Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, hun har sjult at hun har kontakt med en fyr, dem chatter bak min rygg, då jeg har sakt at hun kan la være. Så her om dagen fant jeg ut at hun hadde hatt besøk av denne fyren når jeg va vekke, og hun sa det ble et lite kyss, men ikke noe mer. Hun har også sendt hjerte en gang til ham. Vi har vært sammen i 5 år, hun har aldri gjort noe sånt før. Men sier hun ikke vil noe mer en vennskap, og hun va litt "småforelska" i starten når dem va ilag. Hun sier også at hun elsker meg, vil bare ha meg.. Men seriøst, chatte bak ryggen min, + hun innrømmet et lite kyss etter tonnevis med masing fra min side, men nekter og kutte denne personen helt ut... Blir snart sprø, kan jo ikke stole på henne mer. Då hun sier at dem ikke har chatta, men så ender det med at hun innrømme det senere. Skal jeg be henne ryke og reise, eller bare vente og se hva som skjer ?? Er jo gla i denne jenta etter 5 år som kjærester.. Lei...

Anonymous poster hash: b39f5...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryk og reis. Hun eier ikke respekt for deg. Fortjener hun en sjangse til egentlig?

Anonymous poster hash: 96733...6d6
Skrevet

Egentlig ikkje. Men hun grein og sa hun angret og det ville aldri skje igjen.. Men hun lyver ofte når jeg spør om hun har snakket med ham igjen.. På Mail... Blir sprø..

Skrevet

Å kutte ham ut ville vært veldig avgjørende for min del om hun skulle fått en ny sjanse eller ikke.

Anonymous poster hash: 90b60...f4a

Skrevet

La henne holde på, alle blir litt forelska av og til, så lenge hun ikke får sterke følelser for han.

Anonymous poster hash: 83e2f...7ec

• Liker 1
Skrevet

Ja, men hun tar ikke det seriøst. Hun sier hun vil velge meg om hun må. Men hun tar ikke det seriøst. "Det jeg ikke vet har ikke du vondt av" holdning.. Hun er rett og slett full i løgn for og opprettholde kontakt med denne fyren....

Skrevet

Jeg syns du skal kreve at hun kutter all kontakt med ham. Hvis hun ikke gjør det, så går du ut av forholdet - da har hun ikke respekt for deg.

Anonymous poster hash: 6b16b...ce1
Skrevet

La henne holde på, alle blir litt forelska av og til, så lenge hun ikke får sterke følelser for han.

Anonymous poster hash: 83e2f...7ec

La henne holde på? For et dårlig råd. Bare la kjæresten holde på å møte andre bak ryggen hans, og kysse andre? Absolutt ikke greit! Si til henne at du forlater henne om hun fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...