da oppdaget det at polyppen nå er svær, den fyller hele bihulen. Jeg fikk se bildet og det så ut som en diger svulst syns jeg men vet at det ikke er det. Så den skal fjernes over nyttår. Det jeg lurer på er om at den kanskje kan være grunnen til dotten i øret? Jeg var så forfjamset når jeg ble akutt innlagt på sykehuset (dro hjem samme dagen så det var ikke noe alvorlig allikevel) at jeg ikke tenkte på å nevne dotten til ØNH-spesialisten jeg var hos etter MR. Jeg syns egentlig ikke at det høres ut som at det er en sammenheng mellom dotten og polyppen da dotten antakelig kom først. Noen som har fjernet en polypp i bilhulen over øyet og blitt kvitt en dott i øret? Den er ekstra plagsom nå om vinteren, hørselen er elendig. Anonymous poster hash: d6268...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå