AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Eksdama dumpa meg for ca to måneder siden. I ettertid har hun likevel jevnlig prøvd å holde kontakt, men det er stort sett sutring. Som at hun har mye å gjøre på jobb og gleder seg til ferie. At hun gruer seg til eksamen osv. Hun har tatt kontakt kanskje 5-6 ganger på de siste to månedene. Jeg har ikke svart på alle meldingene og de meldingene jeg har svart på, har jeg svart kort og høflig på. Jeg sa til henne at vi ikke kom til å ha så mye mer kontakt og hun var veldig klar på at vi var over og jeg måtte ikke være sur på henne. Hun hadde ikke sterke nok følelser for meg. Uansett, her om dagen skrev jeg til henne at jeg ikke ville ha mer kontakt fremover. Jeg slettet henne også på facebook. Omtrent noen timer etter at jeg slettet henne, fikk jeg en lang melding om at jeg var slem som slettet henne. Hva er det som feiler henne? Først dumper hun meg og så virker det som hun nekter å gi slipp. Anonymous poster hash: d767f...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Eksen min ønsket også å holde kontakten etter han dumpet meg. Det er flere år siden det ble slutt, men han sender forstsatt meldinger. Tror han bryr seg om meg og liker meg, selv om han ikke ville være sammen med meg. Kanskje din eks føler det på samme måte? Eller kanskje hun angrer på at hun dumpet deg? Anonymous poster hash: 067bd...869
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Hvis hun mistet følelsene fordi du ikke viste nok følelser for henne i retur, så har du ivhertfall deg selv å skylde på. Anonymous poster hash: f30d5...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå