Gå til innhold

Skal ha mensen om 3 dager, tester negativt. Er det fortsatt håp for en positv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en sa for to mnd siden og forrige mens var den første etter sa. Før så hadde en syklus på 30 dager så hvis min syklus er lik etter sa'en så burde jeg få mensen om 3 dager, altså på julaften.

Men jeg tester negativt og merker ikke noe til mensen annet enn en og annen murring på 30 sekunder, men ikke hatt noen idag, bare igår.

Vi prøver å bli gravide forresten.

Jeg pleide også å spotte en 3-4 dager i forveien før sa'en men ikke spottet nå, for om hele prosessen skulle vært lik før sa'en så skulle jeg ha spottet nå i så fall..

Kan det være håp??? Kan det hende jeg får en positivt snart???

Anonymous poster hash: 897f5...5c6
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Var ikke gravid :(

Skal ha mensen om 3 dager igjen nå eller ihvertfall spottingen skal begynne til onsdag.. Så har jeg ikke fått mensen til neste helg så håper jeg virkelig på en positiv.

Er så utrolig frustrerende at alle andre rundt meg blir gravide hele tiden, alle venninner og kollegaer på min alder, men jeg klarer bare ikke få det til føles det ut som.

Er livredd for å miste igjen om jeg noen gang klarer å bli gravid. Hver dag føles som en evighet!! Og jeg driver bare å teller og teller på kalenderen hver dag..

Fader altså.. kan jeg ikke bare få en baby da!!!! blir sprø....

Har hatt av og på murring og noen få stikkinger i magen.. Kan være mensen murringer en uke før mensen eller feilbergnet el... Men jeg håper og håper på at det kan være gravid tegn også...

Anonymous poster hash: 84ee8...54b
Skrevet

Jeg vet om flere som har opplevd sa flere ganger, men så plutselig så ble de gravide. Skjønner at det er frustrerende å gå og vente og håpe, men plutselig så ordner det seg. :)

Skrevet

Takk for oppmuntringen :)

Begynte å spotte nå rett etter jeg skrev innlegget her i tråden... :S Jaja,,,, da er det vel bare å prøve igjen da.. Er så uutholdelig å sitte på den pinebenken om jeg kan klare å bli gravid igjen...

tida gååår sååå sakte..

spottingen kom noen dager for tidlig enn det jeg hadde regnet med denne gangen, kanskje jeg har fått kortere syklus?

Anonymous poster hash: 84ee8...54b
Skrevet

Takk for oppmuntringen :)Begynte å spotte nå rett etter jeg skrev innlegget her i tråden... :S Jaja,,,, da er det vel bare å prøve igjen da.. Er så uutholdelig å sitte på den pinebenken om jeg kan klare å bli gravid igjen... tida gååår sååå sakte.. spottingen kom noen dager for tidlig enn det jeg hadde regnet med denne gangen, kanskje jeg har fått kortere syklus? Anonymous poster hash: 84ee8...54b

Spotter du nå, er det det du sier? Jeg har spottet et par dager før Ikm+ blødd på ikm i alle mine (tre) svangerskap. Har aldri hatt sa. Uansett får du ha lykke til, det klaffer nok snart ;)

Anonymous poster hash: 2d3ef...e04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...