Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å ta tak i et problem som har preget livet mitt de siste årene. Jeg er nå sammen med en jente som jeg har vært med de siste 4 årene, vi begge er 20 og begge har det første seriøse forholdet. Nå er det slik at jeg ikke føler den tiltrekkelsen som var på starten av forholdet, er heller ikke seksuelt tiltrukket av hun lenger uansett om hun er ganske pen.

Jeg kan innrømme at jeg har vært utro ved flere anledninger og det er ingen nobel sak, det er jeg enig med.

Hun er fremdeles dødsforelsket i meg og truer med selvmord dersom jeg hadde forlatt henne, tomme trusler virker det som, men jeg har ikke tatt sjansen på det med tanke på at jeg er fremdeles ufattelig glad i henne. Denne jenta her har gjort sinnsykt mye for meg og det er en av grunnene til at jeg har holdt meg, fordi det får meg selv bare til å føle som dritt og ond, jeg føler jeg må gi noe tilbake.

Hun har jo selvsagt merket at jeg er veldig fraværende og at jeg prioriterer henne nederst, men det gjør bare at henne er enda mer klengette. Planen var at hun kan få slå opp med meg etterhvert da hun innser at jeg ikke kan dekke hennes sosiale, kjærlige og seksuelle behov, men det har ikke skjedd og trolig skjer heller ikke.

Med tanke på at dette er "første kjærlighet" er det fort gjort å tenke det er den eneste..

Jeg vil ikke være i et forhold hvor jeg føler meg irritert og begrenset, samtidig fortjener hun ikke det her, hun fortjener noe bedre. Og hvertfall så fortjener hun å ikke å ha en type som er utro mot hun.

Utroskapet kommer jeg nok til å ikke nevne for det er noe jeg kan leve med, men dette blir for dumt jeg kan ikke være med en jente som jeg føler "kjøper" meg.

Vil gjerne ha råd og veiledning på hva jeg bør gjøre og hvordan! Vil helst at hun skal føle minst mulig av bruddet og fortsatt kunne fungere som normalt..

Anonymous poster hash: 5db8d...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke være sammen med henne selv om hun truer med selvmord

• Liker 1
Skrevet

Forslag på fremgangsmåte? Tror ikke hun tar selvmord, men nå her hun heller ikke mange venner fsktisk ingen som hun pleier å møte i fritiden, så er redd for at hun blir fanget opp i et mørkt sted og forblir der

Skrevet

Hvis dere har vært sammen en femtedel av livet, så haster det kanskje ikke så fryktelig med å dumpe henne FØR jul, eller? Det er jo rimelig dårlig timing å dumpe kjæresten lille julaften.

Forøvrig synes jeg du skal gjøre det slutt på en tydelig måte, og ikke drive og tulle med å prøve å snike deg ut av forholdet uten at hun merker det. Være åpen og ærlig, og ikke gi henne forhåpninger om at dere kan bli sammen igjen for å gjøre det enklere for deg å gå. For det er vel mest det det handler om, at du skal slippe å føle deg slem? Vel, det er bedre at du føler deg litt slem, enn at du roter til livet hennes mye mer, og i lengre tid, enn nødvendig.

Sånn, der fikk jeg ut litt generell frustrasjon over vage og feige menn samtidig :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke akkurat si feigt, er vel mer snakk om bry og fsktisk ha en samvittighet? Jeg dumper ikke henne nå, tenkte etter nyttår eller noe sånt og grunnen til at jeg har ventet er fordi jeg er redd for hvordan hun skal ende opp, det er snakk om å bry seg om en person.

Skrevet

Skamme deg som er utro hvertfall. Slå opp, du fortjener henne ikke.

Anonymous poster hash: 764da...e21
Skrevet

Synes det er motbydelig med mennesker som truer om selvmord i slike situasjoner. Egoistisk og idiotisk. Virker som de driter i hva den andre føler og vil leve i et sympatiforhold. Gjør det slutt du, hva som enn skjer henne er uansett ikke din feil - DU skal ikke være sammen med en du ikke har det godt hos.

• Liker 1
Skrevet

Noen av hennes venner eller familie du kan snakke med, be de passe på henne etter du slår opp. Så tar hun ikke selvmord og er heller ikke alene.

Fremgangsmåte... evt skrive til henne? ett lite brev. Hun leser det imens du er der så klart. kanskje lettere å snakke om hvis du begynner det sånn..

Eller bare sett henne ned og frem med alt du har gjort. Legg alt på bordet og si at du ikke ønsker å være i ett forhold lenger. Du vil teste singellivet, etc.

Anonymous poster hash: dc20a...f81
Skrevet

Det er helt sykt at du faktisk klarer være sammen med henne da, når du har vært utro. Og for og si det sånn, hun fortjener deg ikke et sekund en gang. Hvordan kan du si at du føler deg dårlig om du slår opp med henne?

DU SKULLE FØLT DEG DÅRLIG FOR AT DU ER UTRO! Tror du hun liker at du kommer og ligger med henne feks etter du har lagt med andre, eller gudene vite. Skal si deg en ting, sannheten kommer fram en dag og da håper jeg du sitter og griner. Hadde typen vært utro mot meg, hadde faktisk blitt så sint at jeg vet ikke en gang hva jeg hadde gjort, det er det styggeste du kan gjøre mot noen. Skal du først være utro, så TIL HELVETE SLÅ OPP FØRST! :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...