Gå til innhold

Plutselig helt stille fra begge parter, men føler at vi hadde noe bra på gli!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreiv på med en fyr, men jeg klarte ikke å stole på han.Vi er begge(24) Så jeg la meg langflat og forklarte han dette. Han forsto å tok alt veldig med ro, dog han ringte meg hver kveld og sendte meldinger. Jeg tok ikke like mye initiativ, men når jeg endelig gjorde det så var han aldri tilgjengelig. Altså, alt av kontakt skjedde på hans premisser.

Etter mye fram og tilbake begynte vi å ta opp kontakten igjen, og vi kom tilbake til hverandre. Vi bor ikke i samme by akkurat nå, men vi snakket om han skulle flytte til min by. Lang historie kort så snakket vi sammen på telefonen forrige helg, og alt resulterte i at vi skulle besøke hverandre. Jeg har sendt han en melding for 1 uke siden om at jeg ønsker at han skulle ringe meg. Det har nå gått snart en uke og jeg har ikke hørt noe, jeg har heller ikke tatt kontakt, men det har jeg ikke gjort fordi det var jeg som sendte melding og derved ga av meg selv sist. Nå skjønner jeg ingenting, jeg har slettet han fra snapchat nå bare fordi jeg ikke gidder å tenke på han noe mer!

Er så lei av å åpne meg for menn som bare forsvinner. Hva gjør jeg galt?

Han sa alt det riktige, han ønsket virkelig en framtid med meg. Alle vennene hans har lagt meg til på sosiale medier, og han har tydeligvis snakket mye om meg sa de. Men han skulle alltid være så "tøff" og cool når jeg pratet med han, og han prøvde hele tiden å gjøre meg sjalu... Altså, hva har skjedd? Nå i det siste har han lagt ut noen statuser der han prater "MYE" med andre jenter. Ja, jeg er kanskje ikke den mest uskyldige selv, men føler at han vil ha en reaksjon fra meg, en bekreftelse rett og slett fordi jeg har ikke det peneste ryktet for å være "forholds-jenta".

Anonymous poster hash: 77420...044
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dropp han. Sa det til deg på pm også, husker du? :)

Endret av Roookk
Skrevet

Dropp han. Sa det til deg på pm også, husker du? :)

Han sendte meg en melding tidligere i går, der han skrev:" skjera? Men jeg svarte ikke. Skjønner virkelig ikke hva han driver med...

Skrevet

Han sendte meg en melding tidligere i går, der han skrev:" skjera? Men jeg svarte ikke. Skjønner virkelig ikke hva han driver med...

Ikke bry deg, du er bedre enn det. Du fortjener bedre! :hug: Nå er han vel bare ute etter og få deg på gli igjen, også skjer det samme en gang til...

Skrevet

Ikke bry deg, du er bedre enn det. Du fortjener bedre! :hug: Nå er han vel bare ute etter og få deg på gli igjen, også skjer det samme en gang til...

Jeg har virkelig forklart han at jeg vil være i fred om han ikke føler det samme, men han klarer ikke å la meg være. Føler han driver med noe form for spill???

Jeg har nå slettet han fra ALT! Forferdelig at mennesker driver på slikt med følelsene til folk. Tror de virkelig ikke at vi bli såret?

Skrevet

Hva om han har prøvd å ringe deg men ikke kommet igjennom, eller han har sendt deg melding du ikke har mottatt?

Synes det er teit innstilling å ikke kunne sende en melding til fordi du sendte sist til ham for en uke siden.

Om du faktisk liker denne fyren så har du vel ikke noe å tape på å ta kontakt bortsett fra litt stolthet?

Skrevet

Jeg har virkelig forklart han at jeg vil være i fred om han ikke føler det samme, men han klarer ikke å la meg være. Føler han driver med noe form for spill???

Jeg har nå slettet han fra ALT! Forferdelig at mennesker driver på slikt med følelsene til folk. Tror de virkelig ikke at vi bli såret?

Er mange som er sånn dessverre. :( Er bra du har slettet han fra alt, kanskje du burde ringe inn til telenor eller hva du har, og be de sperre mobilnummeret. Og blokker han på facebook og på snap

Skrevet

Hva om han har prøvd å ringe deg men ikke kommet igjennom, eller han har sendt deg melding du ikke har mottatt?

Synes det er teit innstilling å ikke kunne sende en melding til fordi du sendte sist til ham for en uke siden.

Om du faktisk liker denne fyren så har du vel ikke noe å tape på å ta kontakt bortsett fra litt stolthet?

Det tviler jeg på, har du lest de andre trådene om dette emnet som ts har startet? Han er ikke bra for hun, prøver og kontrollere hun, skal alltid ha siste ordet osv. Og prøver å gjøre hun sjalu med andre jenter, og holder ikke det han sier. De skulle tross alt møtes. Men hun hørte aldri noe... :omg:

Skrevet

Det er sant. Men jeg har blitt så mye såret at jeg vet ikke om jeg klarer mere. Har også en litt dårlig magefølelse, noe som får meg til å la han kjøre skuta. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men om han plutselig ikke er interessert så skjedde det raskt over natten må jeg si.

Kan kanskje prøve å sende han en god jul melding den 24, men jeg gir ikke noe av meg før den tid.

Skrevet

Er mange som er sånn dessverre. :( Er bra du har slettet han fra alt, kanskje du burde ringe inn til telenor eller hva du har, og be de sperre mobilnummeret. Og blokker han på facebook og på snap

Det synes jeg høres litt vel drastisk ut. Jeg klarer fint å la vær å ikke prate med han på facebook. Men skal innrømme at jeg sitter å ser på den grønne prikken på chatten når han er pålogget, men jeg tar faktisk ikke kontakt;) Nesten litt stolt.. Men ja, det er virkelig ikke enkelt. Jeg ser nå at han på nytt har prøvd å senne meg 2 snaps, men jeg har slettet han så gidder ikke å legge han til igjen for å så slette han igjen.

Skrevet

Det tviler jeg på, har du lest de andre trådene om dette emnet som ts har startet? Han er ikke bra for hun, prøver og kontrollere hun, skal alltid ha siste ordet osv. Og prøver å gjøre hun sjalu med andre jenter, og holder ikke det han sier. De skulle tross alt møtes. Men hun hørte aldri noe... :omg:

Og i går sendte han meg plutselig en melding igjen ut fra ingenting. Jeg har hørt mye om denne fyren, og det går mange forskjellige rykter. Blant annet at han har psykopatiske tenderser... Dette velger jeg å ikke tro på, men skal innrømme at jeg blir noe skeptisk og veldig usikker. Jeg kan ikke huske sist noen hadde meg så mye rundt lillefingeren...

Skrevet

Det synes jeg høres litt vel drastisk ut. Jeg klarer fint å la vær å ikke prate med han på facebook. Men skal innrømme at jeg sitter å ser på den grønne prikken på chatten når han er pålogget, men jeg tar faktisk ikke kontakt;) Nesten litt stolt.. Men ja, det er virkelig ikke enkelt. Jeg ser nå at han på nytt har prøvd å senne meg 2 snaps, men jeg har slettet han så gidder ikke å legge han til igjen for å så slette han igjen.

Men kanskje det eneste hjelper at du tar kontakt? For virker ikke ut som han kommer til og ta kontakt, enn i ny og ne når han sikkert kjeder seg. Og ikke snakker med alle de andre jentene.

Skrevet

Men kanskje det eneste hjelper at du tar kontakt? For virker ikke ut som han kommer til og ta kontakt, enn i ny og ne når han sikkert kjeder seg. Og ikke snakker med alle de andre jentene.

Hm.. Noe i meg har lyst, men magefølelsen strider i mot! Jeg skjønner meg virkelig ikke på han. Jeg får nesten følelse av at han ikke er seg selv helt. Han er veldig opp og ned i alt han gjør og sier, og ting henger ikke helt sammen. Føler også at han lyger mye, men det kan jeg ikke si noe for sikkert om enda. Jeg velger alltid å gi mennesker rundt meg en sjangse' uansett hva folk rundt meg sier og mener om denne fyren. Skal sies at han har "ødelagt" kvinner før, der han har fått de så betatt og gal at de har tydd til vold i mot han bare for å fange oppmerksomheten hans. Heldighvis er ikke jeg en slik jente som går så langt, men jeg kjenner at jeg begynner å slite litt nå...

Skrevet

Ikke lest noen andre tråder nei, burde kanskje linket til de i starte da så en kan få ett inntrykk i fra hele historien.

Skrevet

Ikke lest noen andre tråder nei, burde kanskje linket til de i starte da så en kan få ett inntrykk i fra hele historien.

Det jeg også syns at ts kunne gjort. Men de er jo AB så litt vanskelig vel.

Skrevet

Ja, det er vikelig flaut at jeg sitter her og enda tenker på han, men han har virkelig gjort noe med meg. Jeg begynner å miste meg litt selv! Jeg liker han faktisk mer en hva jeg trodde, men reagerer på måten han noen ganger behandler meg på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...