Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Jeg gir opp! Vi har vært sammen i nesten 3 år nå, og han er fortsatt like håpløs Han bruker litt tid på meg i begynnelsen, men ikke lang nok tid for at jeg skal få sjansen til å komme. Så kjører han på, og etter noen få sekunder klarer han ikke styre seg. Da kommer han, og jeg ligger under og har egentlig ikke fått med meg at vi har begynt.. :klø: Og da er han for sliten til å prøve å gi meg en sjanse.. Mannen er 32 år, og har hatt en del kvinner i sitt liv. Han er nok ikke kjent for å bruke tid på damene tror jeg.. Jeg har prøvd å lære han knipeteknikker og vi har brukt penisringer. De får han bare vondt av.. Hva skal jeg gjøre? FInnes det noe kurs i å lære å holde på orgasmen eller?
*Lene* Skrevet 14. mai 2004 #2 Skrevet 14. mai 2004 helt sikkert..Hva med å kontakte en sexolog? De finnes jo på internett f.eks!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 Snakk med ham... han tror at dere har et bra sex liv noe som ikke er tilfelle. Jeg syns han bør rette fokuset på deg. Han skal prøve å få deg til å oppnå orgasme. Siden han oppnår orgasme uansett. Du må si det på en pen måte og der kan kanskje noen andre hjelpe deg..... (kaster ballen videre jeg).
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 Snakk med ham... han tror at dere har et bra sex liv noe som ikke er tilfelle. Jeg syns han bør rette fokuset på deg. Han skal prøve å få deg til å oppnå orgasme. Siden han oppnår orgasme uansett. Du må si det på en pen måte og der kan kanskje noen andre hjelpe deg..... (kaster ballen videre jeg).
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #5 Skrevet 14. mai 2004 Jeg har snakket med han, og ha sier han skal skjerpe seg og ta bort litt av fokuset på han og istedet bry seg om meg. Men når vi setter igang igjen, så tar han helt av og klarer ikke styre seg!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #6 Skrevet 20. mai 2004 skj;nner deg godt jeg. Hadde det paa samme maate med min eks. Grunnen til at vi gikk fra hverandre var ikke dette, men jeg maa bare si at vi var nok ikke modne nok til aa kunne snakke aapent ut om dette, for kanskje aa gj;re noe med det. Men det gj;r vondt i lengden, vi var sammen i 12 aar. Jeg fikk min f;rste orgasme med den f;rste mannen jeg var sammen med etterpaa. Anbefaler deg aa snakke med ham, for det kan absolutt bli uutholdelig. Naa skal det sies om min eks, han fortalte meg at naa etter at han kom sammen med hun han bor sammen med for tiden fikk han bekreftet at det kunne ikke v're paa grunn av sexen at jeg gikk ihvertfall. Saa han mente selv at han leverte, men kanskje han leverte til henne og trodde han alltid hadde gjort det.
Gjest Rio Skrevet 20. mai 2004 #7 Skrevet 20. mai 2004 min trekker seg ut om det blir for vanskelig å holde.. tar små pauser osv.. funker helt topp det, og utholdenheten hans har økt.. og du må få deg en vibrator
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Jeg har en vibrator! Men mannen min liker ikke bruke den, og da er det vanskelig å bruke den foran han når jeg vet at han syns det er helt bånn i bøtta. Uansett hvor mange ganger jeg forklarer at han heller kan stoppe opp litt og bruke litt tid på meg, så går det bare rett inn i det ene øret og ut av det andre. Han vil, men får det ikke til! Forferdelig irriterende. Penisringer vil han ikke bruke, for de "gjør vondt"
Gjest Madam Felle Skrevet 20. mai 2004 #9 Skrevet 20. mai 2004 Neste gang han vil inn så stopp han der og da. Fortell han at uten at du får ditt får ikke han sitt heller, og legg til et lite glis, for humor hjelper alltid.
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2004 #10 Skrevet 20. mai 2004 Be han om å vente. Trekk ut tiden, si du ikke er klar enda.
Catzy Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Få ham til å slikke deg til du nesten kommer, og så kan han få lov til å komme inn. Og lek med deg selv når han kommer inn. Kanskje han kommer før deg, men da burde ikke du være altfor langt unna heller. Ellers får du få ham til å trekke seg ut innimellom, når det nesten blir for deilig. Eller så kan jo du ri ham. Da flytter du deg bare når du ser at det er faretruende nære på for ham. Du bør kanskje advare ham litt på forhånd i så fall, så han ikke får fullstendig spader når du gjør det. Og stimuler klitoris samtidig. Catzy
Gjest Rio Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 synd at han ikke liker at du bruker vibratoren da.. det er jo et supert hjelpemiddel som får deg til å komme relativt fort (?) sammen med han.. *sukke* å få orgasme samtidig er jo det gøyeste jeg vet iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå