Gwen Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg bruker som regel asos.com, finner så mange fine skatter der. Liker ikke nelly, illusion eller andre sider med "horekjoler" i dårlig stoff. Jeg liker klær med et hint av vintage eller litt grunge-aktig men ikke ufeminint. Prisene må ligge på studentnivå, hehe. Vil gjerne ha tips til nettsider hvor det selges second-hand klær også, liker beyondretro men de har aldri fine ting i min størrelse(S).
Gwen Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2013 Salgene starter, gi oss tips! :O
Gjest Nanne70 Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 ModCloth, kanskje? Og Anthropologie, men prisene hos sistnevnte er vel ikke akkurat studentvennlige
Gwen Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2014 ModCloth, kanskje? Og Anthropologie, men prisene hos sistnevnte er vel ikke akkurat studentvennlige Ingen av dem var særlig studentvennlige:p men shit så fine klær! Du har god smak!
Gjest Nanne70 Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Ingen av dem var særlig studentvennlige:p men shit så fine klær! Du har god smak! Takk for det ModCloth brukte faktisk å ha en del rimelige klær før, men det har kanskje endret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå