Gå til innhold

Skal fri til kjæresten. Er dette en god ide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å fri til kjæresten. Vi har vært sammen i 3 år. Jeg har studert 1 år i utlandet, og vi har bare mætt hverandre noen ganger, slik som i ferier. Hun tror ikke jeg kommer hjem til jul, men jeg kommer hjem på søndag.

Jeg har snakket med en venninne av henne, og hun lander omtrent samtidig som meg på flyplassen. Jeg har derfor avtalt med denne venninnen om hun kan avtale med min kjæreste at hun skal hente henne på flyplassen. Og så kommer jeg overraskende ut i ankomshallen...

Men jeg har tenkt en stund på å fri, og føler det kunne passet nå. Har derfor fundert litt på hva jeg skal gjøre og om jeg kan kombinere det med denne hemmelige hjemreisen.

Så her er mitt forslag:

Jeg tenkte at jeg kunen få en annen venninne av henne til å endre mitt navn på mobilen hennes til: "vil du gifte deg med meg?". Tenkte så at når jeg er rett ved ankomsthallen så kan jeg ringe henne, slik at det kommer opp, for så å komme ut i hallen.

Høres det ut som en god ide? Eller har dere noen andre ideer som kan utføres der?

Anonymous poster hash: 72046...86d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, særlig.. Dere har møtt hverandre tre ganger, og du skal fri?

Anonymous poster hash: a8e66...b3d

Skrevet

Ja, særlig.. Dere har møtt hverandre tre ganger, og du skal fri?

Anonymous poster hash: a8e66...b3d

Skrev at vi har vært sammen i 3 år. Glemte å ta med at vi er samboere, bodde sammen før jeg reiste og skal bo sammen nå. Så vi kjenner hverandre godt! Er kun det studieåret jeg har hatt nå, hvor vi kun har treffes noen få ganger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt å fri til kjæresten. Vi har vært sammen i 3 år. Jeg har studert 1 år i utlandet, og vi har bare mætt hverandre noen ganger, slik som i ferier. Hun tror ikke jeg kommer hjem til jul, men jeg kommer hjem på søndag.

Jeg har snakket med en venninne av henne, og hun lander omtrent samtidig som meg på flyplassen. Jeg har derfor avtalt med denne venninnen om hun kan avtale med min kjæreste at hun skal hente henne på flyplassen. Og så kommer jeg overraskende ut i ankomshallen...

Men jeg har tenkt en stund på å fri, og føler det kunne passet nå. Har derfor fundert litt på hva jeg skal gjøre og om jeg kan kombinere det med denne hemmelige hjemreisen.

Så her er mitt forslag:

Jeg tenkte at jeg kunen få en annen venninne av henne til å endre mitt navn på mobilen hennes til: "vil du gifte deg med meg?". Tenkte så at når jeg er rett ved ankomsthallen så kan jeg ringe henne, slik at det kommer opp, for så å komme ut i hallen.

Høres det ut som en god ide? Eller har dere noen andre ideer som kan utføres der?

Høres ok ut, men jeg ville ikke vært så glad for at det skjer på et offentlig sted. Og så ville jeg ikke likt at en venninne av meg hadde visst om det før meg... men ingen dårlig ide likevel.

Anonymous poster hash: 15410...561

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig romantisk ut at du vil fri etter overraskelse. Ideen høres dog litt rar ut, sikker på at du ikke vil fri på en ordinær måte? Høres romantisk ut, og kanskje litt flaut dersom hun skulle si nei :P

• Liker 2
Skrevet

Høres veldig romantisk ut at du vil fri etter overraskelse. Ideen høres dog litt rar ut, sikker på at du ikke vil fri på en ordinær måte? Høres romantisk ut, og kanskje litt flaut dersom hun skulle si nei :P

Ble kanskje litt misforstått :P Det første jeg hadde i tankene var ikke frieriet. Tenkte å overraske henne i ankomshallen når hun skal hente venninnen sin. Men så kom jeg på at jeg kan fri, siden jeg har tenkt på det en stund. Endret derfor planen frieriet under "så her er mitt forslag" :)

Men hvis ikke det er en god ide, har du noen gode da? :)

Skrevet

Jeg personlig ville nok ikke likt det, men du kjenner henne best!

Skrevet

kunne vært romantisk, om det ikke var for det med telefonen :)

kan du ikke heller møte henne i ankomsthallen, si hei å alt det der, for så å gå ned på kne?

Anonymous poster hash: d96c2...e72
  • Liker 1
Skrevet

selv om det ser dumt ut kunne du vært på kne når du ser at hun kommer å :P så har du ringen klar når hun kommer mot deg? da skjønner hu nok tegninga ganske fort :P

Anonymous poster hash: d96c2...e72
Skrevet

Ble kanskje litt misforstått :P Det første jeg hadde i tankene var ikke frieriet. Tenkte å overraske henne i ankomshallen når hun skal hente venninnen sin. Men så kom jeg på at jeg kan fri, siden jeg har tenkt på det en stund. Endret derfor planen frieriet under "så her er mitt forslag" :)

Men hvis ikke det er en god ide, har du noen gode da? :)

Men du vil fri i ankomsthallen? Vet ikke helt om jeg henger med. Jeg synes ikke det er frieriet det står på, men hvordan du vil gjøre det. Å fri i det offentlige høres veldig fint ut for å vise at man vil at hele verden skal vite at du vil ha jenta, men det kan stå utrolig feil også om hun ikke er klar for et frieri og det hele ender opp med å bli litt flaut, eller at hun rett og slett synes det blir upersonlig med et frieri i en såo offentlig setting. Men du kjenner vel henne best, hva tror du selv?

Skrevet

Synes du skal gå rett på kne i ankomsthallen jeg :hug: Hadde iallfall blitt glad for det.

Skrevet

Det med telefonen var teit.

Anonymous poster hash: 35124...665

• Liker 2
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Foreslår frieri under middag på en hyggelig restaurant.

Gjest avocadoen
Skrevet

Men du vil fri i ankomsthallen? Vet ikke helt om jeg henger med. Jeg synes ikke det er frieriet det står på, men hvordan du vil gjøre det. Å fri i det offentlige høres veldig fint ut for å vise at man vil at hele verden skal vite at du vil ha jenta, men det kan stå utrolig feil også om hun ikke er klar for et frieri og det hele ender opp med å bli litt flaut, eller at hun rett og slett synes det blir upersonlig med et frieri i en såo offentlig setting. Men du kjenner vel henne best, hva tror du selv?

Jeg personlig hadde blitt kjempeglad om min kjæreste hadde gjort noe sånt :P gjør jo ikke noe at det er på et offentlig sted. Så det er vel individuelt

Skrevet

Syns planen din var kjempe søt, jeg. Men tenk om hun plutselig vil sende deg en melding og tar opp mobilen før du rekker å lande. Hun vil jo nok lure på hvem denne ''vil du gifte deg med meg'' er. :fnise: Så den delen hørtes bare surrete ut. Men jeg hadde vært helt opp i skyene om noen gjorde noe sånt for meg. Jeg tror hun blir lykkelig uansett hvordan du gjør det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...