Gå til innhold

Flørter hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godtfolk!

jeg flyttet nettop ut av byen jeg bodde i tidligere.

Og jeg blir da nødt til å ta bussen til byen for å komme meg til skole osv.

En gang så så jeg ei fin, veldig fin jente. Jeg ble forelsket, og så på henne hele tiden intil hun fant seg ett sete å sitte seg på.

Vi kjenner ikke hverandre.

Men nå så bruker hun å sitte seg bak meg og noen ganger så skjenner jeg at hun små presser føttene sine intil stolen min på bussen.

Jeg har prøvd å manne meg opp flere ganger til å prate med henne, men får det bare ikke til.

Flørter hun, eller hva tror dere?

Anonymous poster hash: 9d565...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det der er ikkje flørting.

Hadde eg trudd alle som satt bak meg på bussen og var borti setet mitt flørta så hadde eg vore rimelig populær, og det blandt begge kjønn og alle alder.

• Liker 1
Skrevet

Nei, tror ikke hun flørter dessverre .

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun setter seg bak deg hver gang, kan det jo være en mulighet. Folk er negative her. Kan jo være en sjangs at hun faktisk vil at du skal ta kontakt. Ta kontakt du dersom du er interessert. :blomst:

Skrevet

Tror ikke dette er flørting, men du kan godt ta kontakt likevel. Verste som kan skje er at hun sier nei :)

Anonymous poster hash: 7be74...c07
Skrevet

Hvis hun setter seg bak deg hver eneste gang dere tar bussen sammen, og det er mange ledige plasser, så skal du ikke se bort ifra at hun flørter eller prøver å vise interesse.. Prøv heller å være litt observant neste gang det skjer, og se hvor mange ledige plasser det er på bussen..- og som skrevet tidligere, snakk med henne, verste svaret du kan få er nei, men da vet du ihvertfall med sikkerhet, så slipper du å spekulere noe mer på det senere! :D Og hvis hun flørter, og du tar kontakt og får god respons, ja da får du deg en date og du blir bedre kjent med henne.. :)

Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror ! :)

Skrevet

Hvis hun setter seg bak deg hver eneste gang dere tar bussen sammen, og det er mange ledige plasser, så skal du ikke se bort ifra at hun flørter eller prøver å vise interesse.. Prøv heller å være litt observant neste gang det skjer, og se hvor mange ledige plasser det er på bussen..- og som skrevet tidligere, snakk med henne, verste svaret du kan få er nei, men da vet du ihvertfall med sikkerhet, så slipper du å spekulere noe mer på det senere! :D Og hvis hun flørter, og du tar kontakt og får god respons, ja da får du deg en date og du blir bedre kjent med henne.. :)

Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror ! :)

Ja, det er bare 4 personer inkludert meg som sitter i bussen når hun kommer så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...