Gå til innhold

når man vet 100% at noen har stjelt noe fra deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skulle poste dette..

Men jeg vet at en person har stjelt noe fra meg, noe som er dyrt som jeg ikke får tak i igjen og som jeg sto på venteliste i 1 år for å få! Hva gjør jeg? Dette er en kollega som jeg kun "kjenner" gjennom jobb. Jeg har spurt om hun ikke kan ha tatt feil eller noe men hun sier nei.. hva skal jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: 66cdc...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at du vet det er henne (bruk beviset, jeg mener, du VET det jo, og da har du naturlig nok bevis?) og si: Få det tilbake eller jeg anmelder deg, med dette beviset, din skjøge med lange fingre.

• Liker 3
Skrevet

Jeg antar det er en veske? Da har du vel papirer som viser idnummeret til vesken? Få en nøytral person med deg til å sjekke nummeret. Om vedkommende fortsatt nekter må du vel til politiet og levere en anmeldelse vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 2cc67...177
  • Liker 5
Skrevet

Uten beviser ingenting annet å gjøre enn å delta i andre veskekonkurranser kanskje?

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skulle poste dette..

Men jeg vet at en person har stjelt noe fra meg, noe som er dyrt som jeg ikke får tak i igjen og som jeg sto på venteliste i 1 år for å få! Hva gjør jeg? Dette er en kollega som jeg kun "kjenner" gjennom jobb. Jeg har spurt om hun ikke kan ha tatt feil eller noe men hun sier nei.. hva skal jeg gjøre ?

Hvordan kan hun ha stjelt den fra deg da?

Skrevet

Det er umulig for meg å få noen beviser med mindre hun sier hun har tatt det! Kjørte henne hjem, å det lå vesiden av meg i bilen mellom oss, vi slapp henne av, når jeg kom hjem å skulle ut av bilen var det borte! Just like that! Vil ikke skrive for mye om den personen skulle ha lest dette

TS

Skrevet

Det er ikke greit å stjele. Men hva faen skal man med en dritdyr veske ? ? ? Føler man seg bedre da?

Anonymous poster hash: a13b9...302
  • Liker 2
Skrevet

Ta med deg den andre personen og oppsøk henne hjemme. Krev at hun finner frem tingen da hun er den eneste som kan ha tatt den.

Anonymous poster hash: 2cc67...177
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan kan hun ha stjelt den fra deg da?

Hun kom fra Romania?

Skrevet

Det er ikke greit å stjele. Men hva faen skal man med en dritdyr veske ? ? ? Føler man seg bedre da?

Anonymous poster hash: a13b9...302

Eh man kan selge vesken og tjene penger? Penger er jo livskraften til en del mennesker her i verden. Ellers kan man gå på byen som den bimboen og leike hollywoodfrue. Kanskje treffer man på Aksel Hennie, gifter seg med han, slår opp med han og griner i media etterpå. Alt starter med dyre vesker, tvilsom sminke og falskt smil :)

Skrevet

(Den over var til TS altså, og ikke til Cartman selv om han ble sitert.)

Anonymous poster hash: 36263...07e

Skrevet

Det er umulig for meg å få noen beviser med mindre hun sier hun har tatt det! Kjørte henne hjem, å det lå vesiden av meg i bilen mellom oss, vi slapp henne av, når jeg kom hjem å skulle ut av bilen var det borte! Just like that! Vil ikke skrive for mye om den personen skulle ha lest dette

TS

Men da skal det ikke være et problem å be henne om å levere den tilbake.

Skrevet

Og du har sjekket under og imellom setene og hele bilen? Hvis det er en liten ting er det fort gjort å ramle ned mellom noe.

Anonymous poster hash: 41413...984
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har sjekket absolutt alt og over alt! Jeg er så sikker som jeg kan bli, jeg ville aldri beskjylt noen for å stjele om jeg ikke er sikker! Det er ikke en liten ting som bare kan ha havna mellom setene heller, umulig! Men det å måtte konfrontere henne med at jeg VET hun har tatt det liker jeg ikke i det hele tatt!

TS

Skrevet

Hvordan kunne du unngå å legge merke til at hun tok den, hvis den lå rett ved siden av deg. Kanskje den har hengt seg opp i noe, og falt ut av bilen.

Skrevet

hva er det som er stjelt siden den lå mellom setene ?

Anonymous poster hash: 16a21...fdd
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for oppfordringer til brudd på norsk lov, avsporinger og svar til dette.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Skrevet

Kan du ikke si hva det er da? for da er det mye enklere å komme med en teori på hva som kan ha skjedd og OM det er noen annen mulighet enn at den/det er stjålet. :)

Skrevet

Jeg vil ikke si hva det er for å ikke bli igjenkjent om denne personen leser dette, har sikkert skreve for mye allerede.. tingen er mørk og det var mørkt så jeg tenker det kan være lett å snappe med seg når jeg ikke er forberedt eller kunne tenkt det i det hele tatt. Denne tingen lå mellom oss i bilen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...