Dingo Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har en Cyclo Vac E100 sentralstøvsuger som jeg må bytte pose på. Aldri gjort det før, og må da kjøpe poser til dette. Er det noen som har peil på hvem som selger dette?? Har googlet litt og funnet vis nettbutikk, men lurte på om noen visste om noen butikker hvor de har dem?
Minya Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Expert, særlig de større butikkene har som regel støvsugerposer til alt mulig av støvsugere som finnes der ute.
Dingo Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2013 Oki. Sentral også altså? Kikka på nettet og så ikke ut som det de hadde noe der serru.. :/ Men det er kanskje mer utvalg i selve butikken..
Minya Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Jeg fant ikke "mine" støvsugerposer på nettet jeg heller, men de har dem på den store Expert'en i Mjøndalen. Jeg har ikke sentralstøvsuger, men støvsugeren min er en minst 35 år gammel Nilfisk som det er så og si umulig å finne poser til. Men Expert har alltid De pleier å ha en hel vegg med poser til alskens støvsugere.
Dingo Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2013 Det hørtes jo om ikke annet veldig lovende ut da! Expert sjekkes ut! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå