Gå til innhold

Plassering av kattemat og kattedo - hvor er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter nå i helgen, og jeg er usikker på hvor det er best å plassere kattedoen og mat/vann. Planløsningen er veldig forskjellig fra der vi bor nå.

Nå: Katten har 2 dokasser. Den ene står på vaskerommet. Den andre rett ved siden av vår do på badet. Hun bruker begge, men mest den som står på badet.

Maten står like ved inngangsdøren. Vannet også, men ca. 1,5 meter fra maten.

Ny leilighet: Der er ikke vaskerom, og badet er ganske lite. Vil helst slippe å ha kattedoen der.

Jeg tenker flg.: Kattedo i entreen. Mat/vann på kjøkkenet.

Katten er ute/innekatt. Men liker seg helst inne, sammen med oss.

Noen forslag? Hvor har dere plassert mat/do?

Anonymous poster hash: 4b82b...db7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har plassert kattedoen i boden (innendørs) som vi har satt inn ei katteluke i.

Mat og vann står på kjøkkenet.

Skrevet

Vi har plassert kattedoen i boden (innendørs) som vi har satt inn ei katteluke i.

Mat og vann står på kjøkkenet.

Det var jo en veldig god idé!

Jeg har ikke kattedo, men luke i døra som de bruker. Tar inn kattedoen og har den i ganga hvis det blir veldig ufyselig vær.

Mat på kjøkkenet, og vann i stua.

:heks:

Skrevet

Jeg tenker flg.: Kattedo i entreen. Mat/vann på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 4b82b...db7

Vi har det sånn. Har to katter, som deler en stor do i et hjørne i gangen, og så har de hver sin matskål og vann på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: 11818...102

Skrevet

Vi har et pyttelite bad og separat do hvor det ikke er plass til kattedoene, men vi har en bitteliten bod uten dør, vi kaller det roterommet fordi det ligger et drittlass med datadeler, ledninger og andre elektroniske duppeditter der, og så har vi et ekstra kjøleskap som står der inne.

Kattedoene står der, rett innenfor døråpningen.

Og så har vi maten på kjøkkenet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...