AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Dreiv på med en fyr, men jeg klarte ikke å stole på han. Så jeg la meg langflat og forklarte han dette. Vi er begge(24), jeg bor i Oslo, han bor i Bergen).. Han forsto meg å tok alt deretter veldig med ro, dog han ringte meg hver kveld og sendte meldinger. Jeg tok ikke like mye initiativ, men når jeg endelig gjorde det så var han aldri tilgjengelig. Altså, alt av kontakt skjedde på hans premisser. Etter mye fram og tilbake begynte vi å ta opp kontakten igjen, og vi kom tilbake til hverandre. Vi bor ikke i samme by akkurat nå, men vi snakket om han skulle flytte til min by. Lang historie kort så snakket vi sammen på telefonen forrige helg, og alt resulterte i at vi skulle besøke hverandre. Jeg har sendt han en melding for 1 uke siden om at jeg ønsker at han skulle ringe meg. Det har nå gått snart en uke og jeg har ikke hørt noe, jeg har heller ikke tatt kontakt, men det har jeg ikke gjort fordi det var jeg som sendte melding og derved ga av meg selv sist. Nå skjønner jeg ingenting, jeg har slettet han fra snapchat nå bare fordi jeg ikke gidder å tenke på han noe mer! Er så lei av å åpne meg for menn som bare forsvinner. Hva gjør jeg galt? Han sa alt det riktige, han ønsket virkelig en framtid med meg. Alle vennene hans har lagt meg til på sosiale medier, og han har tydeligvis snakket mye om meg sa de. Men han skulle alltid være så "tøff" og cool når jeg pratet med han, og han prøvde hele tiden å gjøre meg sjalu... Altså, hva har skjedd? Nå i det siste har han lagt ut noen statuser der han prater "MYE" med andre jenter. Ja, jeg er kanskje ikke den mest uskyldige selv, men føler at han vil ha en reaksjon fra meg, en bekreftelse rett og slett fordi jeg har ikke det peneste ryktet for å være "forholds-jenta". Anonymous poster hash: 1c60c...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå