AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Har hatt samboer i rundt ett år, vi begge er ganske unge (jeg er 20 og han er 22). I den siste tiden har jeg begynt å følt litt mindre for han, og er ikke like forelsket lengre. Etter en fest, som jeg var på og ikke han, ble jeg med en kompis av han hjem. De er ikke sånn kjempegode venner, men er i samme omgangskrets. Jeg hadde drukket vel mye (han var ikke særlig full har jeg fått høre), og vi hadde sex. Det var IKKE meningen av meg og ha sex med han, hadde jeg drukket mindre og tenkt klart hadde jeg aldri gjort det! (Hadde heller ventet til det evt. ble slutt mellom meg og kjæresten). Men vet likevel at alkohol ikke er noen unnskyldning... Det verste av alt var at kjæresten min hadde fått hørt at jeg hadde dratt hjem med kompisen hans, og han dukket opp og tok oss på fersken midt i akten. Han ble såklart rasende, og sa at jeg ikke burde snakke til han eller vise meg for han igjen. Jeg skjønner jo at det nå er slutt, men jeg har jo "alt jeg eier" i leiligheten hvor jeg bodde sammen med han. De siste dagene har jeg bodd hos en venninne, og lurer på om jeg tør å dra dit og hente alt som er mitt. Er redd for hva han vil gjøre, han er av den litt "gale" typen som ikke klarer å styre seg når han er sint. Noen tips for hva jeg bør gjøre? :/ Anonymous poster hash: 56771...f2c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Dra dit sammen med noen, om du har en villig far hadde det vært perfekt. Anonymous poster hash: ebbcf...897 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Dra dit sammen med noen, om du har en villig far hadde det vært perfekt. Anonymous poster hash: ebbcf...897 Hehe, jeg vil nok ikke fortelle foreldrene mine om hvorfor det er slutt mellom oss og han er sint...... Anonymous poster hash: 56771...f2c
Gjest Chloe87 Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Vel, du har virkerlig gjort noe galt, det er det jo ingen tvil om og jeg forstår at han er rasende. Ta med deg en kompis eller pappaen din.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Vel, du har virkerlig gjort noe galt, det er det jo ingen tvil om og jeg forstår at han er rasende. Ta med deg en kompis eller pappaen din. Jeg skjønner også godt at han er rasende, jeg vet at det jeg gjorde var feil. Har liksom ingen spesielle kompiser jeg kan ta med, bortsett fra de som også er kompisene hans (som naturligvis også synes jeg er helt gal siden jeg gjorde dette). Pappa er ikke aktuelt å ta med, da jeg ikke vil fortelle han grunnen til at typen er sint Anonymous poster hash: 56771...f2c
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 (endret) -- Endret 21. desember 2013 av Mrs. Random Nick
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Kan jo bare signere dem som sier at dersom du er redd så må du ha med deg noen. Er det ikke like greit å fortelle foreldrene dine at du har vært dum, og spørre pent om en av dem kan være snill og være med deg så du får hentet tingene dine?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Du får noen til å bli med deg for å hente tingene dine selvfølgelig. Hvor gammel er du forresten? Anonymous poster hash: 8c936...f3c
Lea2 Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Du får noen til å bli med deg for å hente tingene dine selvfølgelig. Hvor gammel er du forresten? Anonymous poster hash: 8c936...f3c Har hatt samboer i rundt ett år, vi begge er ganske unge (jeg er 20 og han er 22). Anonymous poster hash: 56771...f2c *hjelper til*
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 *hjelper til* Takker Jeg må være litt blind i dag, beklager Anonymous poster hash: 8c936...f3c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Be noen dere begge kjenner om å avtale når du kan komme å hente tingene dine slik at han slipper å møte deg. Ta med deg noen. Litt for din egen sikkerhet, men også for å få hjelp til å komme deg ut av livet hans så fort som mulig. Skjønner godt at han ikke vil se deg og han vil nok ha deg og tingene dine ut av leiligheten så fort som mulig. Anonymous poster hash: 8a249...3b3 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Bare å ringe han eller sende melding, er han uvillig kontakt politiet.Anonymous poster hash: 5377c...09b
Adhara Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Tråden er ryddet for personangrep, avsporing og svar til dette. Irrlys, mod.
Rosalie Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Kan du ikke ta med deg venninna som du bor hos, da? Sinnet hans er fortvilelse, sorg, smerte. Og med mindre han er en voldelig type, så skal du ikke trenge å være redd for å dra til leiligheten for å flytte ut. Men si i fra til han først at du kommer, så kan han velge om han vil være der eller holde seg borte når du er der.
Anders42 Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Kan du ikke ta med denne nye flammen din? eller er han ikke mann nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå