Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Veit vi er fire her inne som bur i Hardanger, og det fins sikkert fleire - så eg spør forsiktig; er det nokon som kunne tenke seg eit minitreff? Opp med ei hand! :-)
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 14. mai 2004 #2 Skrevet 14. mai 2004 Kanskje det, kanskje :D *gjemme seg under teppet* :oops:
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 Hadde vore kjempemorro! Men er litt blyg Vi er ikke farlig. Jeg biter ikke, Veslo er bare god og snill, og ¤Chanela¤ vet jeg ikke hvem er, men hun er helt sikkert ikke farlig.
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. mai 2004 #9 Skrevet 15. mai 2004 Mest redd for Chanela... Vi skal passe på deg vi.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #10 Skrevet 15. mai 2004 Ser berre ut til at det er vi som bur Hardanger, her... Eller fins det fleire av oss?
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mai 2004 #11 Skrevet 16. mai 2004 Det hadde vært gøy om det var flere. Men jeg tror vi 4 kan få det kjekt også.
Gjest Seleena Skrevet 16. mai 2004 #12 Skrevet 16. mai 2004 Taklar du oss då Trulselinemor? Vi er ein gjeng av "fjortisar" Kor ung er du forest?
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mai 2004 #13 Skrevet 16. mai 2004 Jeg skal nok takle dere. Dere er helt sikkert fantastiske alle sammen. Jeg er 28 år. Men det kommer an på om dere vil ha meg med, for jeg er opprinnelig ikke herifra.
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mai 2004 #15 Skrevet 16. mai 2004 Sjølvsagt skal du vere med! :klem2:
Gjest Seleena Skrevet 17. mai 2004 #17 Skrevet 17. mai 2004 Jeg er 28 år. DET er jo ingen alder..... Heng meg på veslo sin komentar; Sjølvsagt skal du vere med! Alle dykk er jo frå Odda, "sjølvaste" Hardanger. Det er vel kanskje EG som burde vurdere om eg er verdig nok til å vere med på Hardangertreff.
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. mai 2004 #19 Skrevet 17. mai 2004 DET er jo ingen alder..... Heng meg på veslo sin komentar; Sjølvsagt skal du vere med! Alle dykk er jo frå Odda, "sjølvaste" Hardanger. Det er vel kanskje EG som burde vurdere om eg er verdig nok til å vere med på Hardangertreff. Selvfølgelig skal du være med. Dagen blir ikke den samme uten deg.
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 18. mai 2004 #20 Skrevet 18. mai 2004 Alt jeg har gått glipp av Veslo vet jeg hvem er, siden vi jobber på samme sted og nesten har gått i samme klasse i 9 år. Trulselinemor aner jeg ikke hvem er... Men jeg har sikkert sett henne i ''storbyen'' Odda :-) Seleena bor på andre siden av fjellet. Seleena, du må ikke være redd meg. Riktignok har jeg fått høre at jeg ser ut som en vampyr, men jeg biter ikke Vi får ta det i ferien når alle har tid Håper det er mange som tør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå