Alja Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har vært skikkelig på bærtur i år når det kom til gave til kjæresten. Jeg vet han trenger en fin klokke, og det ble klokke på han. Nå er jeg skikkelig usikker på om den i det hele tatt var så fin som jeg trodde. Jeg er så nervøs for at den ikke er noe fin. Hva syntes dere ? Den kostet nesten to store lapper.
Lady Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Stilren og enkel Synes absolutt den er fin! 1
Alja Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2013 Stilren og enkel Synes absolutt den er fin! Jeg syntes også den var veldig enkel. Den passer til alt egentlig. Men ja, du vet. Skummelt å kjøpe noe til kjæresten, tenk om det er helt katastrofe
Lady Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Jeg syntes også den var veldig enkel. Den passer til alt egentlig. Men ja, du vet. Skummelt å kjøpe noe til kjæresten, tenk om det er helt katastrofe Ja, ser den. Men altså, jeg tenker at hvor feil kan en enkel svar klokke med skinnrem slå? Den er jo nokså safe!
Betterman Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Tøff! Jeg hadde blitt kjempeglad! Heldig fyr
Alja Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2013 Ja, ser den. Men altså, jeg tenker at hvor feil kan en enkel svar klokke med skinnrem slå? Den er jo nokså safe! Ja, jeg vet. Uff nå følte jeg meg bare kjedelig!!! Kunne valgt en helt lik i brun også, men brunt går ikke til alt. Så det ble sort. Kjedelig som jeg er
Alja Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2013 Tøff! Jeg hadde blitt kjempeglad! Heldig fyr Åh, nå ble jeg glad! Håper han tenker det samme!
Gjest avocadoen Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Jeg syntes også den var veldig enkel. Den passer til alt egentlig. Men ja, du vet. Skummelt å kjøpe noe til kjæresten, tenk om det er helt katastrofe Gud, jeg er akkurat sånn jeg også. Vi skal åpne pakkene i dag. Jeg kjøpte en parfyme fra chanel til han blant annet og nå er jeg SÅ usikker selv om jeg tenkte den var perfekt da jeg kjøpte den Men klokken var fin ja
Lady Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Ja, jeg vet. Uff nå følte jeg meg bare kjedelig!!! Kunne valgt en helt lik i brun også, men brunt går ikke til alt. Så det ble sort. Kjedelig som jeg er Nei, er jo det som er fint! Han blir nok fornøyd:) Husker jeg fikk en blank leopard lommebok som var lilla på innsiden en jul. Oh my... Enkle og fine gaver faller oftest i smak!
Alja Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2013 Gud, jeg er akkurat sånn jeg også. Vi skal åpne pakkene i dag. Jeg kjøpte en parfyme fra chanel til han blant annet og nå er jeg SÅ usikker selv om jeg tenkte den var perfekt da jeg kjøpte den Men klokken var fin ja Vet du hva... Det er så ILLE!!! Jeg vil ikke at han skal åpne den foran alle i frykt for at det er helt katastrofalt. Jeg vil heller ikke åpne min foran han siden jeg har tidenes dårligste pokerface!! Kanskje vi åpner de sammen i en hyggelig hjemmesermoni på morgenkvisten Jeg hater pakker ass.
Alja Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2013 Nei, er jo det som er fint! Han blir nok fornøyd:) Husker jeg fikk en blank leopard lommebok som var lilla på innsiden en jul. Oh my... Enkle og fine gaver faller oftest i smak! Uff a meg! Så gjelder det å holde pokerfacen da Jaja, det enkle er ofte det beste, er det ikke det de sier? Så er det en byttelapp der om han vil ha en annen klokke, men da blir jeg furt, haha! Veldig greit at klokken har to års garanti, og batteriene har ett års garanti
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Fin! Anonymous poster hash: 72115...283
Lady Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Uff a meg! Så gjelder det å holde pokerfacen da Jaja, det enkle er ofte det beste, er det ikke det de sier? Så er det en byttelapp der om han vil ha en annen klokke, men da blir jeg furt, haha! Veldig greit at klokken har to års garanti, og batteriene har ett års garanti Haha ja, ikke noe god på det jeg heller Ja, er det man sier! Og det er jo en grunn til det:) Han blir nok glad. Du må fortelle hvordan det gikk da:)
Gjest avocadoen Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 Vet du hva... Det er så ILLE!!! Jeg vil ikke at han skal åpne den foran alle i frykt for at det er helt katastrofalt. Jeg vil heller ikke åpne min foran han siden jeg har tidenes dårligste pokerface!! Kanskje vi åpner de sammen i en hyggelig hjemmesermoni på morgenkvisten Jeg hater pakker ass. Haha, jeg og er sånn Men tror jeg får kaffemaskin fra han, så jeg er fornøyd
Pearl2.0 Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Den var veldig fin Alja! Skikkelig stilig, anvendelig og maskulin nok
Montos Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 Personlig liker jeg ikke klokken, men nå er jeg kanskje litt mer en gjenomsnittet interessert i herremote enn hva menn generelt er. - Logoen er for stor og det blir litt for "flashy" etter min mening. - Sort reim og sort bakgrunn på kassa. - Reima har alligator-mønster. Men nå er dette meg, jeg er sikker på typen din synes den er fin. For på den andre siden er klokka: - Ren - Klassisk - Enkel Minner meg litt om Daniel Wellington-klokkene som er mainstream om dagen. Har en slik selv, men urverket her er av elendig kvalitet og reprenseter overhode ikke prisen på klokka. Har nå levert inn min for andre gang siden viserene etterhvert ikke kalibrer riktig i forhold til minutter og time. Timeviseren parkeren midt i mellom to timer når langeviseren står på 12.. om dere skjønner. Vanlig problem hos disse klokkene etter hva jeg har hørt rundt om.
Gjest Morgun Skrevet 21. desember 2013 #18 Skrevet 21. desember 2013 Jeg synes ikke den var fin. Som dameklokka, ja, men ikke til en mann.
Montos Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 nei for menn må gå med slike:[/ironi] Klokka var klassisk og har han klassisk og litt preppy stil tror jeg den vil passe veldig fint
Lila Skrevet 21. desember 2013 #20 Skrevet 21. desember 2013 Jeg liker den veldig godt! Noe jeg kunne kjøpt til min kjære selv Er akkurat lik deg, da - kjøper en gave som er helt perfekt, og så får jeg kalde føtter og føler det var helt bomkjøp. Det faller alltid i smak likevel (I år har jeg kjøpt helgetur, og nå går jeg og tenker på om jeg burde valgt et annet sted, om han har lyst å reise dit i det hele tatt og at han helt sikkert blir skuffet fordi han tror det er noe annet... skal ikke være lett! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå