Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #1 Del Skrevet 14. mai 2004 `Jeg skulle lage en mojito i går, og i oppskriften står det at man skal bruke sodavann. Hva i all verden er det? Er det det samme som tonic water? Hva smaker sodavnn? Kan jeg bruke noe annet enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #2 Del Skrevet 14. mai 2004 Du kan sikkert bruke farris. Sodavann er tilsvarende , men noe saltere i smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #3 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har danske svigerforeldre, og de sier i hvert fall sodavann om brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #4 Del Skrevet 14. mai 2004 Noen oppskrifter sier Farris og andre sier Club Soda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. mai 2004 #5 Del Skrevet 14. mai 2004 Sodavann er ikke godt, synes jeg. Det smaker sjø med litt kullsyre i. Farris er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå