Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en liten innrømmelse fra en ung kvinne:
Uten sminke, ser jeg helt ordinær ut. Jeg er verken en 9'er eller en 10'er, jeg er verken kjempesøt eller kjempevakker, og verken er jeg nydelig eller attraktiv. Uten sminke ser jeg ut som en hvilken som helst annen jente, og absolutt ikke noen som folk ville snudd seg etter gata.

Derfor har jeg et stort press og sliter med å gå ut av huset uten sminke.

Hvordan er det med deg? Er du like vakker uten sminke?

Anonymous poster hash: d7657...bd8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Men jeg vil si jeg er søt.

Anonymous poster hash: d3165...4b7

Skrevet

Hehe, du er ikkje aleine der!
Eg ser ut som ein gutt uten sminke, sånn heilt seriøst. Har ikkje feminine trekk i fjeset i det heile tatt.

I sommarr når eg skulle vere med kjæresten min å fiske, bad han meg ta av lua, for eg såg ut som ein gutt :laugh: .

• Liker 3
Skrevet

Jeg føler meg vakker uten sminke, men på en annen måte. Har store øyne og lepper, liten nese og symmetriske trekk - det er det samme uten sminke.

Men jeg ser yngre ut og mer uskyldig. Sminke legger til sex appeal.

Anonymous poster hash: cba86...a42
  • Liker 1
Skrevet

Dama mi er stygg uten, så du har nok et bedre utgangspunkt enn mange. Alle vet at jenter ikke er mye uten sminke. Anonymous poster hash: 322c4...222

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min sier jeg er fin uten sminke og vil helst at jeg skal bruke mindre, men er så vant med å bruke e del sminke at jeg ikke ser det selv. Føler jeg ser blek og syk ut.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg synes heller ikke jeg er særlig fin uten sminke. Føler jeg ser blek og trøtt ut, og føler meg ikke attraktiv i det hele tatt. Det er litt rart, for jeg bruker ikke mye sminke i det hele tatt, men likevel føler jeg det gjør en veldig stor forskjell. Kanskje det bare sitter i hodet mitt egentlig, og jeg kan tenke meg det gjør det for deg også.

Skrevet

Jeg ser helt grei ut uten sminke, kjæresten min sier jeg ser tilnærmet lik ut med og uten sminke. Men jeg bruker som oftest sminke fordi jeg føler jeg ser så trøtt og ustelt ut uten. Men det er ikke sånn at jeg ikke kan gå ut av døren usminket da, bryr meg ikke såå mye om hva andre tenker om meg.

Skrevet

Her er en liten innrømmelse fra en ung kvinne:

Uten sminke, ser jeg helt ordinær ut. Jeg er verken en 9'er eller en 10'er, jeg er verken kjempesøt eller kjempevakker, og verken er jeg nydelig eller attraktiv. Uten sminke ser jeg ut som en hvilken som helst annen jente, og absolutt ikke noen som folk ville snudd seg etter gata.

Derfor har jeg et stort press og sliter med å gå ut av huset uten sminke.

Hvordan er det med deg? Er du like vakker uten sminke?

Anonymous poster hash: d7657...bd8

Ja, jeg ser helt ordinær ut uten sminke. Det liker jeg. Jeg liker å være ordinær i utseende. Det er faktisk spesielt å være ordinær i utseende. Hi, hi, da heter det jo ikke ordinær lenger. Men det er fint å se naturlig velkledd og frisk ut. Det kan alle om de vil.

Jeg liker ikke at folk snur seg på gaten etter meg fordi jeg har sminket meg.

Jeg føler det ikke som press å gå ut uten sminke. Liker å se ordentlig ut.

• Liker 1
Skrevet

Bruker bare maskara så er ikke veldig stor forskjell. Har naturlig laaange øyevipper. Er veldig fornøyd med meg selv med og uten sminke.

Anonymous poster hash: 0fd24...20d
Gjest Heartbeat
Skrevet

Bruker KUN mascara, så da vet iallefall mannfolkene hvordan jeg egentlig ser ut og da blir det ikke et sjokk når de ser meg uten :fnise::fnise:

• Liker 2
Skrevet

Her er en liten innrømmelse fra en ung kvinne:Uten sminke, ser jeg helt ordinær ut. Jeg er verken en 9'er eller en 10'er, jeg er verken kjempesøt eller kjempevakker, og verken er jeg nydelig eller attraktiv. Uten sminke ser jeg ut som en hvilken som helst annen jente, og absolutt ikke noen som folk ville snudd seg etter gata. Derfor har jeg et stort press og sliter med å gå ut av huset uten sminke. Hvordan er det med deg? Er du like vakker uten sminke? Anonymous poster hash: d7657...bd8

Trøst deg med at de aller, aller fleste - pr definisjon- ser helt ordinære ut. Hvorfor skulle du være noe unntak? Å ha problemer med å forlate hjemmet uten kamuflasje, lover ikke godt for din personlige utvikling, men jeg håper at du er veldig ung.

Anonymous poster hash: 1de99...a08

• Liker 4
Skrevet

ser ut som om jeg er 5 år uten sminke

Skrevet

Jeg ser rett og slett syk ut uten sminke.. Poser under øynene, blå ringer, tørre og bleke lepper, blek hud osv :P

Pleier ikke å bruke mye sminke av den grunn, men dekker til posene under øynene og et tynt lag foundation i hele ansiktet :) Og mascara, leppepomade og fyller inn brynene.

Kan fint gå uten sminke, men da blir jeg litt asosial fordi jeg føler meg ekkel :fnise:

Skrevet

Ser ille ute med og uten sminke, jeg...

Skrevet

Jeg bruker kun mascara, en sjelden gang lipgloss i tillegg.

Jeg har ingen problemer med å vise meg uten mascara ute blant folk. Er ikke store forskjellen uansett, men føler selv jeg ser litt mer "våken" ut med mascara.

Skrevet

Jeg tror det sitter i hodet. Dersom du hadde vært vant til å se deg selv uten sminke, hadde det ikke vært noe problem, men du er vant til å gå med sminke og derfor føler du deg automatisk styggere uten. Jeg bruker selv ekstremt lite sminke, men føler meg likevel ikke så fin uten sminke. Må ha det lille for å føle meg bra, men når jeg har perioder hvor jeg går uten sminke (når jeg leser til eksamen, er syk, om sommeren) føler jeg meg ganske bra etter en stund, og føler ikke jeg trenger sminke. Så jeg vil tro dette kun er psykisk :)

Å se ordinær ut, er heller ikke negativt, de fleste ser ordinære ut, å være ordinær kan også bety at du er pen.

Anonymous poster hash: a56fc...18c
Skrevet

Dama mi er stygg uten, så du har nok et bedre utgangspunkt enn mange. Alle vet at jenter ikke er mye uten sminke.

Anonymous poster hash: 322c4...222

Det var en ganske tåpelig uttalelse. Jenter ser bra uten sminke, det er bare det at folk er så vant til å se jenter med sminke.

Ta deg en god dusj før du legger deg, påfør huden nok fukt og ta vare på tennene dine, stå opp, vask ansiktet, puss tennene og påfør huden fukt og rufs håret litt, og jeg er sikker på at du ser bra ut. Litt farge på kinnene er prikken over i-en, det får du fort når du beveger deg ute om vinteren :)

Anonymous poster hash: a56fc...18c

• Liker 3
Skrevet

Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut uten sminke, selv om jeg også nok er ganske ordinær da. Men så har jeg ikke noe behov for alltid å være vakker, søt eller annet, så jeg føler ikke jeg må sminke meg likevel.

Skrevet

Dama mi er stygg uten, så du har nok et bedre utgangspunkt enn mange. Alle vet at jenter ikke er mye uten sminke.

Anonymous poster hash: 322c4...222

Stakkars dama di.

Anonymous poster hash: e456c...0f3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...