Lissemor Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Er det noen av dere som vet hvor man kjøpe tynn ståltråd,og perler jeg kan tre på?Jeg har tenkt å lage perletråd som jeg skal snurre rundt lysene blandt annet.
apriljente Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 Panduro i Karl Johansgt. åpner igjen i juni, regner med at de har det der. Jeg har tenkt på å lage noe av det samme, men jeg har ikke tålmodighet til å vente til juni så jeg tar kanskje en tur til Sandvika storsenter i stedet. Der har de en stooor hobbybutikk :-) Jo før man kan begynne...jo bedre er det..... PS: Lykke til hos legen, det kan f.eks være hovne kjertler, men spørs jo hvor de sitter
Gjest Tex Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 De har jo den digre Panduroen på Sandaker tror jeg det var..... Der er det farlig å gå inn....
blåveis Skrevet 14. mai 2004 #5 Skrevet 14. mai 2004 Der er det farlig å gå inn.... Tryggest å legge igjen lommeboka utenfor?? Takk for advarselen.. (kjekt å kunne betale husleia også.. )
droopseley Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 I Oslo ligger en butikk som heter Steffens med masse hobbyutvalg.
blåveis Skrevet 14. mai 2004 #7 Skrevet 14. mai 2004 I Oslo ligger en butikk som heter Steffens med masse hobbyutvalg. Hvor? Og med hvilket prisnivå? (f.eks sammenlignet med Panduro?)
Murf Skrevet 14. mai 2004 #9 Skrevet 14. mai 2004 Vil anbefale stedet som Livets datter nevner. Her kjøpte jeg sort ståltråd og små røde glasshjerter til bordkort og sangark.hjertene Så hvis du bor i Oslo anbefales en tur innom. Panduro i sentrum er ikke åpnet ennå, litt slitsomt... må finne noen perler til kjolen, for det har falt av noe bak av pynten, og jeg har brukt en dag til å komme meg til hobbybutikken ved høyskolen, perlehuset, knappehuset og panduro på Sandaker. M
Lissemor Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2004 Jeg fant på Panduro!Tråd og perler og hjerter i alle varianter:) Takk for tips,alle sammen! :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå