Gå til innhold

Gir bort sjokolade i gave, men flere mnd etterpå står den der urørt. Hvorfor i all verden kan du ikke smake på den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fare for nok en gang å høres sjalu ut, er dette faktisk noe jeg har merket meg. Når jeg har vært i utlandet eller ved andre anledninger kjøpt sjokolade til noen, ser jeg den stå uåpnet der flere måneder etterpå. Og ja, det er i hovedsak slike tynne skranglete kammerater av meg det gjelder. Bare de faktisk. Kjenner dette irriterer meg grenseløst. Hvorfor kan de ikke bare sette seg ned og i det minste smake på den? Er det så vanskelig da? Disse spøkelsene med buksene hengende nede på hoftene påstår at de kan spise alt, men de rører aldri noe jeg kjøper til de. Hvorfor gjør de ikke det er mitt spørsmål? (Synes det er frekt også faktisk)

Jeg er klar over at jeg ikke har noe med det, men må innrømme at jeg synes det er rart. Alle mine skjelett kammerater er sånn. Likevel sitter de og skryter av kaloriinntak. Vet ikke om jeg skal tro på det lengre.

Flere enn meg som har denne erfaringen?

Med hilsen fra

Jon Are

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ikke bort sjokolade i gave, ettersom mange ikke spiser det. Enten fordi de vil ned i vekt, eller hvis de ikke trenger det, bare vil være sunne. Noen foretrekker heller å spise ordentlig mat hvis de skal spise usunt, så det føles unødvendig.

Hvorfor kjøper du ikke heller med andre ting? En bukett blomster eller en flaske vin?

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Hvorfor lager du så mange stygge tråder om slanke mennesker egentlig? Plager det deg at folk er slanke? Hvorfor må du absolutt si så mye stygt om folk som er tynnere enn deg?

For min del personlig så vet jeg f.eks at jeg ikke spiser marsipan. Så hadde jeg fått det, hadde jeg ikke spist det. Spiser også sjeldent godteri ellers også. Til og med i jula spiser jeg nesten ikke noe godteri. Det er bare kvalmende.

• Liker 13
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke alle liker sjokolade. Personlig er det en av de kjedeligste gavene jeg vet om. Smaker stort sett forderdelig. Du burde heller prøve å finne på noe nytt når gavene dine helt tydelig ikke faller i smak, og de er for høflige til å si det rett ut.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er slank\tynn, jeg elsker sjokolade og godteri, men de siste månedene har jeg skjerpet meg helt og spiser ikke lenger godteri. Det er ikke sunt og inneholder tomme kalorier, så hvorfor skal jeg drite i de målene jeg har satt meg, bare fordi jeg får usunne matvarer?

Anonymous poster hash: 89339...f53
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor lager du så mange stygge tråder om slanke mennesker egentlig? Plager det deg at folk er slanke? Hvorfor må du absolutt si så mye stygt om folk som er tynnere enn deg?

For min del personlig så vet jeg f.eks at jeg ikke spiser marsipan. Så hadde jeg fått det, hadde jeg ikke spist det. Spiser også sjeldent godteri ellers også. Til og med i jula spiser jeg nesten ikke noe godteri. Det er bare kvalmende.

Har ikke laget mange stygge tråder om slanke mennesker. Hadde en om at jeg synes det er irriterende å siite å høre på hvor god forbrenning de har, og det er jeg overbevist om at jeg ikke er alene om. Det irriterer meg også at de ikke kan sette seg ned og nyte sjokoladen som de har fått i gave.

Er ikke sjalu.,synes ikke det er pent med menn i 30 og begynnelsen av førtiårene med kropp som en 13 åring!Så jeg undrer meg mere på hvorfor de ikke kan smake på den. Hva er det som gjør at den ligger der helg etter helg? Ser de det ikke selv hvor teit det er at den ligge igjen etter flere måneder? Kommer aldri til å kjøpe det igjen.

Med hilsen fra:

Jon Are

Skrevet

Utenlandsk sjokolade smaker sjeldent noe godt, har enda til gode å finne en sjokolade i utlandet jeg faktisk syns er god.

Anonymous poster hash: 6e4bd...198
  • Liker 6
Skrevet

Var det ikke du som en gang i tiden laget en tråd om at du ikke syntes utlandet var noe særlig, siden man bare hørte om dårlige ting derfra?

Anonymous poster hash: dbb95...023
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje de ikke er så glad i sjokolade? Jeg lurer på hvordan du har havnet i en sånn situasjon at du har så mange venner med skral kropp? Jeg har ingen venner med kropper som 13-åringer.

• Liker 2
Skrevet

DE LIKER IKKE SJOKOLADE FFS!

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Har ikke laget mange stygge tråder om slanke mennesker. Hadde en om at jeg synes det er irriterende å siite å høre på hvor god forbrenning de har, og det er jeg overbevist om at jeg ikke er alene om. Det irriterer meg også at de ikke kan sette seg ned og nyte sjokoladen som de har fått i gave.

Er ikke sjalu.,synes ikke det er pent med menn i 30 og begynnelsen av førtiårene med kropp som en 13 åring!Så jeg undrer meg mere på hvorfor de ikke kan smake på den. Hva er det som gjør at den ligger der helg etter helg? Ser de det ikke selv hvor teit det er at den ligge igjen etter flere måneder? Kommer aldri til å kjøpe det igjen.

Med hilsen fra:

Jon Are

Det er ikke alle som synes det er godt med sjokolade, sånn er det bare.

Du har laget flere tråder der du har skrevet ganske mye stygt, og her skriver du mye stygt igjen.

Synes du at det er riktig at jeg skal slenge dritt om overvektige folk bare fordi det ikke er noe jeg foretrekker? Synes du at det er snilt gjort av meg? Hadde du følt at det hadde vært koselig om jeg hadde gjort det?

Om du ikke synes det hadde vært gøy at jeg hadde lagt ut om hvor fælt jeg synes det er med overvektige (som jeg egentlig i virkeligheten bryr meg katten i, for jeg har andre ting å finne på enn å irritere meg over folk som veier mer enn meg) så synes jeg at du virkelig skal bruke hodet ditt neste gang du har tenkt å slenge dritt til slanke mennesker og tenke om du hadde synes det hadde vært koselig å høre sånt.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje de ikke er så glad i sjokolade? Jeg lurer på hvordan du har havnet i en sånn situasjon at du har så mange venner med skral kropp? Jeg har ingen venner med kropper som 13-åringer.

Det lurer jeg på jeg også. Har da endel normale også, og de sitter ikke og forteller om hva de har spist i løpet av uka. Så mye kosligere å ha de på besøk.

Med hilsen fra :

Jon Are

Skrevet

DE LIKER IKKE SJOKOLADE FFS!

Selvfølgelig gjør de det! Ellers hadde jeg ikke kjøpt det FF.

Med hilsen fra :

Jon Are

Skrevet

For en måte å snakke om vennene sine på.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alle som synes det er godt med sjokolade, sånn er det bare.

Du har laget flere tråder der du har skrevet ganske mye stygt, og her skriver du mye stygt igjen.

Synes du at det er riktig at jeg skal slenge dritt om overvektige folk bare fordi det ikke er noe jeg foretrekker? Synes du at det er snilt gjort av meg? Hadde du følt at det hadde vært koselig om jeg hadde gjort det?

Om du ikke synes det hadde vært gøy at jeg hadde lagt ut om hvor fælt jeg synes det er med overvektige (som jeg egentlig i virkeligheten bryr meg katten i, for jeg har andre ting å finne på enn å irritere meg over folk som veier mer enn meg) så synes jeg at du virkelig skal bruke hodet ditt neste gang du har tenkt å slenge dritt til slanke mennesker og tenke om du hadde synes det hadde vært koselig å høre sånt.

Jeg har jo ikke skrevet noe stygt her? Jeg sier bare at jeg irriterer meg over at de ikke kan la være å fortelle meg om kalorier de har inntatt og at de ikke engang gjør seg umaken med å smake på sjokoladen jeg kjøpte til de. Ok, skjelett var ikke pent sagt. Ellers ser jeg ikke at det var så stygt det jeg skrev.

Med hilsen fra :

Jon Are

Skrevet

Kanskje de er som meg, de liker svært få typer sjokolade.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har jo ikke skrevet noe stygt her? Jeg sier bare at jeg irriterer meg over at de ikke kan la være å fortelle meg om kalorier de har inntatt og at de ikke engang gjør seg umaken med å smake på sjokoladen jeg kjøpte til de. Ok, skjelett var ikke pent sagt. Ellers ser jeg ikke at det var så stygt det jeg skrev.

Med hilsen fra :

Jon Are

Så du mener at det ikke er stygt å skrive at de ser ut som 13-åringer og at de er spøkelser med buksene hengende nedpå hoftene?

Du skriver dritt i hver eneste setning. Klarer du virkelig ikke å se det selv?

Du oppfører deg jo som en 13-åring selv her inne. Få deg litt selvinnsikt.

• Liker 8
Skrevet

Så du mener at det ikke er stygt å skrive at de ser ut som 13-åringer og at de er spøkelser med buksene hengende nedpå hoftene?

Du skriver dritt i hver eneste setning. Klarer du virkelig ikke å se det selv?

Du oppfører deg jo som en 13-åring selv her inne. Få deg litt selvinnsikt.

Det er jo ikke stygt sagt, det er jo bare fakta. Buksene henger jo på hoftene ,og ja de ser ut som noen spøkelser fordi de er så skranglete. Er jo ikke direkte stygt sagt mener jeg fordi det er jo bare å trekke på seg buksene og kanskje smake på den sjokoladen. Jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Er vel ikke barnslig av meg det. Synes det er e som er frekke og uhøflige.

Med hilsen fra:

Jon Are

Gjest avocadoen
Skrevet

Det er jo ikke stygt sagt, det er jo bare fakta. Buksene henger jo på hoftene ,og ja de ser ut som noen spøkelser fordi de er så skranglete. Er jo ikke direkte stygt sagt mener jeg fordi det er jo bare å trekke på seg buksene og kanskje smake på den sjokoladen. Jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Er vel ikke barnslig av meg det. Synes det er e som er frekke og uhøflige.

Med hilsen fra:

Jon Are

Jo, du er frekk når du sier det. Og det er veldig barnslig av deg å oppføre deg som du gjør her. Du ser flisa i andres øyne, men du ser ikke kjeppen i ditt eget.

Om du virkelig mener at folk skal tvinge i seg sjokolade som de ikke liker for at det skal gjøre deg fornøyd, så er det hos deg problemet ligger.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...