Gjest Roookk Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Jeg har: Sminke Tyggis Ipod og ørepropper Mobil Lommebok Nøkler En bok Hårbørste Mobil lader Og speilrefleksen min. Hva har du i vesken? Endret 21. desember 2013 av Roookk
Gjest avocadoen Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 For øyeblikket: cataflam paracet paralgin forte p-piller pengebok leppestift antibac hasselnøttkjerner Grunnen til at jeg har så mye smertestillende i veska er pga at jeg er hos min kjæreste, så da ligger de i veska
MsMax Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Skal vi se... Vognkort x antall hårstrikk teip øredobber ringer maskara eyeliner paracet lighter ekstra gummiting til ørepropper mobildeksel kvitteringer en gammel mobil blyant Ja, jeg måtte ta opp veska og se gjennom, og ja jeg ser at jeg må rydde
Gjest Roookk Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 For øyeblikket: cataflam paracet paralgin forte p-piller pengebok leppestift antibac hasselnøttkjerner Grunnen til at jeg har så mye smertestillende i veska er pga at jeg er hos min kjæreste, så da ligger de i veska Er alltid viktig og ha sånt med seg, jeg glemmer alltid og ta det i vesken om jeg skal noe. Noe som er veldig synd da jeg har lett for og få hodepine.
Gjest Roookk Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Skal vi se... Vognkort x antall hårstrikk teip øredobber ringer maskara eyeliner paracet lighter ekstra gummiting til ørepropper mobildeksel kvitteringer en gammel mobil blyant Ja, jeg måtte ta opp veska og se gjennom, og ja jeg ser at jeg må rydde Haha, jeg fikk min nye veske i dag så jeg trenger ikke og rydde i den ennå, men kommer nok det også en dag! Er så lett og "miste" ting i vesken, også glemmer vi at det er der..Også kommer det mer rot!
MsMax Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Haha, jeg fikk min nye veske i dag så jeg trenger ikke og rydde i den ennå, men kommer nok det også en dag! Er så lett og "miste" ting i vesken, også glemmer vi at det er der..Også kommer det mer rot! Jaa, visste ikke at jeg hadde en gammel mobil i veska før nå.. Den må ha ligget der ihvertfall siden juni/juli....
Gjest avocadoen Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Er alltid viktig og ha sånt med seg, jeg glemmer alltid og ta det i vesken om jeg skal noe. Noe som er veldig synd da jeg har lett for og få hodepine. Hehe. Ja, men nå har jeg konstant vondt, så da er det veldig enkelt å huske på Det er kanskje lurt om du er flink til å glemme det at du har en liten pilleboks (som kan kjøpes på apotek, eller bare bruk en annen boks) som du har noen smertestillende eller paracet i hele tiden i veska. Det tar jo ikke så mye plass da
Gjest Roookk Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Jaa, visste ikke at jeg hadde en gammel mobil i veska før nå.. Den må ha ligget der ihvertfall siden juni/juli.... Oj, det var lenge :o
Gjest Roookk Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Hehe. Ja, men nå har jeg konstant vondt, så da er det veldig enkelt å huske på Det er kanskje lurt om du er flink til å glemme det at du har en liten pilleboks (som kan kjøpes på apotek, eller bare bruk en annen boks) som du har noen smertestillende eller paracet i hele tiden i veska. Det tar jo ikke så mye plass da Tusen takk for tipset :-D Det skal jeg gjøre!
Wonderbitch Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 En gammel mobil her også haha Den vanlige mobilen min Bind og tamponger Lommebok 3(!) notatblokker 2 penner og en blyant Øredobber 2 hårbørster Fuktighetskrem Mp3 spiller Lyspære til julestjerne (den har gått, skal kjøpe ny)
Gjest Roookk Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 En gammel mobil her også haha Den vanlige mobilen min Bind og tamponger Lommebok 3(!) notatblokker 2 penner og en blyant Øredobber 2 hårbørster Fuktighetskrem Mp3 spiller Lyspære til julestjerne (den har gått, skal kjøpe ny) Der ga du meg et tips, må ligge bind og tamponger i vesken. 3 notatbøker var litt mye, hahaha
Jolene Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Jeg har: lommebok mobil høretelefoner strikk tamponger penn leppestift antibac lepomade neglefil briller pilleboks nøkler speil Endret 21. desember 2013 av Gitte.
Gjest Roookk Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har: lommebok mobil høretelefoner strikk tamponger penn leppestift antibac lepomade neglefil briller pilleboks nøkler speil Godt det ikke bare er jeg som har mye
Sillicious Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 At dere klarer å ha så mye i vesken! Jeg føler det blir så rotete Jeg har: - Antibac - Tyggis - Nøkler - Lommebok - Lypsyl - Mobil - Hårspenner
Gjest Roookk Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 At dere klarer å ha så mye i vesken! Jeg føler det blir så rotete Jeg har: - Antibac - Tyggis - Nøkler - Lommebok - Lypsyl - Mobil - Hårspenner Haha :D Mye du og da, hahah
Gjest Makemeloveit Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Antibac Tyggis Lommebok Lipsyl Hårspray Sminke Ørepropper
Gjest Guilty Skrevet 4. februar 2014 #17 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Har ikke alt i veska akkuratt nå, men dette er det jeg bruker å putte i den når jeg skal bruke den(om jeg bruker en stor veske vel og merke). Liten sminkepung med det mest nødvendige(foundation, øyebrynspenn(er ikke noe særlig når litt av øyenbrynet begynner å forsvinne! Leppestift/lipgloss) Lommebok Nøkler Doc Snus Tyggis Pilleboks(tar endel forskjellige piller så er uunværlig) Øyedråper Ekstra linser Ansiktskrem og håndkrem Tamponger Et lite speil Hårspenner og strikk Liten notatblokk Penn Mobil Mobillader(kun om jeg blir lenge borte eller har lite strøm da) Tangleteezer reisebørste Lypsyl/leppepomade Ørepropper Intimservietter Bok/iPad Solbriller Deodorant Tror dette var alt Endret 4. februar 2014 av Guilty
Gjest Wallet Skrevet 4. februar 2014 #18 Skrevet 4. februar 2014 - Mini parfymeholder (Så slipper jeg å ta med hele parfymeflaska). - Lommebok - Liten veske med tyggispakker (Ja avhengig) - Boks med tranebærtabletter, og tabletter for urinveisinfeksjon. - Paracet - Mobil - Nøkler - Speil - Penn - Solbriller - Body shop leppomade
Sillicious Skrevet 4. februar 2014 #19 Skrevet 4. februar 2014 Haha :D Mye du og da, hahah Nai, bare småtiiing :-D
Leahisabella Skrevet 4. februar 2014 #20 Skrevet 4. februar 2014 - Lommebok - Nøkler - Høretelefoner - Penn - Notatblokk - Parfyme - Speil - Hårstrikk - Hårspenner - Rosebud - Tyggis - Lighter - Sigaretter - Kvitteringer og ei saks faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå