AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Fikk helt sjokk,jeg sa min mening om og dra på byn vær helg, når man er i et forhold...så begynte han og bli spydig å kalle meg for mamma.. WTF? jeg syns at når man er i et forhold så skal man ikke ha behov for og stikke på byn hver eneste helg som man gjorde når man var singel.. er det han som overreagerer eller jeg?..kjenner jeg blir forbanna Anonymous poster hash: f4a63...fa0 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Barnslig jeg eller han? Anonymous poster hash: f4a63...fa0 1
strawberry Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Forstår din side med at han ikke bør dra på byen hele tiden. Skjønner også at han blir irritert når du sier meningen din om det, når han tydeligvis vil på byen hver helg. Det hjelper nok ikke mye hva du sier til han, med mindre du er lei av å måtte finne deg i det og ønsker å gjøre det slutt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 dump han Anonymous poster hash: abbf1...712
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Forstår din side med at han ikke bør dra på byen hele tiden. Skjønner også at han blir irritert når du sier meningen din om det, når han tydeligvis vil på byen hver helg. Det hjelper nok ikke mye hva du sier til han, med mindre du er lei av å måtte finne deg i det og ønsker å gjøre det slutt. trodde at når man var kjærester at vi ikke hadde behovet for og gå på byn hver eneste helg, jeg vil jo ha kjæreste kvelder også...selvfølgelig skal vi være med vennene våres også, men vi må jo ha litt kjæreste tid og i helgene,når ukedagene er full av jobb Anonymous poster hash: f4a63...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 trodde at når man var kjærester at vi ikke hadde behovet for og gå på byn hver eneste helg, jeg vil jo ha kjæreste kvelder også...selvfølgelig skal vi være med vennene våres også, men vi må jo ha litt kjæreste tid og i helgene,når ukedagene er full av jobb Anonymous poster hash: f4a63...fa0 Kjæresten min er så og si ute hver helg, men det plager ikke meg fordi. Kjærestekvelder kan vi ha hvilken som helst dag, pluss at det blir jo gjerne en hel kjærestedag dagen etter han har vært ut også. Anonymous poster hash: 8f6e8...eee 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Kjæresten min er så og si ute hver helg, men det plager ikke meg fordi. Kjærestekvelder kan vi ha hvilken som helst dag, pluss at det blir jo gjerne en hel kjærestedag dagen etter han har vært ut også. Anonymous poster hash: 8f6e8...eee hvorfor har han så stort behov for og gå ut så og si hver helg? typen min liker ikke at jeg går ut, så det er fy fy, fordi han tror alle guttene henger etter meg, fordi jeg er så fin og deilig sier han. og er mange gutter som har et øye for meg sier han, men at han skal gå ut hver helg er helt ok, fordi ingen andre jenter vil ha han sier han, osv Anonymous poster hash: f4a63...fa0
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Noen liker seg faktisk ute, gudene vet hvorfor. Noen er bare mer sosiale enn andre og liker å være det på andre måter enn det andre kanskje er vant til, slik som ved å dra på byen å drikke øl med kompiser på stampuben, møte de samme alkisene og andre bekjente man møter hver helg man er ute. At han ikke tolererer samme oppførsel fra deg anser jeg på en annen side som helt uakseptabelt. 2
Rosewood Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 jeg eller han? Anonymous poster hash: f4a63...fa0 Vel, han. Jeg skjønner jo at han vil dra ut på byen en gang i blant med venne sine, men han må da kunne sette av litt kjærestetid i helgene og, hvis dere begge jobber og er litt opptatt ellers. Og å kalle deg mamma på den måten der er skikkelig barnslig og usaklig. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 hvorfor har han så stort behov for og gå ut så og si hver helg? typen min liker ikke at jeg går ut, så det er fy fy, fordi han tror alle guttene henger etter meg, fordi jeg er så fin og deilig sier han. og er mange gutter som har et øye for meg sier han, men at han skal gå ut hver helg er helt ok, fordi ingen andre jenter vil ha han sier han, osv Anonymous poster hash: f4a63...fa0 Fordi han liker å være med kompisene sine? Er ikke alltid han har tid til det i ukedagene. Han drar IKKE ut for å sjekke opp andre jenter iallefall. Eneste grunnen til at han drar ut er fordi kompisene drar ut, det er kjedelig å være den eneste på festen som drar hjem hver gang de skal ut. For meg så går det helt fint fordi vi er såpass mye sammen alle de andre dagene. Er selvfølgelig ikke hveer gang han blir med, noen ganger kommer han jo selvfølgelig hjem istedenfor. Anonymous poster hash: 8f6e8...eee
