Gå til innhold

Tok 3 p-piller. farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag tok jeg 3 piller på en dag, ikke samtidig. Men husket ikke at jeg tok på søndag osv, så vil jeg ikke få mensen.

Noen som vet om det er farlig? Har vært kvalm siden mandag.

Anonymous poster hash: 8dd4a...0c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man glememr en pille, så skal man ikke ta 2 stk dagen etter, men bare en. Aner ikke om det er farlig, bare vet man ikke skal ta dobbelt opp neste dag..i ditt tilfelle trippel opp :O

Skrevet

Er nok mest sansynlig ikke farlig :)

Har hørt man kan ta et helt brett som en angrepille, så da tviler jeg på at 3 stk er farlig.

Dessuten er det normalt å bli kvalm når man tar flere på en dag, men siden du har vært kvalm siden mandag så er det ikke sikkert det er på grunn av pillene.

Anonymous poster hash: 95f69...b64
Skrevet

Jeg googlet litt, og der stod det flere plasser at det er ikke farlig. Du kan i værstefall bli kvalm, få hodepine og litt andre ufarlige bivirkninger :)

Skrevet

ok, så bra:)

Anonymous poster hash: 8dd4a...0c1
Skrevet

Det er ikke farlig. P-piller er svært lite toksisk. Du skal i teorien kunne ta tre brett uten noe problem. Men du kan få bivirkninger som kvalme, hodepine og en syklus som tuller en stund.

Anonymous poster hash: c9785...6df
Gjest avocadoen
Skrevet

Hvis man glememr en pille, så skal man ikke ta 2 stk dagen etter, men bare en. Aner ikke om det er farlig, bare vet man ikke skal ta dobbelt opp neste dag..i ditt tilfelle trippel opp :O

Jo, det kommer an på p-pillene. På microgynon skal man ta 2 på samme dag om man har glemt dagen før.

• Liker 1
Skrevet

Jo, det kommer an på p-pillene. På microgynon skal man ta 2 på samme dag om man har glemt dagen før.

Jeg bruker mercilon, og her skal man også ta to. Altså, den man skal ta uansett pluss den man har glemt :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg bruker mercilon, og her skal man også ta to. Altså, den man skal ta uansett pluss den man har glemt :)

Ikkesant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...