Gjest Jon Are Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har skrevet litt om min irritasjon over mine skinnmagre kammerater. Ikke synes jeg det er pent på menn i 30 og begynnelsn av 40 årene, men her inne kaller alle meg sjalu. Hvorfor jeg skulle være det på disse pinglene aner ikke jeg. Så mitt spørsmål til dere er, kunne dere datet, hatt sex med eller blitt kjæreste med en mann som er tynnere enn dere damer? Eller hadde du foretrukket en litt mer kraftigere mann? Med hilsen fra Jon Are
Gjest avocadoen Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Hvor er det noen har kalt deg sjalu da? Det jeg reagerer på er at du hetser en kroppstype bare fordi du selv ikke liker den. Nå veier naturlig nok min kjæreste en del mer enn meg, fordi han er 35 cm høyere enn meg. Tror han veier 80-85 kilo ca, som er en BMI mellom 21,4 og 22,8. Jeg har en BMI på 19,8 ca. Om man da regner med at han trener en god del styrke (okei da, jeg løfter han ganske lett, så jeg er ikke noen fyrstikkvinne selv) og har en del muskler som veier mer enn fett, så ligger vi vel på ca det samme. Men hadde ikke gjort meg noe om han veide 2 kilo mindre. Hadde gått helt fint det. (edit: dette betyr ikke at det er noe jeg foretrekker. Nå er han fin som han er, og har lav fettprosent) Jeg liker verken undervektige eller overvektige menn. Vil ha en slank mann som har god helse sånn at vi kan trene sammen og gå turer sammen uten at det skal være noe problem. Også viktig at kostholdet er sånn ca likt, noe som er veldig likt med meg og min kjæreste. Så nei, jeg foretrekker verken overvektige eller undervektige menn. Det er mulig å ligge midt i mellom. Men til tross for at jeg ikke foretrekker å ha sex eller være i et forhold med en mann som er verken overvektig eller undervektig, så skriver jeg ikke masse stygt om dem, for hvorfor skal jeg bruke min energi på det? Og hva får jeg ut av å være stygg mot folk som ikke har kroppen jeg foretrekker? Endret 21. desember 2013 av avocadoen 7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 (endret) For meg har det ikke noe å si så lenge det ikke blir ekstremt. Endret 21. desember 2013 av Evilposelos
BritneyBitch Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Kjæresten min er litt tynnere enn meg, plager meg ikke i det hele tatt. Han er sikkert en pingle i dine øyne, men han er sterk som få og verdens fineste 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Jeg hadde mest draget på jenter i slutten av tennårene da jeg var fotballtynn. Nå som jeg tilhører det jeg kan karakterisere som lett tungvekter har jeg selvsagt draget på de fleste hunkjønn over 20, så lenge de er hetro. Men tviler på at det er særlig poeng å spise på seg pondus hvis det er det du mener. Anonymous poster hash: 20be4...5ad 1
Lea2 Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Ikke noe problem og spiller absolutt ingen rolle om han er tynnere eller kraftigere enn meg.
Thought-Fox Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Ja, det kunne jeg absolutt. Utseendemessig foretrekker jeg menn som er ganske tynne. 1
Gjest Jon Are Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Hvor er det noen har kalt deg sjalu da? Det jeg reagerer på er at du hetser en kroppstype bare fordi du selv ikke liker den. Nå veier naturlig nok min kjæreste en del mer enn meg, fordi han er 35 cm høyere enn meg. Tror han veier 80-85 kilo ca, som er en BMI mellom 21,4 og 22,8. Jeg har en BMI på 19,8 ca. Om man da regner med at han trener en god del styrke (okei da, jeg løfter han ganske lett, så jeg er ikke noen fyrstikkvinne selv) og har en del muskler som veier mer enn fett, så ligger vi vel på ca det samme. Men hadde ikke gjort meg noe om han veide 2 kilo mindre. Hadde gått helt fint det. (edit: dette betyr ikke at det er noe jeg foretrekker. Nå er han fin som han er, og har lav fettprosent) Jeg liker verken undervektige eller overvektige menn. Vil ha en slank mann som har god helse sånn at vi kan trene sammen og gå turer sammen uten at det skal være noe problem. Også viktig at kostholdet er sånn ca likt, noe som er veldig likt med meg og min kjæreste. Så nei, jeg foretrekker verken overvektige eller undervektige menn. Det er mulig å ligge midt i mellom. Men til tross for at jeg ikke foretrekker å ha sex eller være i et forhold med en mann som er verken overvektig eller undervektig, så skriver jeg ikke masse stygt om dem, for hvorfor skal jeg bruke min energi på det? Og hva får jeg ut av å være stygg mot folk som ikke har kroppen jeg foretrekker? Jeg er jo ikke stygg mot de. Har jo bare kommentert buksene, og at de ser veldig pinglete ut som er fakta. Jeg spurte bare hva dere kvinner foretreker. Med hilsen fra: Jon Are