militærjenta Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Høres helt på trynet ut. Hadde ikke tolerert dette. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Vel, han. Jeg skjønner jo at han vil dra ut på byen en gang i blant med venne sine, men han må da kunne sette av litt kjærestetid i helgene og, hvis dere begge jobber og er litt opptatt ellers. Og å kalle deg mamma på den måten der er skikkelig barnslig og usaklig. jeg er jo med mine venner og i helgene av og til, men vil ha litt kjæreste tid også..så han får jo gå på byn også,men i mine øyne trenger han ikke hver eneste helg... Anonymous poster hash: f4a63...fa0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Fordi han liker å være med kompisene sine? Er ikke alltid han har tid til det i ukedagene. Han drar IKKE ut for å sjekke opp andre jenter iallefall. Eneste grunnen til at han drar ut er fordi kompisene drar ut, det er kjedelig å være den eneste på festen som drar hjem hver gang de skal ut. For meg så går det helt fint fordi vi er såpass mye sammen alle de andre dagene. Er selvfølgelig ikke hveer gang han blir med, noen ganger kommer han jo selvfølgelig hjem istedenfor. Anonymous poster hash: 8f6e8...eee jaja,men du er jo med han såpass mye, jeg og kjæresten har omtrent kun tid i helgene pga begge jobber så mye Anonymous poster hash: f4a63...fa0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Høres helt på trynet ut. Hadde ikke tolerert dette. vet ikke hva jeg skal si til han engang, det går inn det ene øret og ut det andre øret... Anonymous poster hash: f4a63...fa0
Gjest Gutten__ Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 (endret) - Endret 22. desember 2013 av Gutten__ 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Dere høres ut som små barn begge to, egentlig. Anonymous poster hash: b4611...86f 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Dere høres ut som små barn begge to, egentlig. Anonymous poster hash: b4611...86f Skal du bare prøve og være stygg, så kan du trykke deg ut av min tråd. Takk Anonymous poster hash: f4a63...fa0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Tja, som dem sier. En sak har flere sider. I dette tilfellet din, hans og den rette. Sett fra hans side har han tydeligvis behov for å gå ut , mens det fra din side ikke er noe som er forenelig med et voksent kjæresteliv sammen med deg. Hva som er rett, er svært vanskelig å svare på. Det som er sikkert er at begge parter i et forhold trenger å strekke seg i et forhold for å få det til. Han får gå ut, men trenger vel ikke og gå ut hver helg.. Jeg får ikke lov og gå ut engang uten at han blir SUR! Anonymous poster hash: f4a63...fa0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Skal du bare prøve og være stygg, så kan du trykke deg ut av min tråd. Takk Anonymous poster hash: f4a63...fa0 Nei, men jeg synes oppriktig det. Det var en flåsete, unødvendig og barnslig kommentar av ham. Jeg synes likevel reaksjonen din står i vesentlig misforhold til det han sa. Han fremstår som et barn, men jeg synes også at du ut fra det du beskriver også oppfører deg litt barnslig, og "WTF" og lignende avkrefter ikke akkurat mistankene. Det er ikke egentlig vondt ment, jeg bare synes ikke den ene av dere er så mye verre enn den andre. Det er ikke slik at alle vil si seg enige med deg uten forbehold her, jeg synes det virker som dere begge har taklet det her dårlig. Anonymous poster hash: b4611...86f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå