AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Men er sykt redd for hvordan det kommer til å være når jeg har gjort det. Er redd jeg ikke har noen for å stille opp, trøste meg, eller prate med, få meg til å le osv. Jeg vil ikke føle meg ensom når han ikke er der lenger.. Jeg kommer ikke til å ha noe å gjøre lenger. Jeg kommer til å bli deprimert igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det Jeg har tenkt å gjøre det slutt i et halv år nå(kanskje mer), men har liksom ordna seg og tenkt at "hm det går faktisk bra nå", men når det går galt igjen er jeg i samme tankegang igjen. Jeg er lei av han(vært sammen i litt over ett år), blitt mer interessert i andre menn, som er bedre enn han. Jeg ser så mange feil i han, og jeg vil ha en bedre mann som behandler meg bedre. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 30490...2dd
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Det høres ut som at du vet det er riktig valg å gå. Hvis du ikke har noen andre i livet ditt, kan du kanskje prøve å finne noen. Meld deg inn i en forening eller finn en hobby eller bli med på et KG-treff eller noe. Anonymous poster hash: 750a9...bec
ini Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Høres ut som du har bedre grunner for å gå enn for å bli. Snakk med venner, eller snakk med noen du ikke kjenner i det hele tatt. At man kan være litt anonym på internett kan være veldig befriende hvis man skal snakke om følelser i alle fall.
paz Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 På en måte synes jeg det er egoistisk av deg å bli kun fordi du er redd for din egen del, på en annen måte føler jeg med deg og håper det ordner seg. Gå i fra ham. Som nevnt over oppgir du flere grunner for å gå enn for å bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå