Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dere menn?

har dere så utrolig behov for å hevde dere?

eller er det bare en måte å liksom skulle være koselig på??

tenker på sånne ting som

- hva er 5% av 667?

- hvem styrer x land?

osv osv..

hva er det for noe liksom??

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det synes jeg er helt greit å vite. Det er da fint å lære noe nytt. Eksen var sånn. Hadde utrolig detaljekunnskap. Han pleide å lese leksikon på senga! :o Det endte med at jeg begynte å pugge leksikon jeg også. :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har hentet meg inn igjen nå.

Hvorfor kan de ikke få være interessert i det de vil?

Må alle være interessert av barn, bleier, bryllup og andre ting? Kan ikke noe få være interessert i prosenter av ulike ting? og alt annet

Eller er det du som skal bestemme hva de skal interessere seg for?

Gjest TomKrus
Skrevet
- hva er 5% av 667?

33,35

- hvem styrer x land?

hmm, her mangler det vel noe?

Skrevet

Heh, vi gjør det bare for å være vrange. Jeg pleier å kose meg på fest med å forhøre intetanende kvinner i kvantefysikk og Øst-Afrikansk demografi ... :tunge1:

Jeg sier som deg: Hva er dette for noe liksom?

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Vi har vel alle våre nerde-områder? Er du helt sikker på at du ikke har det selv. Selv er jeg panisk engasjert i GP, har en utrolig nerdete tilnærming til film, jeg kan alle Statene i USA i alfabetisk rekkefølge, jeg elsker å tilegne meg nyttig og unyttig kunnskap, det er da for pokker ikke noe uvanlig i det? Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å sitte å diskutere kjipe dameting som Fella nevnte over her, hvilket oppvaskmiddel funker best, hvor mange bleiepakker fikk du på tilbud, hvor lenge varte fødselen din osv osv osv.... Takke meg til litt prosentregning!!!!
Skrevet

.. og jeg kan bi-elvene til Donau :ler: .. og en del andre elver .. hva jeg skal med det er vel kanskje et sprøsmål.. annet enn i kryssordsammenheng..

Det å lese leksikon er faktisks skikkelig artig..

(Har til og med påvirket gutta mine til å sitte å "leke" med leksikon på nettet... )

Gjest GreenSky
Skrevet
Heh, vi gjør det bare for å være vrange. Jeg pleier å kose meg på fest med å forhøre intetanende kvinner i kvantefysikk og Øst-Afrikansk demografi ... :tunge1:

Jeg sier som deg: Hva er dette for noe liksom?

Vel... Hva om du hadde møtt på en "intetanende" kvinne som faktisk kunne svare på spørsmålene da? :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet
.. og jeg kan bi-elvene til Donau :ler: .. og en del andre elver .. hva jeg skal med det er vel kanskje et sprøsmål.. annet enn i kryssordsammenheng..

Planetene og en del av månene i solsystemet, her. :-)

Skrevet

Var bare spøk, Greeney :ler: Kvantefysikken er rusten og Afrika er ganske ukjent for meg. Jeg skjønte bare ikke trådstarterens poeng ...

Gøy med folk som er opptatt av noe sært, men også greit at de kan snakke om noen annet.

Ikke det at elementær matematikk og geografi er noe sært, eller noe som man ofte diskuterer i tide og utide :roll:

Selv nerder jeg gjerne litt om våpen, science fiction og biler hvis noen gidder :oops:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Selv nerder jeg gjerne litt om våpen, science fiction og biler hvis noen gidder :oops:

8) Jeg gidder kanskje litt, hvis du gidder GP og biggest goofs on film :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

ja vel, da er det vel bare for å være ekkel mot en teit dame som meg da..

som ikke alltid kan svare - =?

Skrevet

problemet er jo at jej normalt sett kan svare, men aldri når mannen er for kjekk.. mister liksom munn og mæle...

selvfølgelig har jeg også sære kunnskaper.

MEN går ikke å spør alle om hva svaret på det og det er fordet!

Skrevet

Det er mulig jeg er litt ute av sirkulasjon nå... Dette er altså en ny sjekkemetode på byen?

Ikke "har ikke jeg sett deg før?", men "Hei! Hva er kvadratrota av 30?"

Og dersom man ikke kan svaret, så har man ikke sjangs?

:klø:

Gjest GreenSky
Skrevet
ja vel, da er det vel bare for å være ekkel mot en teit dame som meg da..

som ikke alltid kan svare - =?

Nå kjenner jeg ikke fyren, men det er vel ikke for å være ekkel at han gjør det? Da ville jeg sagt i fra.

Gjest gjest1
Skrevet

Dette er da ikkje unikt for menn, jenter har også behov for å hevde seg på slike område. Trivialkunnskap er GØY!

Skrevet

Jeg kan veldig lite om masse.....og fint lite om litt......

Så......om noen har noe å spørre om så er jeg feil mann på feil sted til feil tid....

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...