Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gutten__
Skrevet (endret)

_

Endret av Gutten__
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trene, gå på kino, få deg hund, spis på restaurant engang i blandt, ta en lang weekend i sverige eller en plass i norge du ikke har vært og ikke minst, les en god bok! Før du vet ordet av det, så står drømmedama der ;) du er fortsatt ung!

Lykke til :)

Skrevet

Ingen grunn til stress! Hva liker du å gjøre? Hvor bor du?

Du burde skaffe deg det livet du ønsker for deg selv, da kommer dama automatisk!

Du bør ikke skaffe deg dame for å ha noe å gjøre!

Du burde helt klar begynne å trene, det hjelper på humøret og bonus er at du holder deg i form.

Skaff deg en hobby! Bor du i Oslo, Stavanger, Bergen eller Trondheim er det veldig fine miljøer rundt levende rollespill. Der blir nye tatt imot med åpne armer, og det er mye sosialt og hyggelig. Og der er det masse jenter, alle typer, ikke bare nerdete, som miljøet har rykte på set for å ha, men det også. Fine folk uansett,

Gjest Gutten__
Skrevet (endret)

-

Endret av Gutten__
Gjest Eurodice
Skrevet

Du er i det minste i en heldigere situasjon enn jeg var. Som singel har du mange muligheter, ingenting hindrer deg. Jeg var 36 år da jeg ble alene med fem barn. Savnet av en venn, en mann, og dele gleder og byrder med har vært påtagelig. Men hvem vil vel ha en dame med så mange barn?

Skrevet

Jeg bor i en av dem byene du nevner. Samtidig vurderer jeg å flytte til en av de andre. Men er usikker ¨på hele greiene. Tenker jo på hvordan man skaffer seg nettverk i slike situasjoner. Det er nok ikke enkelt. Og jeg ønsker jo en kjæreste.

Nettopp derfor må du finne ut hva du liker å gjøre utenom jobb!

Gjest Gutten__
Skrevet (endret)

-

Endret av Gutten__
Skrevet

Politikk er lurt! Da blir du både engasjert OG du treffer mange folk! Gjør det, da får du automatisk et nytt nettverk! Du virker såpass oppegående at jeg ikke er noe bekymret for deg, du kommer til å klare deg kjempefint, bare du ikke velger å råtne i sofaen! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...