Gå til innhold

Hvit skinnsofa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha skinnsofa og tenker da å kjøpe hvit.

Noen som har erfaringer med det? ser litt på Alvrös-serien fra Ikea. De er utrolig gode å sitte i. Noen som har erfaringer med disse eller andre? Og hvitt skinn generelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kritthvitt sofa fra ekornes, har hund og en 5 åring og er veldig overrasket over at sofaen fremdeles er ren, pen og hvit :) tørker bare av den med fuktig klut en gang annenhver måned eller om jeg ser noen flekker

Skrevet

Hvitt skinn generelt blir alltid skittengrått ganske tidlig etter min erfaring. Fordelen er vel at du ser med en gang om det er en flekk og kan vaske den bort, men ulempen er at det ikke er alle flekker som går bort.

Skulle jeg hatt skinnsofa igjen ville jeg valgt mørk blå eller svart, men med kattene tror jeg vi holder oss til grove tekstilsofaer som tåler litt kloring. :fnise:

Gjest Mary Quant
Skrevet

Jeg har hatt hvit skinnsalong og har alltid sagt - "aldri mer".

Hadde en kostbar salong men opplevde at den ble misfarget etter forholdsvis kort tids bruk.

Det er enkelt å holde den ren når man tenker på om man søler i den - men problemet er misfargingen som kommer ved at folk sitter i den med eksempelvis dongeribukser. Det er IKKE lett å fjerne. Jeg brukte midler som var beregnet på akkurat den sofaen ... men slet for å holde den sånn noenlunde fin.

Så aldri mer lyst skinn her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...