Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:plystre:

Endret av mmoica
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Bytt passord på alle steder der du har det!

Om han ikke følger deg på noen sosiale medier lengre så tror jeg du må gjøre ditt beste for å glemme ham. Sørg for å ha nok ting å bruke tiden på, så går det nok over selv om det kan ta tid.

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Han er nok ikke lenger interessert i deg... Det beste du kan gjøre er å glemme ham/overse ham.

• Liker 1
Skrevet

Bytt alle passordene dine ja! Lev livet ditt som normalt så vil nok hodet og hjertet ditt følge etter etterhvert. Du savner han nå, men vil du egentlig ha et forhold med han om han ikke føler det samme? At han har slettet deg fra sosiale medier viser at han er i god vei med å komme over deg, og har kanskje allerede gjort det i og med han gjorde det slutt..

Jeg syns heller det virket litt som at han prøver å holde deg litt på gress også ved å si han kanskje kan se dere to i fremtiden.. Glem at han sa det og gå videre med livet ditt! Han sa nok det bare siden han kanskje kom til å savne deg eller ikke finne noen andre og ville derfor ha deg som back up på en regnfull dag.. Nei gå videre!

• Liker 4
Skrevet

Bytt alle passordene dine ja! Lev livet ditt som normalt så vil nok hodet og hjertet ditt følge etter etterhvert. Du savner han nå, men vil du egentlig ha et forhold med han om han ikke føler det samme? At han har slettet deg fra sosiale medier viser at han er i god vei med å komme over deg, og har kanskje allerede gjort det i og med han gjorde det slutt..

Jeg syns heller det virket litt som at han prøver å holde deg litt på gress også ved å si han kanskje kan se dere to i fremtiden.. Glem at han sa det og gå videre med livet ditt! Han sa nok det bare siden han kanskje kom til å savne deg eller ikke finne noen andre og ville derfor ha deg som back up på en regnfull dag.. Nei gå videre!

Takk for svar! Det er nok lurt at jeg bytter alle passordene mine, for det har han gjort på sin. Allikevel har ikke han slettet bildene av oss på Facebook, og det står fortsatt at han er i et forhold (har fjernet det på min). Prøver så godt jeg kan å leve livet "normalt", men begynner etterhvert å innse at det er kun meg som savner de gode minnene vi engang hadde. Våkner opp med en klump i magen hver eneste dag. Får ikke eksen ut av tankene uansett hvor opptatt jeg er! Vi hadde egentlig lovet hverandre å holde kontakten littegrann siden han har vært en så stor del av livet mitt, og at bruddet kom som et sjokk for meg. Men det ser ut som at han driter langt oppi det. Tar han ingen kontakt de 3-4 neste ukene så vet jeg hva han tenker.. I mellomtiden skal jeg leve livet mitt og kun fokusere på meg selv.. Så godt jeg kan!

• Liker 1
Skrevet

Gutter og menn reagerer som regel ikke positivt på "mas" og det at du sender sms, bilder, statuser osv for at han skal savne deg er, "mas" for han.

For at han i det hele tatt skal savne deg må du slutte å fóre han. Det er også en mulighet for at ja, det er helt slutt og han vil ikke komme tilbake.

Sånn er dessverre livet. Fortsett med ditt eget liv. Kjærlighetssorg er skikkelig vondt, men man overlever og kommer seg videre.

• Liker 1
Skrevet

Tenker du bør slette han fra Facebook og andre sosiale medier. Tror ikke det er "sunt" å ha ekser på fb.mm. Du vil glemme han fortere også dersom du ikke "ser" han hver dag. Og etterhvert kan det hende han blir borte fra ditt hjerte også men at dette naturlig nok tar tid. Kjærlighet er aldri enkelt.

Masse lykke til :)

Anonymous poster hash: 99b18...69b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har vært gjennom nore av det du er oppi nå.. Gutten du er glad i dumper deg... Dy starter å leve normalt, og så plutselig vil han ha deg tilbake.. Men.. Da har du mest sansynlig funnet en bedre., og er ikke så interessert . Hvis ikke... Og hjerte ditt slår noen ekstra slag ,så tar du han tilbake.. Men, først da bør du regne med han i framtiden...nå er det ikke dere to og jeg ville ikke tatt for mye kontakt..

Skrevet

Det fungere dårlig med å være desperat. Dersom han ikke er interessert ii å videreføre forholdet må du godta og gå videre. Det er helt greit å ha det vondt og være lei seg. Men forhold deg til virkeligheten.

Anonymous poster hash: 3e512...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...