Gå til innhold

Kjæresten er "annerledes" rundt kompiser: normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket at når han prater med kompiser så er han litt annerledes enn det han er sammen med meg. Sammen med meg så er han som oftest ganske rolig (utenom når vi lekesloss osv) og veldig snill. Han er selvsagt fortsatt snill sammen med kompiser, men han oppfører seg litt mer sånn "kul" om jeg skal si det sånn og sier "dude!" osv (han har noen engelske venner) og en del mer høylydt enn sammen med meg.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det.

Det kan være at han mer tør å være seg selv rundt meg? Han har i alle fall sagt at i rundt meg kan han være 100% seg selv, og det merker jeg også, for han slapper mye mer av sammen med meg.

Er det normalt at det er sånn?

Anonymous poster hash: 4a039...d4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er normalt.

Anonymous poster hash: 9a581...2f6
  • Liker 6
Skrevet

Sånn er kjæresten min også :) Vil tro det er helt normalt :)

Anonymous poster hash: 86d83...270
Skrevet

Haha, akkurat sånn er min og :)

Skrevet

Min og. :P

Anonymous poster hash: 1ec95...544
Skrevet

Min også!! haha

Gjest Raindrops
Skrevet

Helt normalt. Vi tilpasser oss situasjonen og de vi omgås der og da, og oppfører oss deretter. Du gjør mest sannsynlig noe av det samme selv også, uten at du tenker over det.

• Liker 6
Skrevet

Det var godt å høre :P

-TS

Anonymous poster hash: dfe81...983
Skrevet

Helt normalt. Vi tilpasser oss situasjonen og de vi omgås der og da, og oppfører oss deretter. Du gjør mest sannsynlig noe av det samme selv også, uten at du tenker over det.

Gjør jeg helt sikkert, men lettere å se det på andre enn seg selv :)

-TS

Skrevet

Mange menn har flere personligheter og deler opp livet sitt mer enn kvinner gjør.

• Liker 1
Skrevet

Mange menn har flere personligheter og deler opp livet sitt mer enn kvinner gjør.

Jeg vil ikke si han er en annen person rundt vennene sine. Han er fortsatt den han er, bare at han er som sagt mer høylytt og ler høyere og annerledes enn det han gjør bare sammen med meg.

-TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke si han er en annen person rundt vennene sine. Han er fortsatt den han er, bare at han er som sagt mer høylytt og ler høyere og annerledes enn det han gjør bare sammen med meg.

-TS

Du er kanskje ikke så morsom som de er da.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt vanlig, og jeg tror ikke det er særlig forskjell på menn og kvinner der. Man merker det neppe så godt selv, men fremtoningen er ikke lik når vi snakker med kjærester, venner, kollegaer eller egne foreldre. Enhver som hevder noe annet lurer seg selv. Det handler ikke om å tørre eller ikke tørre å være sånn og sånn, forskjellige sosiale settinger bare krever og bringer frem forskjellige ting i en.

Anonymous poster hash: c5638...940
  • Liker 1
Skrevet

Du er kanskje ikke så morsom som de er da.

Hvorfor skal du være frekk? Som sagt er han mer høylytt rundt dem, og da ler han naturlig nok høyere også. Men han ler ikke mer rundt dem enn rundt meg.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal du være frekk? Som sagt er han mer høylytt rundt dem, og da ler han naturlig nok høyere også. Men han ler ikke mer rundt dem enn rundt meg.

Frekk?`? Jeg kom med en forklaring på hvorfor han ler mer med dem.

Skrevet

Frekk?`? Jeg kom med en forklaring på hvorfor han ler mer med dem.

Som sagt ler han ikke mer bare fordi han er mer høylytt :) Har aldri sagt at han ler mer med vennene sine. Beklager, jeg trodde du mente det frekt.

Skrevet

Dama gjør akkurat det samme, hun sier at jeg er sånn også. Vil tro det er helt normalt, man har jo forskjellig måte på å henge rundt kompiser og dama, selv om ingen av dem er nødvendigvis falsk. :)

Anonymous poster hash: e2ab8...339
Skrevet

Er vel bare positivt det at han er mer avslappet sammen med deg , jeg tror det er helt normalt at vi tilpasser oss forskjellige situasjoner. Det er et resultat av sosial intelligens etter min mening :)

Skrevet (endret)

Selvfølgelig er det normalt.

Det er rett og slett ikke alt som kan sies når et kvinnemenneske er til stede.

De fleste later nok som at de er bedre enn de egentlig er; rett og slett.

De fleste lærer seg jo til å ikke skyte seg selv i foten - for å si det sånn :smoke: hehe

Endret av Steinar40
Skrevet

Min samboer er også slik. Har lagt merke til at han er annerledes fra kompis til kompis også, og er spesielt annerledes sammen med sin bror. Har konfrontert han med det, og han sier som det er sagt tidligere: Jeg er klar over det, ulike sosiale settinger gir meg ulike måter å uttrykke meg på og jeg oppfører meg deretter :) Har sett det hos andre menn også, så er nok helt normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...