BritneyBitch Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er jo ikke stygg mot de. Har jo bare kommentert buksene, og at de ser veldig pinglete ut som er fakta. Jeg spurte bare hva dere kvinner foretreker. Med hilsen fra: Jon Are Du sier vel ikke det direkte til folk? 4
Gjest Jon Are Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Du sier vel ikke det direkte til folk? Tja, har gjort det. Har kalt en fyr skranglete/pinglete engang , og det falt ikke i god jord tror jeg ikke. Fikk en litt merkelig melding på sms etterpå. Var ikke ment ondskapsfullt. `Ville heller bare gjøre han oppmerksom på fakta. Ikke for å mobbe eller være ond på noen måte. Skjønner ikke at jeg har gjort noe galt egentlig. Hadde ikke blitt sur om noen hadde sagt det til meg (hvilket er veldig tvilsomt) Med hilsen fra: Jon Are
BritneyBitch Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Tja, har gjort det. Har kalt en fyr skranglete/pinglete engang , og det falt ikke i god jord tror jeg ikke. Fikk en litt merkelig melding på sms etterpå. Var ikke ment ondskapsfullt. `Ville heller bare gjøre han oppmerksom på fakta. Ikke for å mobbe eller være ond på noen måte. Skjønner ikke at jeg har gjort noe galt egentlig. Hadde ikke blitt sur om noen hadde sagt det til meg (hvilket er veldig tvilsomt) Med hilsen fra: Jon Are Skjønner ikke at folk syns det er nødvendig å fortelle andre nøyaktig hva de tenker hele tiden. Han har vel speil, så han var nok klar over "problemet" selv. 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Av en eller annen grunn så har jeg gjerne blitt sammen med tynne gutter..ikke av en personlig grunn egentlig..men vet ikke om det er noe underbevisst jeg plukker opp, men de har gjerne en stor +++ Anonymous poster hash: 734d6...cba 1
Gjest Jon Are Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Skjønner ikke at folk syns det er nødvendig å fortelle andre nøyaktig hva de tenker hele tiden. Han har vel speil, så han var nok klar over "problemet" selv. Det hadde han tydligvis ikke sett i på veldig lenge. Ellers er jeg forsåvidt enig med deg. Pleier ikke å si det jeg tenker, men noen ganger er det rett og slett ikke til å unngå. Med hilsen fra : Jon Are
Gjest .-L-. Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Av en eller annen grunn så har jeg gjerne blitt sammen med tynne gutter..ikke av en personlig grunn egentlig..men vet ikke om det er noe underbevisst jeg plukker opp, men de har gjerne en stor +++ Anonymous poster hash: 734d6...cba En stor hva for noe?! Hvorfor bryr du deg om tynne gutter Jon Arne? 2
Gjest rådyr Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er svak for litt tynne høye menn. Iallefall har mine to siste vært det. Jeg synes du høres misunnelig ut. Tipper du er at annet enn tynn selv... 2
Gjest Jon Are Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 En stor hva for noe?! Hvorfor bryr du deg om tynne gutter Jon Arne? He he. det er ikke gutter, det er menn. (30-40 årene)Det er fordi jeg har blitt oppmerksom på hvor lite hensyn de tar ,der se sitter og koser seg med fete sauser og forteller om hvor mye de har spist i løpet av en uke. Jeg synes hverken de er fine eller høflige der de sitter og skryter. Heldigvis for min del , har jeg sluttet å be hjem sånne. Har ikke noen personlig interesse i slike om det var det du siktet til. He he. Med hilsen fra: Jon Are
Gjest Jon Are Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er svak for litt tynne høye menn. Iallefall har mine to siste vært det. Jeg synes du høres misunnelig ut. Tipper du er at annet enn tynn selv... Ja, har innrømmet at jeg ikke er tynn lengre., men er langt fra misunnelig . Med hilsen fra Jon Are
Hulderen Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 Ja, det kunne jeg. Jeg foretrekker menn som er i nedre del av normalnivået (i følge BMI).
Gjest Marmot Skrevet 21. desember 2013 #20 Skrevet 21. desember 2013 Tja, har gjort det. Har kalt en fyr skranglete/pinglete engang , og det falt ikke i god jord tror jeg ikke. Fikk en litt merkelig melding på sms etterpå. Var ikke ment ondskapsfullt. `Ville heller bare gjøre han oppmerksom på fakta. Ikke for å mobbe eller være ond på noen måte. Skjønner ikke at jeg har gjort noe galt egentlig. Hadde ikke blitt sur om noen hadde sagt det til meg (hvilket er veldig tvilsomt) Med hilsen fra: Jon Are Snakk om å mangle sosiale evner. Kjæresten min er mye tynnere enn meg. Det plager ingen av oss. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå