Gå til innhold

Sambo tok meg nesten på fersken med vibratoren!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:oops: Jeg fikk nesten ikke sove i natt!

Ok, her er hva som skjedde.

Sambo jobbet sent i går, og satt inne på kontoret sitt hjemme hos oss. Jeg vasket tøy, :husarbeid: og følte meg plutselig litt "frisky". Jeg hadde fått beskjed om å la han jobbe litt uten å bry han, så jeg valgte heller å finne fra vibratoren min. Jeg gikk inn på soverommet vårt. Der satt jeg og duret i vei da jeg plutselig hørte listing! :forvirra:

Uten at jeg egentlig fikk det med deg, spratt jeg opp og løp inn på badet. Jeg la raskt fra meg vibratoren under noe tøy og kom "rolig" ut igjen. Og der stod han! :flau:

:sjokk: Han så rart på meg. "Hva driver du med a?"

Jeg ble helt forfjamset, men klarte å komme meg unna situasjonen ganske greit. Tror ikke han skjønte det.

Uansett, det var en guffen opplevelse! Hvis jeg hadde visst at han skulle komme så hadde det vært greit, men i og med at jeg skulle bare ha noen minutter for meg selv og orgasmen, så ble jeg litt forfjamset av hele greia..

Noen som har hatt lignende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..hehe.. Gjør det sammen med kjæresten jeg :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Trodde ikke at man holdt sånt "hemmelig" for sin kjære jeg, men så eier jeg heller ingen vibrator da, så jeg er blank på området... :wink:

K

Gjest Lompa
Skrevet

Herregud. hvorfor i all verden skulle du skjule det for ham?

Nå har riktignok ikke jeg noen vibrator, men når jeg får skaffet meg det, kommer jeg ikke til å skjule det for ham,tvert i mot. Hadde du bare fortsatt med ditt, hadde antagelig samboeren din fått seg en deilig overraskelse og blitt med på leken.

Min hadde digget synet!Leketøy er da noe som kan, og BØR, deles.....

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot å finne min sambo i full gang. Jeg tror ikke du skal tenke noe på det. Det eneste du burde tenke på er hvordan du neste gang kan legge det opp slik at han garantert kommer til å "overraske" deg igjen. Noen åpne dører? Litt høy stønning?

:-)

Skrevet

En "guffen opplevelse"? Det høres ut som du snakker om en annen person enn kjæresten nå altså....

Å bli "neste tatt" av noen andre kunne sikkert vært "guffent", men kjæresten hadde jo kommet som bestilt.. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette hendte meg forei stund sidan, før vi hadde flytta sammen. Han kom uventa på besøk, og lista seg inn på rommet mitt. Eg vart rimeeg verraska, og overumpelsen gjorde meg flau, men han vart veldig kåt då... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Problemet var? Tør du ikke la ham se deg naken, at du onanerer? Får du ikke lov til det?

Ser ikke problemet jeg, helt ærlig, hvorfor måtte du gjemme deg?

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skjønner at dette hadde vært guffent hvis det hadde vært noen andre som kom, men det er jo kjæresten din.

Jeg tror kjæresten min hadde blitt temmelig vill i trusa hadde han hadde tatt meg på fersken mens jeg koste med meg selv :)

Skrevet

Det er jo nettopp en sånn situasjon mange menn drømmer om... :P

Gjest anony
Skrevet

Herregud for noen svar enkelte her inne gir!!!!!!! :evil:

Det er da for i h...... ikke nødvendig å lese alle innlegg med så forbasket negativ innstilling.

det er fortsatt noen her i verden som kan bli flau i slike situasjoner..

Jeg mener enkelte har større problemer med seg selv hvis de går rundt i denne verden og IKKE har fått med seg at vi alle er forskjellige.

Skrevet
Herregud for noen svar enkelte her inne gir!!!!!!! :evil:

Det er da for i h...... ikke nødvendig å lese alle innlegg med så forbasket negativ innstilling.

det er fortsatt noen her i verden som kan bli flau i slike situasjoner..

Jeg mener enkelte har større problemer med seg selv hvis de går rundt i denne verden og IKKE har fått med seg at vi alle er forskjellige.

Ble du så sint at du glemte m'en i navnet ditt?

Å så sint da!!

Noe generelt må man da få lov å si da.

Gjest 3llie
Skrevet

Kanskje dere trenger å snakke litt mer åpent om sex og sånt?

Skrevet

Siden det virker som de færreste her inne forstår hva som var så flaut med denne situasjonen, bør du kanskje ta deg tid til å forklare det litt bedre?

Snakker dere ikke om onani?

Synes ikke samboeren din at det er greit at du koser deg uten han?

Vet han ikke at du har vibrator?

Siden dere er samboere kan vel ikke forholdet være helt ferskt, men hvis forholdet hadde vært helt nytt er det generelt en situasjon hvor jeg kan forestille meg at noe slikt kan være litt flaut for enkelte.

Gjest gjesta
Skrevet

Men selv om man er kjæreste eller samboer er det ok å ha et privatliv - også når det gjelder det helt intime.

Skrevet

Jeg ser problemet. Jeg hadde blitt utrolig flau om det hadde skjedd meg. Kjæresten min vet at jeg har en, og det hender jo at vi "leker" sammen med den :oops:

Men det blir faktisk noe helt annet å bli "tatt på fersken" når man holder på alene. Tror ikke kjæresten min ville synes det var kjempetoppers å bli ferska mens han lå alene og nappa i løken heller... :sjarmor:

Så til trådstarter - du får satse på at han ikke fikk med seg hva som egentlig skjedde! Men kjipt må det jo ha vært - særlig hvis du nesten var på "toppen" og ble avbrutt... :oops:

Skrevet

Kan ikke noen som synes dette er flaut fortelle hvorfor det er flaut?! Det er ikke noe galt i å bli flau over ting, men dette skjønner jeg ikke helt. Hvis man er åpen mht seksualitet i forhold til samboeren, da. Hvis ikke, så må det jo være pinlig.

Skrevet (endret)

,,,

Endret av bedheadmelissa
Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg skjönner deg! Hadde blitt drit flau med enang antagligvis, men kommet meg ganske raskt igjen...

Her i huset vet han om min vibrator og at jeg bruker den.., men jeg har ennå ikke turt å bruke den sammen han..vet ikke hvorfor, og kan hende jeg er veldig rar. Men jeg skulle gjerne gjort det.. Kanskje det bare hadde värt en lettelse og kjempe bra ting at han hadde kommet på meg i en slik situasjon!! Hvordan begynne med dette sammen med han? jeg er sjenert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...