Gå til innhold

Mamma har faen meg pms annenkver dag -_-

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Ikkje nok med at ho skreik jævla fitte til meg idag, ho sa også at eg og pappa ikkje burde leve, eg meiner bare WTF?! Viss du syns eg ikkje burde leve så kunne du tatt abort for 15 år sida da?! Bare...Gå liksom...Gå og legg deg under ein stein og bli der til pms´en din er over.

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hæ? Sånt sier man ikke! Hjelper ikke å skylde på mensen ass, det lyser gal kjerring lang vei.

Gjest Belle âme
Skrevet

Hæ? Sånt sier man ikke! Hjelper ikke å skylde på mensen ass, det lyser gal kjerring lang vei.

Ho er ein gal kjerring -_-

Måtte bare blåse ut litt fustrasjon

Skrevet

Moren din reagerer tydeligvis på gluten, så du må be henne kutte ut gluten, så skal du se at hun føler seg bedre.

Mange blir syke og gale i hodet av gluten, og det gjør stor skade på kroppen.

Melkeprodukt er heller ikke bra, så det er best å kutte ut men gluten er det værste du kan gi kroppen.

Hun burde prøve seg på lavkarbo, med masse protein, fett og grønsaker og vann, så skal du se psyken blir bedre og at hun ikke har mer pms.

Har selv slitt med pms, og det hjalp veldig å legge om kosten til det bedre. Har ikke pms lenger eller menssmerter.

Anonymous poster hash: 65d61...caa
  • Liker 1
Skrevet

Moren din reagerer tydeligvis på gluten

Øø. Hæ?

Anonymous poster hash: bbc03...fad

• Liker 21
Skrevet

Øø. Hæ?

Gluten er et protein som fins i bl.a. hvetemel, rug, bygg, bulgur ... (havre er egentlig glutenfritt, men om det blir produsert i samme rom som annet hvetemel, så kommer det spor av gluten i havregryn)

mange reagerer også negativt på melkeprodukt.

Mange kan reagere på gluten både psykisk og fysisk. Kjenner flere som reagerer psykisk på gluten ved at de får migrene/hodepine, sliter med pms og menssmerter, sliter med depresjon og angst...

Derfor ønsket jeg å fortelle TS at moren kan gjøre noe ved det - å kutte ut gluten og melkeprodukt, og å heller gå over til å spise mer protein, fett, grønsaker, bær og frukt og vann. Da kommer kroppen i balanse og blir mye gladere og mer stabil.

• Liker 1
Skrevet

Gluten er et protein som fins i bl.a. hvetemel, rug, bygg, bulgur ... (havre er egentlig glutenfritt, men om det blir produsert i samme rom som annet hvetemel, så kommer det spor av gluten i havregryn)

Mange kan reagere på gluten både psykisk og fysisk. Kjenner flere som reagerer psykisk på gluten ved at de får migrene/hodepine, sliter med pms og menssmerter, sliter med depresjon og angst...

Derfor ønsket jeg å fortelle TS at moren kan gjøre noe ved det - å kutte ut gluten og melkeprodukt, og å heller gå over til å spise mer protein, fett, grønsaker, bær og frukt og vann. Da kommer kroppen i balanse og blir mye gladere og mer stabil.

What the fuck....

Anonymous poster hash: 16db2...ee1

• Liker 7
Skrevet

Gluten er et protein som fins i bl.a. hvetemel, rug, bygg, bulgur ... (havre er egentlig glutenfritt, men om det blir produsert i samme rom som annet hvetemel, så kommer det spor av gluten i havregryn)mange reagerer også negativt på melkeprodukt. Mange kan reagere på gluten både psykisk og fysisk. Kjenner flere som reagerer psykisk på gluten ved at de får migrene/hodepine, sliter med pms og menssmerter, sliter med depresjon og angst...Derfor ønsket jeg å fortelle TS at moren kan gjøre noe ved det - å kutte ut gluten og melkeprodukt, og å heller gå over til å spise mer protein, fett, grønsaker, bær og frukt og vann. Da kommer kroppen i balanse og blir mye gladere og mer stabil. Anonymous poster hash: 65d61...caa

Altså.. lavkarbo er flott og alt det der, vært lavkarber selv i lang tid, men at ts sine problemer med moren, som kaller henne fitte og sier hun mener hun ikke burde levd, skal løses med lavkarbo.. Den blir for dum!

Anonymous poster hash: 2ac62...c7e

• Liker 14
Skrevet

Moren din reagerer tydeligvis på gluten, så du må be henne kutte ut gluten, så skal du se at hun føler seg bedre.

Melkeprodukt er heller ikke bra, så det er best å kutte ut men gluten er det værste du kan gi kroppen.

Hun burde prøve seg på lavkarbo, med masse protein, fett og grønsaker og vann, så skal du se psyken blir bedre og at hun ikke har mer pms.

Har selv slitt med pms, og det hjalp veldig å legge om kosten til det bedre. Har ikke pms lenger eller menssmerter.

Troll...?

Skrevet

Kan du dokumentere påstandene dine?

Anonymous poster hash: fd5d9...6e6

Skrevet

Vel for å være helt KG nå, så har hun sikkert aspergers. Ja eller gal av gluten.

• Liker 3
Skrevet

Vel, jeg vil vel heller tippe overgangsalder kombinert med julestress. Men hvis hun ikke skjønner at hun ikke kan snakke sånn til andre (barnet sitt!!), da har hun store problemer. Kan ikke faren din snakke med henne?

Sier hun unnskyld etterpå? Er det noe spesielt som utløser det?

Anonymous poster hash: c4f6a...f56
Skrevet

Ikkje nok med at ho skreik jævla fitte til meg idag, ho sa også at eg og pappa ikkje burde leve, eg meiner bare WTF?! Viss du syns eg ikkje burde leve så kunne du tatt abort for 15 år sida da?! Bare...Gå liksom...Gå og legg deg under ein stein og bli der til pms´en din er over.

:sjokkert:

Litt av noen utbrudd moren din har!

Hvor gammel er hun? Har hun vært slik bestandig eller er dette noe som har kommet i det siste? Kanskje hun er i overgangsalderen (som meg)? Uansett er ikke dette noen unnskyldning for hvordan hun oppfører seg mot deg. Det du skriver høres jo helt forferdelig ut. Hun bør kontakte lege for å få hjelp med seg selv. Kanskje hun bør begynne med hormonplaster?

Anonymous poster hash: 4990f...78d

Gjest Belle âme
Skrevet

Ho har vore sånn veeeeeeldig lenge.

Det som utløyste det var at eg tok opp feil skøyteledning og ikkje fann den andre.

:sjokkert:

Litt av noen utbrudd moren din har!

Hvor gammel er hun? Har hun vært slik bestandig eller er dette noe som har kommet i det siste? Kanskje hun er i overgangsalderen (som meg)? Uansett er ikke dette noen unnskyldning for hvordan hun oppfører seg mot deg. Det du skriver høres jo helt forferdelig ut. Hun bør kontakte lege for å få hjelp med seg selv. Kanskje hun bør begynne med hormonplaster?

Anonymous poster hash: 4990f...78d

Skrevet

Du oppfører deg nok ikke så bra mot henne du heller. Har lest noen av innleggene dine før og respekt for dine foreldre,det mangler du!

Anonymous poster hash: debfa...20b
  • Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Du oppfører deg nok ikke så bra mot henne du heller. Har lest noen av innleggene dine før og respekt for dine foreldre,det mangler du! Anonymous poster hash: debfa...20b

Hvilke innlegg har eg skreve som tyder på det?

Skrevet

Jo, altså, jeg vet godt hva gluten er. Dama mi er allergisk mot det, så jeg vet både hva det er og hvor det finnes. Jeg har riktignok ingen alternativ tilnærming til det, og jeg mener ikke at gluten er det verste kroppen kan få i seg for andre enn allergikere (for der er all verdens forskning uenig med deg), men jeg forholder meg til allergien hennes daglig og vet dermed litt om gluten selv.

Jeg tror bare at når en 15-åring sier at "mamma har PMS annenhver dag", da handler det ikke om mors kosthold eller faktiske premenstruelle plager. Ut fra det trådstarter beskriver ("Jeg skulle ønske du og faren din ikke levde") ligger dette langt utenfor normalen, og det kan ikke tilskrives et kosthold med gluten.

• Liker 3
Skrevet

Kan du dokumentere påstandene dine?

Anonymous poster hash: fd5d9...6e6

Jeg er dokumentasjon nok, og familien min har sett hvordan jeg var før og etter jeg la om kosten.

Hver gang jeg får i meg gluten og melkeprodukt blir jeg gal i hodet, så familien min passer på at jeg ikke får det i meg. Jeg passer godt på det selv også, fordi jeg orker ikke den forandringen som skjer i hodet mitt. Det er slitsomt og jeg mister meg selv.

Når prøver å fortelle andre om at jeg blir psykisk gal av å spise gluten og melkeprodukt, så ler de av meg. Det er null forståelse der uten, så jeg bare sier at jeg blir energiløs og sliten av å spise gluten, noe jeg også blir.

Skrevet

Jo, altså, jeg vet godt hva gluten er. Dama mi er allergisk mot det, så jeg vet både hva det er og hvor det finnes. Jeg har riktignok ingen alternativ tilnærming til det, og jeg mener ikke at gluten er det verste kroppen kan få i seg for andre enn allergikere (for der er all verdens forskning uenig med deg), men jeg forholder meg til allergien hennes daglig og vet dermed litt om gluten selv.

Jeg tror bare at når en 15-åring sier at "mamma har PMS annenhver dag", da handler det ikke om mors kosthold eller faktiske premenstruelle plager. Ut fra det trådstarter beskriver ("Jeg skulle ønske du og faren din ikke levde") ligger dette langt utenfor normalen, og det kan ikke tilskrives et kosthold med gluten.

Du forstår ikke hva du prater om.

Jeg vet selv hva gluten gjør med kroppen og sinnet. Jeg har selv vært helt gal i hodet og hatt veldig kort lunte, men etter at jeg begynte å spise glutenfritt, så ble jeg rolig og fikk lengre lunte og tålte mer påkjnninger.

Blodtrykkket mitt gikk ned og jeg ble mer likandes av andre mennesker. Mange sier jeg har forandret meg totalt og blitt rolig og avbalansert.

Før var jeg anspent og stressa og oppfarende. Nettopp pga gluten, men også melkeprodukt.

Lavkarbo har endret livet mitt totalt, og jeg har fått et godt og nært forhold til familien min igjen, og ingen av barna er redde meg lenger pga mine plutselige eksplosjoner.

Skrevet

Bruker hun noen type prevensjon som inneholder hormoner?

Anonymous poster hash: 8ddb2...fdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...