Aurora M. Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Har dere sett denne da? http://www.dagbladet.no/2013/12/21/nyheter/dbtv/katt/michigan/angrep/30964460/ Det er kanskje farlig å si det her inne, men det var faktisk sånn at jeg heiet aldri så lite på katten her.. Det er uhyre sjelden at katter går til angrep på mennesker uansett hvor hundset med og mishandlet de blir (ikke så og si at dette var mishandling), så det var noe befriende å se en som bare rett og slett fikk nok og ble fly forbanna.. Det er ikke godt å få en haug katteklør klistret til trynet på denne måten, jeg har selv hatt den erfaringen ved "innsamling" av villkatter. Men leser man lenger ned, ser man at denne kvinnen faktisk tok til seg katten for så å angre (fordi den knurret mot hunden hennes). Så hun begynte altså bare å jage den vekk fra hjemmet dens... Hva med omplassering? Avliving? Neida, bare å begynne å jage bort en katt du har gitt et hjem og påtatt deg ansvar for! Så helt ærlig syntes jeg hun fortjente en smekk.. Ser dere riktig godt etter, kan dere se at hun fikk en advarsel på forhånd (der hun svetter til mens hun står med ryggen mot kamera) Endret 21. desember 2013 av Aurora M. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Tanken hennes var god i utgangspunktet (Hun hadde hørt rykter om at hadde planer om avlive den), men hun skjønte vel at hunder og katter ikke vanligvis passer sammen. Synes ikke hun fortjener det.
Aurora M. Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2013 Tanken hennes var god i utgangspunktet (Hun hadde hørt rykter om at hadde planer om avlive den), men hun skjønte vel at hunder og katter ikke vanligvis passer sammen. Synes ikke hun fortjener det. I min bok tar man ikke til seg en katt og gir den et hjem for så å begynne å jage den hjemmefra. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Tenker det samme som deg Aurora, vel fortjent juling. Selvfølgelig vil katten reagere på hunden i starten, dumme kvinnfolk som tok en spontanavgjørelse om å jage katten vekk TVERT den følte seg mistilpass med hunden. En rører ikke en katt som føler seg truet, man fjerner heller hunden. Nå vet jeg ikke hva hun har gjort for å tilvenne katten et nytt liv, sammen med en hund, men det virker ikke som om hun har gjort noe for at dette faktisk skulle funke. Bare tatt katten inn og forventet harmoni. Null forståelse for både katt og hund med andre ord. Håper hun har lært noe av dette, katter har også behov og følelser.. Anonymous poster hash: b301e...961 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå