Gå til innhold

Er katten min syk, eller bare blitt gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min har blitt 13 år gammel, og har de siste ukene endret seg. Han sover nesten hele tiden. Han gidder ikke leke lenger, er nesten ikke ute, han ser ikke glad ut. Han vil kose, og han maler (heldigvis).

Er dette et aldersgtegn? Jeg er bekymret for at noe feiler han:(

Jeg synes også at han vasker seg mer, spesielt i rompa og bakbeina. Og når han går så har han gjerne rompa opp.

Vet dere om dette kan tyde på noe?

Var hos dyrlegen for et par uker siden, uten at de kunne se noe på han hva det var. Men spørs om vi ikke må ta en tur til.

Anonymous poster hash: 2fde5...5be

Videoannonse
Annonse
Gjest suphadupha
Skrevet

Plutselig atferdsendring bør alltid sjekkes av vetrinær

Skrevet

Høres ut som du bør ta en tur til dyrlegen, alderdommen kommer ikke så brått på.

Skrevet

Plutselig adferdsendring er som regel aldri et godt tegn, men siden det er vinterstid kan det hende han har blitt litt vinterdaff. Gamlekatta vår blir sånn hver vinter, men hun er jevnt over ikke spesielt leken av seg og foretrekker mange timers søvn på fanget over fem minutter leking.

Det er likevel unormalt at han plutselig blir sånn, hvis han ikke har vært sånn hver vinter før. Jeg ville tatt en tur til veterinæren på nytt og bedt om en full sjekk med blodprøver og gode greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...