Fuglen Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg begynner å bli så lei av at hverdagen til kjæresten min og meg bare består av tv-titting og pc-sitting. Vi gjør nesten aldri noe gøy sammen. Så nå lurer jeg på: Hvordan ser hverdagen ut for deg og kjæresten? Hva gjør dere når dere er sammen hjemme etter jobb? Gjør dere noe sammen i helgene? Takker for alle svar!
embla1807 Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er også den rastløse i forholdet, jeg blar gal av å bare være hjemme og se på tv og serier. Nå vet ikke jeg hvor du bor i landet, men her i Oslo så pleier jeg å ta med typen på klatring! det er veldig gøy, eller snowboard på Tryvann, trener sammen, inviterer vennepar eller venner på middag og vin, drar ut og spiser, drar på kino, drar på Latter (stand-up/komiker show, anbefales! man ler masse sammen). Bestiller billetter til kinopremierer så vi har noe å glede oss til, har sex et nytt sted osv..
tøisestad Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Vi kan ofte sitte på hver vår pc, eller se på tv sammen.. Men det viktige er at vi gjør mange andre ting også! Vi går ut og spiser, går på konserter, møter venner, prøver å dyrke felles hobbyer etc.. Samtidig er vi opptatt av at vi også må ha litt "alenetid", f.eks. venninnekvelder uten menn osv. Mitt forrige forhold besto veldig mye av tv-titting og pc-sitting, og jeg ble veldig lei.. Til slutt ble vi begge så apatiske at vi ikke gjorde noe gøy sammen lenger, og heller ikke klarte å ha en samtale over middag, fordi vi spiste selvsagt middagen foran tven… Føler med deg! 1
Steinar40 Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Kan dere ikke pynte hele huset og hele tomta med julelys slik alle andre gjør? Det blir sikkert kjæresten din veldig glad for å være med på hehe 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Vi kan ofte sitte på hver vår pc, eller se på tv sammen.. Men det viktige er at vi gjør mange andre ting også! Vi går ut og spiser, går på konserter, møter venner, prøver å dyrke felles hobbyer etc.. Samtidig er vi opptatt av at vi også må ha litt "alenetid", f.eks. venninnekvelder uten menn osv. Mitt forrige forhold besto veldig mye av tv-titting og pc-sitting, og jeg ble veldig lei.. Til slutt ble vi begge så apatiske at vi ikke gjorde noe gøy sammen lenger, og heller ikke klarte å ha en samtale over middag, fordi vi spiste selvsagt middagen foran tven… Føler med deg! Vi ser masse tv, siden vi følger med på mange serier sammen, og det blir også mye pc, siden han spiller, og jeg har mange andre serier jeg følger med på Vi spiser også frokosten, lunsjen, middagen og kveldsmaten forran tv'n Men heldigvis er ingen av oss lei :D Anonymous poster hash: 4a614...c64 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Stort sett det samme her. I helgene pleier vi å se en del på film sammen, men i hverdagen sitter vi ofte på hver vår pc Anonymous poster hash: 29151...1a2
militærjenta Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Varierer veldig. Typen min har mange venner der vi bor, så han henger mye med de. Ofte blir jeg med, men det er ikke alltid han vil ha meg med - og da sitter jeg der litt alene. Kjenner ikke så mange utenom våre felles venner. Etter jobb er det ofte tv-serier som er populært, mest fordi energien er ganske på bunn. Men har vi lyst og ork så varierer det alt mellom kino, kafé, svigersbesøk, henge med venner, trene sammen, you name it. I helgene blir det ofte en fest eller turer hit og dit. Så ja, vi henger vel ganske mye sammen. 1
KMT Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Vi treffer diverse familie et par ganger i uka, går turer/trener, en sjelden gang kino/konsert/ut på byen. Middag ute et par ganger i mnd, lager god middag som gjerne tar lang tid sammen noen ganger per uke. Men blir også mye tv/pc innimellom, særlig hvis vi er slitne pga jobb. Stort sett trives jeg godt, men vi begge skulle nok ønske vi var litt mer ute i naturen og litt mindre pc/tv.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Lager mat, går tur, ser tv, går ofte på konserter, spiser ute, reiser på turer - mye på hytta nå om vinteren, har sex, koser, går på kino, fester, prater, finner på ting sammen med vennepar eller venner. Anonymous poster hash: 9f2d0...ba9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Har sex. Spiller høy musikk og blir drita. Har enda mer sex. Bestiller pizza. Skremmer pizzabudet. Ler høyt av det. Har enda mer sex. Anonymous poster hash: 002e5...485
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Nå er både jeg og samboeren min glad i data, spill og film, så vi er veldig like til å begynne med, så det letter jo ting. Men vi gjør jo disse tingene sammen, like mye som vi gjør dem hver for oss. Pluss at vi tuller jo, går på kino, ut å spise, gir massasjer til hverandre, dusjer sammen, lager god mat sammen, går en tur i blandt... Vi er nok litt hjemmekjære:P Anonymous poster hash: 7b94a...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå