Raquelle Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Noen som har brukt Tretinoin mot kviser, og kan si noe om den. Å noen som vet pris? De måtte bestilles for meg, og eneste hun kunne si var at den var dyr. Men det kan jo være 500,- for noen, og 1500,- for andre... Endret 21. desember 2013 av Raquelle
frkelisabeth Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Noen som har brukt Tretinoin mot kviser, og kan si noe om den. Å noen som vet pris? De måtte bestilles for meg, og eneste hun kunne si var at den var dyr. Men det kan jo være 500,- for noen, og 1500,- for andre... Jeg har nå passert 2mnd med kuren. 100 tabletter koster ca 800kr, og tror man skal ta 500 tabletter? Du får jo refundert litt av dette. Jeg merker minimalt med bivirkninger, kun tørr hud og tørre slimhinner, tar 3 tabletter daglig ala 60mg. Er dog redd for at jeg skal få bivirkninger i ettertid, så mulig jeg hopper av 1 mnd før fullført kur. Endret 21. desember 2013 av frkelisabeth
Raquelle Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Jeg har nå passert 2mnd med kuren. 100 tabletter koster ca 800kr, og tror man skal ta 500 tabletter? Du får jo refundert litt av dette. Jeg merker minimalt med bivirkninger, kun tørr hud og tørre slimhinner, tar 3 tabletter daglig ala 60mg. Er dog redd for at jeg skal få bivirkninger i ettertid, så mulig jeg hopper av 1 mnd før fullført kur. Okey...takk for svar Jeg har fått krem siden Aberela ikke er å få lenger vist nok. Gikk på noen tabletter for mange år siden da jeg fikk ett skikkelig utbrudd da jeg var 16. Litt usikker på om det var de, men tror kanskje det. Å det funket veldig bra, og var helt fin etter 8mnd. Men fikk soppinfeksjon og blærekatar 1gang i mnd minst mens jeg gikk de. Så gikk på de i 6 mnd i stede for 9 som var planen. Sliter mye med magen pga cøliaki og laktoseintoleranse, og får utbrudd kun når magen krangler. Så kjekt å ha en krem som tar de vonde kul kvisene jeg får på kjeve linjen. Endret 22. desember 2013 av Raquelle
frkelisabeth Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Okey...takk for svar Jeg har fått krem siden Aberela ikke er å få lenger vist nok. Gikk på noen tabletter for mange år siden da jeg fikk ett skikkelig utbrudd da jeg var 16. Litt usikker på om det var de, men tror kanskje det. Å det funket veldig bra, og var helt fin etter 8mnd. Men fikk soppinfeksjon og blærekatar 1gang i mnd minst mens jeg gikk de. Så gikk på de i 6 mnd i stede for 9 som var planen. Sliter mye med magen pga cøliaki og laktoseintoleranse, og får utbrudd kun når magen krangler. Så kjekt å ha en krem som tar de vonde kul kvisene jeg får på kjeve linjen. Det høres ut som du gikk på tetrasykliner, altså antibiotika. Det gikk jeg også på, det skal man gå på i 9 mnd og fare for soppinfeksjon. Det virker veldig bra under kuren på meg, men 3-4 mnd etterpå hadde alt kommet tilbake. Isotret er en mye mye sterkere kur enn det du har gått på tidligere, men til gjengjeld mye mere effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå