Gå til innhold

Kan jeg gi dette til brudeparet, eller er det for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror har giftet seg, de skal ikke ha selskap, men jeg bør vel kanskje gi dem gave allikevel?

Jeg synes det er vanskleig å finne noe. Kan jeg gi dem en karaffel fra et anerkjent merke som Rosendalh, Hadeland eller lignende? Holder det? :)

Anonymous poster hash: 4bfb9...363
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du gir jo det du føler for selv :) Jeg hadde blitt glad bare jeg fikk en oppmerksomhet.

Men jeg selv hadde nok gitt en dyrere gave til mine søsken hvis de valgte å ikke ha selskap, men bare giftet seg i det stille. De er jo like mye gift som om de skulle hatt selskap, så jeg hadde nok lagt meg på 1500kr i gave. Men det er meg. Men selv hadde jeg blitt glad for en karaffel fra hadeland eller rosendalh :)

Anonymous poster hash: be11c...9d6
Skrevet

Jeg skjønner :) Hva med en eske med div. bestikk? Eller er det såppas smaksavhengig/merkeavhengig, at de bør få kjøpe det selv? Eller passer liksom alt bestikk til alt service?

Skrevet

Jeg skjønner :) Hva med en eske med div. bestikk? Eller er det såppas smaksavhengig/merkeavhengig, at de bør få kjøpe det selv? Eller passer liksom alt bestikk til alt service?

Du kan jo velge et tidløst, klassisk bestikk. Det passer til alt og alle anledninger. Men du kan jo alltids ta med en byttelapp, så kan de bytte hvis det skulle bli helt feil :)

Gjest Haaploes
Skrevet

Ja du gir jo det du føler for selv :) Jeg hadde blitt glad bare jeg fikk en oppmerksomhet.

Men jeg selv hadde nok gitt en dyrere gave til mine søsken hvis de valgte å ikke ha selskap, men bare giftet seg i det stille. De er jo like mye gift som om de skulle hatt selskap, så jeg hadde nok lagt meg på 1500kr i gave. Men det er meg. Men selv hadde jeg blitt glad for en karaffel fra hadeland eller rosendalh :)

Det viktigste er vel at man kjøper en gave som matcher ens egen lommebok! :-) Det 1500 kroner representerer for deg, trenger ikke være det samme for noen andre. Synes du skal se an din egen økonomi, jeg, TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...