Gå til innhold

kernel_data_inpage_error

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER SÅ LEI NÅ!! Hver gang jeg skrur på pcen, så kommer jeg inn også klikker den med engang og da kommer det opp en blå skjerm der det står kernel_data_inpage_error, dette skjer hele tiden.

Hvordan kan jeg fikse dette???

Anonymous poster hash: 70c9c...adb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sannsynligvis noe galt med harddisken i maskinen din (her er Microsofts forklaring).

Du bør få noen til å undersøke dette og eventuelt bytte harddisken så snart som mulig, før harddisken går helt i stykker og du mister alt som er på maskinen.

Skrevet

Det er sannsynligvis noe galt med harddisken i maskinen din (her er Microsofts forklaring).

Du bør få noen til å undersøke dette og eventuelt bytte harddisken så snart som mulig, før harddisken går helt i stykker og du mister alt som er på maskinen.

Har ingenting spesielt på pcen, har tatt gjennoppretting til fabrikkinstillinger så pcen er helt tom for ting jeg har lagret.

Skrevet

Det ville hjulpet hvis problemet skyldtes programfeil eller virus, men hvis det er noe galt med selve maskinen eller harddisken, hjelper det lite å gjenopprette til fabrikkinnstillinger.

Feilmeldingen dukker vanligvis opp når harddisken holder på å bryte sammen, men det kan også skyldes andre typer maskinvarefeil. En litt PC-kyndig person burde kunne feilsøke dette raskt. Hvis du vil prøve selv, kan "System Rescue CD" være til hjelp; den inneholder både "Memtest86+" som sjekker minnebrikkene grundig, og programmer som kan sjekke harddiskens "SMART"-status..

Skrevet

Det ville hjulpet hvis problemet skyldtes programfeil eller virus, men hvis det er noe galt med selve maskinen eller harddisken, hjelper det lite å gjenopprette til fabrikkinnstillinger.

Feilmeldingen dukker vanligvis opp når harddisken holder på å bryte sammen, men det kan også skyldes andre typer maskinvarefeil. En litt PC-kyndig person burde kunne feilsøke dette raskt. Hvis du vil prøve selv, kan "System Rescue CD" være til hjelp; den inneholder både "Memtest86+" som sjekker minnebrikkene grundig, og programmer som kan sjekke harddiskens "SMART"-status..

Takk for svar

Har ikke hatt pcen så lenge(typ. noen mnd) men er innpå mye rart og får mye dritt på pcen og vet at jeg har mye virus, det pleier jeg alltid å ha, men synes dette var merkelig.

Om pcen fortsetter sånn, går jeg tilbake dit jeg kjøpte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...